English Version
English

گروه خانواده-اگر حواس نباشد عقل كارايي ندارد

گروه خانواده-اگر حواس نباشد عقل كارايي ندارد

 سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر

همه ی ما انسان ها در هر شرایطی که هستیم خواسته داریم، حتی همان لحظه ای هم که چیزی نمی خواهیم، باز خواسته ی نخواستن داریم.
دنیا مزرعه ی آخرت است و آخرت مزرعه ی دنیا، هرچه در این دنیا بکاریم در آن دنیا برداشت می کنیم و برای همین است که می گوییم نیکی و بدی ما ماندگار هستند و با مرگ از بین نمی روند؛ عادت های بد باید از درون و برون پاک شوند و اگر به صورت ریشه ای پاک نشدند همیشه با انسان خواهند بود و ترک عادت ها در جسم های بعدی سخت می شود.
ما در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ نوع بیماری داریم که روان تنی هستند و غیر قابل درمان و این به نشناختن انسان بر می گردد. پس برای اینکه بتوانیم بیماری ها را بشناسیم و درمان کنیم، باید ذره ذره انسان را بشکافیم مثل اعتیاد که با شناختن انسان توانستیم درمانش کنیم.
نفس در ظاهر و باطن تعیین موجودیت می کند؛ در کل هستی، در جامدات و نباتات نفس است که تعیین موجودیت می کند و قابل رؤیت هم نیست چون باید در قالب جسمیت خودش را نشان دهد؛ نفس برای نشان دادن خودش، یک ساختمان لازم دارد که آن ساختمان، کالبد دوم است و در حقیقت آن چیزی که به دنیای دیگر منتقل می شود، سایه است. ما یک جسم داریم و یک سایه، همان که در خواب می بینیم؛ ما در هستی خودمان فقط چیز هایی که قابل دید ما هستند را می بینیم، این دیدن در اصل از طریق حواس ما صورت می گیرد یعنی اگر حواس نباشد، مغز و عقل کار نمی کنند.

نگارنده :همسفر مهناز رهجوي راهنما همسفر نازنين (لژيون دوم)

تايپ و ويرايش : همسفر مهشيد رهجوي راهنما همسفر مرضيه (لژيون يكم)

تهيه و ارسال : همسفر نازنين راهنماي لژيون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .