English Version
English

کشف عصاره‌ای به نام D.SAP ؛ D مخفف دژاکام و SAP به معنای عصاره یا شیره (نمایندگی میخک)

کشف عصاره‌ای به نام D.SAP ؛ D  مخفف دژاکام و SAP به معنای عصاره یا شیره (نمایندگی میخک)

چهاردهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک، با استادی کمک راهنما مسافر مهسا، نگهبانی همسفر یگانه و دبیری مسافر سمانه، با دستور جلسه «D.SAP» روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان مهسا هستم یک مسافر
خداوند را شاکرم که باری دیگر سعادت شد در این جایگاه قرار بگیرم. دستور جلسه امروز"D.SAP"  است، و در ادامه تولد یک سال رهایی خانم عفت مسئول نشریات را در کنار هم جشن می‌گیریم.
در مورد دستور جلسه؛ آقای مهندس دژاکام انسانی هستند که در جهت کم کردن درد و رنج بشر بسیار تلاش می‌کنند، و تحقیقاتی انجام داده و می‌دهند. اولین کاری که ایشان انجام دادند، ابداع روش درمان اعتیاد یعنی متد DST  بود، که سفر دومی‌ها این روش را به‌خوبی انجام داده‌اند و به رهایی رسیده‌اند و سفر اولی‌ها نیز در حال انجام آن هستند.
مسئله بعدی درمان سیگار با آدامس نیکوتین بود، که خیلی افراد در حین سفر یا بعد از آن انجام می‌دهند. در ادامه درمانی برای مشکل اضافه وزن ارائه کردند، و افرادی که ۳۰ یا ۴۰ کیلو و بیشتر اضافه وزن  داشتند، توانستند وزن خود را کاهش بدهند.
از دیگر دستاوردهایی که توسط ایشان انجام گرفت، تولید D.SAP بود. طبق گفته جناب مهندس، ایشان باغ سیبی داشتند که محصول آن را به بازار عرضه نمی‌کردند. استاد امین پیشنهاد تولید سرکه می‌دهند و این کار را به روش خودشان انجام می‌دهند، که منجر به کشف عصاره‌ای به نام D.SAP می‌شود. D  مخفف دژاکام و SAP به معنای عصاره یا شیره است.
اولین مورد استفاده این عصاره، برای درمان یبوست بود، چرا که مصرف تریاک و متادون سبب یبوست در افراد می‌شود، و با مصرف D.SAP مشکل یبوست آنها حل شد. در ادامه با مصرف بیشتر متوجه شدند که فواید دیگری نیز دارد، از جمله؛ برطرف‌کننده کبد چرب، از بین برنده واریس‌های طنابی، درمان عفونت مثانه و عفونت سیستم گوارش. همچنین باعث از بین رفتن قارچ‌های پوستی و ضدعفونی‌کننده مجاری تنفسی می‌شود.
مصرف D.SAP رسوباتی را که در پروستات به وجود می‌آید، از بین می‌برد، رگ‌های قلب را که براثر گرفتن چربی بسته می‌شود باز می‌کند، فشارخون را متعادل می‌سازد و انرژی‌زاست. چربی سوز بسیار قوی است و برای از بین بردن آثار زخم کاربرد دارد. همچنین املاحی مانند کلسیم، پتاسیم و منیزیم دارد و از سکته قلبی جلوگیری می‌کند.
از فواید مهم دیگر آن، استفاده در دوران کرونا بود. زمانی که تمام کشور تعطیل بودند، ما جلساتمان را داشتیم، و این اتفاق به دلیل استفاده از D.SAP به‌صورت خوراکی و بُخور بود، که ویروس را در بدن از بین می‌برد. و اگر هم مبتلا می‌شدیم، خفیف بود، چرا که سیستم دفاعی بدن ما در اثر مصرف این عصاره قوی شده بود.
باید خدا را شکر کنیم که در چنین مکانی هستیم و قدردان زحمت‌های جناب مهندس باشیم. امیدوارم سایه ایشان سالیان سال روی سر ما مستدام باشد.

سخنان استاد در مورد تولد مسافر عفت:
یک سال رهایی خانم عفت عزیز را خدمت جناب مهندس و خانواده محترمشان، ایجنت محترم شعبه خانم کتایون، خود خانم عفت و همسفران عزیزشان تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
خانم عفت در ابتدا با یک دلخوری کوچک وارد لژیون من شدند، یک راهنما باید رهجو را با هر حالی که وارد می‌شود، با جان‌ودل پذیرا باشد.  بعد از گذشت یکی دو جلسه، خوب ارتباط گرفتند، سی‌دی‌ها را به‌موقع می‌نوشتند، در سفر اول به‌هیچ‌عنوان غیبت نداشتند و همیشه قبل از شروع جلسه در شعبه حضور داشتند. هر خدمتی را با جان‌ودل انجام می‌دادند و در کارها مشارکت می‌کردند. درنهایت سفر اول بسیار خوبی را گذراندند باوجود تمام مسائلی که داشتند، همیشه گوش‌به‌فرمان بودند. چرا که با فرمان‌برداری درست است که می‌توان به ‌فرماندهی لایق تبدیل شد. باید بدانیم مشکلات همیشه جزء لاینفک زندگی انسان است، اما با خوب عمل کردن و تلاش فراوان، می‌توانیم از پس مشکلات برآییم.
خانم عفت در سفر دوم دبیر لژیون شدند، و بعد دبیری جلسات را نیز گذراند. در حال حاضر خدمت نشریات را دارند، در آزمون کمک راهنمایی نیز قبول نیز شدند. به امید خدا امسال شال کمک راهنمایی را دریافت خواهند کرد، امیدوارم خوش بدرخشند.
نکته مهمی که وجود دارد؛ سفردومی بودن با رهجوی سفر دومی بودن متفاوت است. در سفر دوم باید همچنان رهجو باشیم، تلاش کنیم، گوش‌به‌فرمان باشیم، تغییرات را در خودمان ایجاد کنیم و برای رشد و پیشرفت خود تلاش نماییم.

اعلام سفر:
خانم عصمت- نام کمک راهنما: خانم مهسا- آنتی ایکس مصرفی: تریاک کشیدنی - روش درمان: DST- داروی درمان:  OT- مدت سفر: 12 ماه و 20 روز- مدت رهایی: یک سال و ۲ ماه و ۱۴ روز – رشته ورزشی: والیبال

صحبت‌های مسافر عفت:
سلام دوستان عفت هستم یک مسافر                    
از آقای مهندس ممنونم که این بستر را برای خانم‌های مسافر فراهم کردند تا به درمان برسیم. از راهنمای عزیزم که یک سال کنارم بودند و زحمت زیادی برایم کشیدند متشکرم. اوایل فکر نمی‌کردم بتوانم فرمان‌بردار خوبی باشم، می‌خواستم وارد لژیون آقا محمد شوم، اما لژیون ایشان بسته بود و وارد لژیون خانم مهسا شدم. بعد متوجه شدم راهنما بودن به سن و سال نیست، به علم و آگاهی است که در لژیون خانم مهسا این موارد به‌خوبی وجود داشت.
برادرم باعث شد که من با کنگره آشنا شوم، امروز ایشان نتوانستند بیایند، از خداوند می‌خواهم کمک کند ایشان هم به رهایی برسند. از همسفران عزیزم ممنونم که همیشه کنارم بودند، در کارهای منزل کمک کردند تا من به حال خوب برسم، از دخترم که مانند یک رفیق، خواهر و مادر کنارم بود تشکر می‌کنم.
در سفر اول برای همه ما مشکلاتی پیش می‌آید، برای من هم این اتفاق افتاد. در مقطعی می‌خواستم دیگر کنگره نیایم، اما با راهنمایی‌های راهنمای عزیزم ادامه دادم و حرکت کردم.
از آقای مهندس ممنونم که قسمت آقایان همسفران گروه خانم‌های مسافر را هم راه‌اندازی کردند تا آنها هم بتوانند آموزش بگیرند. از همه عزیزان و ایجنت محترم شعبه که امروز در جشن من حضور دارند تشکر می‌کنم.

صحبت‌های همسفر ریحانه:
سلام دوستان ریحانه هستم یک همسفر
خیلی خوشحالم که امروز در اینجا حضور دارم و مادرم را در این جایگاه می‌بینم. از آقای مهندس دژاکام ممنونم، از خانم مهسا تشکر می‌کنم که یک سال کنار مادرم بودند و قوت قلبی برای ایشان بودند. امیدوارم همه شما را در این جایگاه ببینم و شاهد حال خوب شما باشم. از دایی عزیزم که باعث شد مادرم با کنگره آشنا شود ممنونم، اگر ایشان نبودند مادرم هم اینجا نبود.

صحبت‌های همسفر مهناز:
سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر
این روز بزرگ را به خانم عفت عزیز، جناب مهندس و خانم مهسا تبریک می‌گویم. خانم عفت را از صمیم قلبم تحسین می‌کنم و برایشان خوشحالم. ایشان فرمان‌بردار خوبی بودند. وظایفی که داشتند به بهترین شکل انجام می‌دادند و آموزش‌هایش را با دل‌وجان پذیرا بودند. امیدوارم مسافر من هم این فرمان‌برداری را داشته باشد.

صحبت‌های همسفر علیرضا:
سلام دوستان علیرضا هستم یک همسفر
خوشحالم که امروز توانستم در جشن تولد مادرم شرکت کنم. از مادرم به خاطر زحماتی که برای من کشیده است سپاسگزارم. از آقای مهندس و خانم مهسا ممنونم، و از خدا می‌خواهم  که همه  شما به  این جایگاه برسید.

آرزو:
آرزوی اول: هرکس مسافری دارد به درمان و حال خوش برسد.
آرزوی دوم: کنگره ۶۰ جهانی شود.

از طرف تیم وبلاگ نویسی یک سال رهایی خانم عفت عزیز را خدمت راهنمایشان خانم مهسا و تمامی اعضاي کنگره ۶۰ تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.
تا باد چنین بادا..

تایپ: مسافر سپیده لژیون ششم- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .