English Version
English

در زمان اوج کرونا ،اعضای کنگره، به‌واسطه استفاده از بخور D.SAP و خوردن آن ،سلامتی خود را به دست آوردند.(نمایندگی یاس)

در زمان اوج کرونا ،اعضای کنگره، به‌واسطه استفاده از بخور D.SAP و خوردن آن ،سلامتی خود را به دست آوردند.(نمایندگی یاس)

چهاردهمین جلسه از دوره پنجاه و ششم سری کارگاه‌های آموزشی _ خصوصی کنگره ۶۰ ویژه خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس،با استادی کمک راهنما مسافر مریم، نگهبانی مسافر زهره و دبیری همسفر صدیقه،  با دستور جلسه «D.SAP» در تاریخ ۶ خردادماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان مریم هستم یک مسافر.

یک دوره‌ای موضوع «D.SAP» از دستور جلسات پاک‌شده بود، ولی آقای مهندس دستور دادند تا دوباره این پدیده ارزشمند جزء دستور جلسات قرار بگیرد، و موضوع دومی که امروز مشارکت می‌کنیم، تولد یک سال رهایی خانم مینا است.در مورد D.SAP(دی سپ) اگر بخواهیم صحبت کنیم، آقای مهندس گفتند؛ من سه تا یادگار برای شما می‌گذارم، اول روش DST، دوم درمان سیگار و سوم D.SAP؛ که محصول مشترک من و امین است و به‌طور اتفاقی این قضیه رخ داد. این محصول سرکه نیست. D مخفف دژاکام و SAP به معنای عصاره است، یعنی عصاره سیب و عصاره انگور.

محصولی که آقای مهندس حسین دژاکام، با فرایندی که انجام دادند، بسیار کارایی دارد و ارزشمند است. در این دستور جلسه هم مثل همیشه، هر کس تجربه‌ای از استفاده این عصاره دارد، عنوان کند که بقیه بهره ببرند.آقای مهندس D.SAP برای آزمایش ارسال کردند. و دانشگاه آزاد خراسگان، دانشگاه نجف آباد و دانشگاه اصفهان، این سه تا دانشگاه با هزینه کنگره ۶۰، دو سال پیش هر دانشگاه ۸۰ میلیون گرفتند و این محصول معجزه‌گر را مورد آزمایش قراردادند. روزی که دانشگاه آزاد خراسگان قرار بود D.SAP را آزمایش کند، مسخره کرده بودند که این سرکه است برای چه ما باید آزمایش کنیم؟ بعد که آزمایش کردند، دیگر پنج لیتری دی سپ را پس ندادند، و گفتند ما چیز هایی در این عصاره دیدیم که قابل باور نیست.

یعنی در برابر بهترین سرکه ای که الان وجود دارد، یعنی سرکه بالزامیک، خواص خیلی زیادتری دارد. از خواص D.SAP؛ پتاسیم، آهن، فسفر، و مقادیر قابل توجهی منیزیم در این عصاره موجود می باشد. اینها کمک می کند تا چیزهایی که جذب نمی شود، در بدن ما به واسطه مصرف این محصول جذب بشود.یکی دیگر از خواص آن این است که، چند نوع اسید مختلف دارد. یک آنتی اسید قوی محسوب می شود. ضد عفونی کننده و ضد التهاب هم می باشد، همین طور این عصاره دارای مقادیر زیادی اسید استیک و اسید سیتریک است که برای بیماری های عفونی و قارچ، بسیار مثمر ثمر می باشد.

برای کسانی که در حال سفر هستند و شربت OT می خورند و می‌گویند رنگ دندان هایشان، تغییر کرده است، مصرف D.SAP بزاق دهان را زیاد کرده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. التهاب را کم می‌کند، موقع کرونا که چه اتفاقات دلخراشی رخ داد، اما در کنگره به دلیل استفاده از این عصاره، خیلی‌ها نجات پیدا کردند.خیلی از بچه‌هایی که در جلسه حضور دارند، به‌واسطه زحماتی که خانم مونا کشیدند و برای آن‌ها دی سپ می‌فرستادند، نجات پیدا کردند. در زمان وقوع کرونا، جهان درگیر این معضل بود؛ اما اعضای کنگره، به‌واسطه استفاده از بخور D.SAP و خوردن آن ،سلامتی خود را به دست آوردند و به همین خاطر می‌گویم که ما خیلی به این عصاره زندگی‌بخش مدیون هستیم.

چند سال پیش، آقای مهندس در مورد آن مقالاتی را به کشورهای دیگر ارائه دادند که خوشبختانه تائید شد و دانشمندانی که از درمان بیماری کرونا، مستأصل شده بودند، قبول کردند که D.SAP می‌تواند کرونا را درمان کند، از التهاب جلوگیری کند، ضدویروس است. این پدیده برای هر ایرانی، افتخاری بزرگ است و ما امروز به خود می‌بالیم از اینکه دانشمندی بزرگ چون مهندس دژاکام را داریم.

تجربه خود من این است که؛ پسرم چهارده سال پیش با یک رژیم کانادایی، حدود ۲۵ الی ۳۰ کیلو وزن کم کرد و به چسبندگی روده مبتلا شد. اکثر پزشکان می‌گفتند که این بیماری درمان ندارد. ولی به‌واسطه مصرف D.SAP، خداراشکر مشکل حل شد و ما مدیون این سه تا هدیه ارزشمند و گران‌بها هستیم که آقای مهندس در اختیار ما قرار دادند.

امیدوارم که هرکدام از ما حق مطلب را به‌خوبی ادا کنیم. در مورد یبوست هم که می‌گفتند درمان ندارد، درکنگره با مصرف D.SAP، خوشبختانه درمان صورت گرفت. مصرف دی سپ، به‌واسطه دارا بودن پتاسیم، پوست و گوشت را به ماهیچه‌ها می‌چسباند و از افتادگی و شل شدن پوست پیشگیری می‌کند. کسانی هم که دچار بیماری «MS» هستند، می‌توانند با استفاده از این عصاره شفابخش، به درمان خود کمک نمایند.

خانم مینا؛
خداوند به همه بندگان، اجازه خدمت و آموزش را نمی‌دهد. از این موهبت، جهت ارتقا خود استفاده نمایید انشالله که موفق باشید.
اولین سال رهایی‌تان پرشگون باد مسافران و همسفران کنگره 60

سخنان استاد در مورد تولد یک سال رهایی مسافر مینا:

موضوع دوم امروز، جشن یک سال رهایی خانم مینا است. ضمن تبریک و شادباش خدمت جناب مهندس و خانواده محترم ایشان، به خانم مینا و خانواده و ایجنت محترم شعبه و دیگر اعضای خدمتگزار تبریک می‌گویم.

در مورد مینا، باید بگویم که یکی از قلدرترین اعضای لژیون بود که به خاطر قدرت و توانایی‌هایی که داشت، پذیرش برایش بسیار دشوار بود؛ اما خیلی محکم ایستاد، سفر کرد، سی دی نوشت، فرمان‌برداری کرد تا بالاخره موفق شد. درواقع این مینا که امروز مشاهده می‌کنیم، آن مینای سابق نیست، زیرا او بسیار تغییر کرد تا امروز با این متانت و وقار خودش برایتان صحبت کند.

اعلام سفر
سلام دوستان مینا هستم یک مسافر
راهنما: خانم مریم- آنتی ایکس مصرفی: الکل، حشیش، شیشه، متادون، قرص B2 - روش درمان DST با شربت OT - رشته ورزشی: والیبال- مدت سفر اول: یک سال و 10 روز-مدت رهایی:1 سال

اعلام سفر نیکوتین
راهنما: خانم سارا - آنتی ایکس مصرفی: انواع دخانیات- روش درمان: DST با نیکوتین خوراکی -

وقتی‌که به کنگره آمدم، این‌قدر مسئولیت بر روی دوشم بود که واقعاً می‌خواستم به زندگی خودم پایان بدهم. اگر کسی به من می‌گفت که؛ مواد مصرف نکن، لج بازی می‌کردم و بیشتر مصرف می‌کردم. اولین باری که من به حرف کسی گوش کردم، فرمان راهنمای عزیزم خانم مریم بود.

من هیچ نقطه و هیچ امیدی در زندگی‌ام نداشتم و می‌گفتم خدایا چرا بعضی‌ها که هیچ عرضه‌ای ندارند، این‌قدر زندگی خوبی دارند. ولی من که این‌قدر به فکر همه هستم و برای همه فداکاری می‌کنم تا این حد مشکلات دارم؟ خدایا کمکم کن. همیشه با خودم می‌گفتم؛ اگر خدایی هست، من دیگر فردا صبح از خواب بیدار نشوم. ولی وقتی به کنگره آمدم، واقعاً امید به زندگی در وجودم پیدا شد.

از همسرم خیلی ممنونم که راه کنگره را به من نشان داد. او همواره به من امید می‌داد که تو یک روز راهنما خواهی شد. از خانم مریم عزیز، راهنمای خوبم خیلی ممنونم که زندگی من را نجات داد. از مادرم خیلی ممنونم که در راه کنگره همسفرم بود. از خدا می‌خواهم که خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

آرزو:
آرزوی اول: آرزوی اولم را در دلم می‌گویم.
آرزوی دوم: برای خودم چیزی نمی‌خواهم، فقط برای راهنمای عزیزم از خداوند بهترین‌ها را می‌خواهم چون هر حال خوبی که دارم، به خاطر وجود خانم مریم عزیز است.

تایپ: مسافر مینا- لژیون یازدهم
ویرایش: مسافر خدیجه- لژیون پانزدهم نمایندگی یاس
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .