English Version
English

مقاله_ D.SAP

مقاله_ D.SAP

موضوع مقاله: D.Sap

عنوان:   
۱- تعریف D.Sap
۲- ترکیبات و فواید D.Sap
3- روش استفاده D.Sap

چکیده: مریضی چیست؟ آیا تا به‌حال به این نکته اندیشیده‌اید که هر مریضی، از کمبود برخی مواد در بدن حکایت می‌کند؟ انسان از خاک آفریده شده است یا همان صور آشکار انسان از خاک است و صور پنهان از آتش. هرگونه املاحی که در خاک وجود دارد، در بدن انسان هم موجود می‌باشد. پس تمام مریضی‌‌های ما نشانه‌ای از عدم وجود یا کمبود املاح معدنی و یا عدم توجه به تغذیه مناسب می‌باشد.

بدن هر لحظه در حال بازسازی و ترمیم خود می‌باشد بنابراین باید مواد معدنی و املاح، پیوسته به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بدن برسد تا عملیات بازسازی به‌خوبی انجام شود. مثلاً جریان خون بعد از ۲۰ الی ۲۱روز کاملاً عوض می‌شود و استخوانی که ما داریم، ۱۱ماه دیگر یک استخوان جدید است.
یک‌سری مواد توسط طبیعت و یک‌سری توسط بدن انسان ساخته می‌شود؛ مثلاً سرتونین و اندورفین توسط سیستم ایکس ساخته می‌شود، بدن املاح را دریافت کرده و در اختیار سیستم ایکس قرار می‌دهد و این مواد ساخته می‌شوند. زمانی که مواد و املاح مورد نیاز وارد بدن نشود، بدن در تولید این ترکیبات دچار مشکل می‌شود. اگر به سیستم ایکس بدن، املاح و مواد معدنی نرسد و این هورمون‌ها ساخته نشوند، بیماری‌هایی مثل روان‌پریشی، سایکوسوماتیک و اعتیاد به‌وجود می‌آید.
آقای مهندس فرمودند: برای سلامتی باید دکتر داشته باشیم، نه این‌که وقتی مریض می‌شویم دکتر برویم. باید به ما بگویند: چه بخوریم، چگونه بخوریم و چه مقدار بخوریم. D.Sap همان عصاره سیب است که آقای مهندس به عنوان دارو برای مسافرها تولید کردند چون خوردن اوتی که از تریاک خالص است، باعث ایجاد یبوست می‌شود. ایشان فرمودند: همه راه‌ها را امتحان کردند ولی جواب نگرفتند تا این‌‌که D.Sap را تولید نمودند. بیماری یبوست در علم پزشکی به‌عنوان ام‌الامراض مشهور است، در این بیماری تمام سموم بدن به جای دفع شدن، در بدن باقی مانده و باعث بی‌حالی، انتشار سم در بدن درنتیجه بروز انواع بیماری‌ها می‌شود. آقای مهندس با تجویز این فرآورده، مشکلات یبوست مسافران را درمان کردند.

فواید دیگر D.Sap که در مطالب بعدی شرح داده می‌شود، توسط افرادی که این ماده را استفاده کرده‌اند، گزارش شده است.
این عصاره به‌عنوان عصاره‌ای حیات‌بخش شناخته شده و آقای مهندس می‌فرمایند: اوتی، سیستم ایکس را بازسازی کرده و D.Sap سیستم فیزیولوژی بدن را بازسازی می‌کند.

۱- تعریف D.sap:
حرف D، مخفف دژاکام و sap به معنای عصاره است.
آقای مهندس می‌فرمایند: سیب‌های درجه یک صادر می‌شوند، سیب‌های درجه دو داخل بازار می‌روند و سیب‌های درجه سه برای تولید آب‌میوه استفاده می‌شود. ایشان بهترین سیب را برای تهیه D.Sap استفاده می‌کنند. فرآیند تولید سرکه سیب همه جا چهل‌روزه است ولی تولید D.Sap در کنگره، ۱۱ماه یا حدود یک‌سال است. D.Sap سرکه نیست، به همین دلیل آقای مهندس نام آن را D.Sap گذاشتند.

۲- ترکیبات D.Sap و فواید آن:
ترکیبات D.Sap شبیه به ترکیبات سیستم گوارش بدن است، شامل املاح و ویتامین‌های فراوانی است. یکی از مواد عمده‌ای که در سرکه سیب وجود دارد، پتاسیم است. پتاسیم باعث می‌شود پوست به عضله بچسبد و کمبود آن سبب شل‌شدن پوست می‌شود. با کمبود آن، درد در عضلات و استخوان‌های فرد احساس می‌شود و باعث احساس سنگینی در بدن شده و تحرک سخت می‌شود. خشکی مو، بی‌رنگی و بی‌حال بودن آن و در بعضی موارد چربی موی سر در اثر کمبود پتاسیم است. همچنین فرد با کمترین فعالیت احساس خستگی می‌کند، حافظه کاهش پیدا کرده و باعث بروز زودرنجی، عصبی شدن و افسردگی می‌گردد، گاهی اوقات کمبود آن باعث کم‌کاری غدد فوق کلیوی، بیماری‌های سلولی، فشارخون، سندروم روده دردناک، بیماری آلزایمر، MS و دیابت می‌شود. کمبود مواد معدنی دیگر هم باعث واکنش‌هایی در بدن مثل کمبود فسفر و آهن می‌شود. برای تحکیم استخوان بایستی کلسیم بخوریم، برای جذب کلسیم باید فسفر در دسترس بدن قرار گیرد، برای جذب فسفر ویتامین دی لازم است که نور آفتاب می‌تواند آن را تأمین کند. در صورت موجود بودن کلسیم و فسفر اگر ویتامین دی موجود نباشد، پوکی استخوان اتفاق می‌افتد.

یکی از دلایل مهمی که سبب تولید این فرآورده شد، یبوست‌های مزمن افراد در کنگره به ‌دلیل خوردن شربت اوتی بود. عصاره‌ D.Sap برای لاغری هم مفید است، چربی‌های درون رگ‌ها را از بین برده و از سکته قلبی و مغزی جلوگیری می‌کند. برای تاول داخل دهان افراد سیگاری که سیگار را ترک کرده‌اند هم مفید است چون نیکوتین داخل دود سیگار، میکروب‌های دهان را از بین می‌برد و زمانی که فرد سیگار نکشد، تاول‌هایی به‌وجود می‌آیند که با D.Sap قابل درمان است.

3_ روش مصرف:
دو تا درِ قوطی یا ۱۰cc دی‌سپ را با یک لیوان آب ولرم، صبح ناشتا و شب قبل از خواب مصرف شود، در شرایط خاص می‌توان با عسل یا شیره انگور مصرف کرد. مسافرها نیم‌ساعت قبل از مصرف اوتی و افراد دیگر نیم‌ساعت قبل از صبحانه استفاده کنند. برای کسانی که ناراحتی معده دارند، مقدار آن کمتر است، در حد یک قاشق چای‌خوری، داخل آب نیم‌گرم استفاده شود.
افرادی که مبتلا به قارچ پوستی شده‌اند، می‌توانند آن را رقیق کرده و پاهای خود را در آن قرار دهند که این باعث از بین رفتن قارچ‌های پوستی می‌شود یا کسانی که عفونت دارند، می‌توانند آن را داخل لگنِ آب ولرم ریخته و در آن بنشینند، دراین‌صورت تمام عفونت‌ها را برطرف می‌سازد. خوردن D.Sap به صورت مستقیم ضرر دارد.

نتیجه:
چه بسیار کمیابند، انسان‌های بزرگی که برای آسایش هم‌نوعان خود، بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند و اجر خود را از هیچ‌کس، جز خدای خویش طلب نمی‌کنند. آقای مهندس دژاکام نمونه یک انسان برجسته و بزرگواری هستند که با کشف روش DST و تولید D.Sap توانستند کمک بزرگی به انسان‌های در دام اعتیاد به طور مستقیم و کمک به انسان‌های دیگر به طور غیرمستقیم نمایند. پس جا دارد، زحمت‌های ایشان را قدر نهاده و برایشان سلامتی و عمر بابرکت آرزو کنیم.

نگارش: همسفر لیلا.ق لژیون کمک‌راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ویرایش: همسفر افسانه لژیون کمک‌راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ارسال: همسفر وجیهه لژیون کمک‌راهنما همسفر زینب (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی وکیلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .