English Version
English

مشارکت مکتوب_ D.SAP

مشارکت مکتوب_ D.SAP

سلام دوستان هاجر هستم همسفر
با شنیدن صحبت‌های آقای‌ مهندس در روز چهارشنبه ترغیب شدم سی‌‌دی D.SAP را گوش کنم. D.SAP شبیه سرکه سیب است اما تفاوت بسیاری با آن دارد زیرا هم فرآیند تولید آن فرق می‌کند و هم از سیب‌های سالم و بدون لک استفاده می‌شود.
این عصاره شگفت‌انگیز دارای املاح بسیار زیادی مثل آهن، پتاسیم،‌ منیزیم و... است و باعث درمان بسیاری از بیماری‌هایی است که در اثر کمبودِ املاح، در بدن به وجود می‌‌آیند و به خاطرِ خواص بیشماری که دارد به داروی معجزه‌آسا تبدیل شده است.
تجربه‌ای که خودِ من از D.sap دارم این‌ است که در زمان اوج کرونا هر‌‌‌‌ وقت دچار سرماخوردگی و علائم شدید آن می‌شدم از D.SAP استفاده می‌کردم و نتیجه خیلی خوبی می‌گرفتم و زودتر به بهبودی می‌رسیدم. آقای مهندس فرمودند: برای اینکه نتیجه بهتری از D.sap بگیریم باید آن را به‌صورت مداوم، صبح و شب دو در قوطی با یک لیوان آب ولرم بدون عسل، شیره انگور، توت و... مصرف کنیم اما اگر شرایط خاصی داریم می‌توانیم این مواد را نیز به آن اضافه کنیم. إن‌شاءالله قدردان این نعمت الهی باشیم. از آقای مهندس بسیار سپاس‌گزارم که چنین دستاوردهایی را به مرحله کشف و تولید رساندند.

سلام دوستان زهره هستم همسفر
من قبل از ورود به کنگره با مزایای سرکه سیب آشنایی داشتم و آن را مصرف می‌کردم. مادربزرگم همیشه می‌گفت: سرکه سیب 200 بیماری مثل فشارخون بالا، چربی‌خون، زخم معده و خیلی از بیماری‌های دیگر را درمان می‌کند. وقتی وارد کنگره شدم با D.sap آشنا شده و فهمیدم که با سرکه سیبِ خانگیِ ما خیلی تفاوت دارد و فرآیند تولیدش کاملاً با سرکه سیب فرق می‌کند. یکی از افراد فامیل بیماری چربی خون داشت به او توصیه کردم برای درمان بیماری‌اش از D.sap استفاده کند، به این‌صورت که هر روز به مدت یک‌ماه، قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری D.sap را با آب ولرم مصرف کند. بعد از یک ماه با انجام آزمایش متوجه شد که چربی‌ خونش کاهش پیدا کرده و همچنین یبوستش هم درمان شده است. D.sap سیستم ایمنی بدن را هم تقویت می‌کند

سلام دوستان مهدیه هستم همسفر
من قبل از ورود به کنگره هیچ اطلاعی در مورد D.sap نداشتم و آن را با سرکه سیب اشتباه می‌گرفتم تا اینکه سی‌دی آقای مهندس در مورد D.sap را گوش کرده و متوجه شدم که فرآیند تولید آن بسیار با سرکه سیب تفاوت دارد، زمان تهیه سرکه سیب یک ماه الی 40 روز است ولی D.sap حدود یک‌سال زمان می‌برد تا به مرحله تولید برسد. نکته دیگر اینکه تندی سرکه را هم ندارد.
من برای کاهش وزن به طور مداوم و منظم از D.sap استفاده کردم به این صورت که روزانه نیم‌ساعت قبل از صبحانه (ناشتا) و نیم‌ساعت قبل از خواب دو قاشق غذاخوری از آن را داخل یک لیوان آب ولرم ریخته و می‌خوردم، توانستم ۵کیلو از وزنم را در مدت سه‌ماه کم کنم. همچنین در مواقع سرماخوردگی یا گلودرد از D.sap استفاده می‌کنیم و خیلی زودتر بهبود می‌یابیم، در صورتی که قبلاً از خیلی‌ها شنیده بودم سرکه برای سرماخوردگی خوب نیست اما الآن متوجه شدم که آگاهی نداشتند و از فواید بی‌نظیر آن بی‌خبر بودند. D.sap، يبوست را که یکی از مشکلات شایع در بین بسیاری از افراد جامعه بوده و عوارض بسیار زیادی دارد نیز درمان می‌کند.
از قدیم گفتند: عقل سالم در بدن سالم است پس چه خوب است که ما به جسم‌مان بیشتر اهمیت بدهیم.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر
آقای مهندس می‌فرمایند: معمولاً محققان جلو می‌روند و کارها را هم دنبال خود می‌کشند ولی من برعکس بودم کارها جلوتر از من می‌روند و من به دنبال کارها. چیزی که باعث تولید D.SAP شد یک اتفاق بود، پسرم امین گفت می‌خواهم با سیب‌های زیر درخت، سرکه سیب درست کنم و من هم او را همراهی کردم در نهایت به این نتيجه رسیدیم که سیب‌های درجه یک را تبدیل به سرکه کنیم که  از آن، چیز عجیب و غریبی در آمد به نام D.SAP که فرآیند تولید آن با سرکه سیب کاملاً متفاوت است. سیب دارای املاح بسیار زیادی است، اگر روزی یک سیب بخوریم کمتر دچار بیماری می‌شویم.
استفاده از D.SAP بسیاری از بیماری‌ها را بر‌طرف می‌کند. یکی از مشکلاتی که در مسافران به خاطر خوردن شربت OT  به‌وجود می‌آید یبوست است که با D.SAP این مشکل رفع می‌شود، خیلی از بیماری‌های دیگر مثل کبد چرب، واریس، فشار خون و... هم با خوردن D.SAP درمان شدند.
درمان عفونت رحم با رقیق کردن D.SAP با آب، آفت‌های دهانی، پروستات در مردان، مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه، جلوگیری از چروک شدن پوست و افتادگی پلک‌ها و... از دیگر فواید این دارو است. به‌جای کرم‌های متفاوت می‌توانیم از محلول D.SAP یا کرم D.SAP که باعث لایه‌برداری و تمیز کردن پوست می‌شود، استفاده کنیم.
مسافر من از درد ورم سیاتیک بسیار رنج می‌بردند، وقتی که وارد کنگره شدند، چون شربت OT استفاده می‌کردند بایدD.SAP هم مصرف می‌کردند تا به یبوست دچار نشوند، بعد از چند ماه متوجه شدیم دیگر ورمی وجود ندارد و درد ایشان تسکین پیدا کرده است، مسافرم تعجب کردند و گفتند من که داروی جدیدی نخوردم چطور درد ساکت شده، من هم فکر می‌کردم چون کار سنگینی انجام نداده‌اند دردشان ساکت شده است اما بعداً متوجه شدیم به خاطر استفاده از همین دارو بوده است. روش استفاده صحیح آن، باید صبح ناشتا نیم‌ساعت قبل از صبحانه یک لیوان آب ولرم با یک قاشق غذاخوری D.SAP مصرف شود. کسانی که معده آن‌ها اذیت می‌شود می‌توانند در طول روز با یک قاشق عسل مخلوط کرده  و میل کنند. این محلول بسیار مقوی، انرژی‌زا و اکسیر جوانی محسوب می‌شود‌.

لازم به ذکر است برای به‌کاربردن تجربیات گفته شده در مشارکت‌ها در مورد استفاده از D.SAP لطفاً با راهنمای خود مشورت نمایید، ممکن است روش و مقدار مصرف برای افراد مختلف، با توجه به شرایط آن‌ها متفاوت باشد.

گردآوری و ویرایش: رابط خبری همسفر افضل لژیون کمک‌راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)
ارسال: همسفر وجیهه لژیون کمک‌راهنما همسفر زینب (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی وکیلی
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .