English Version
English

بخشش مستلزم دانایی است

بخشش مستلزم دانایی است

دوازدهمین جلسه از دوره دوم لژیون سردار نمایندگی اردبیل به استادی مسافر طیب و نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر قربان با دستور جلسه پهلوان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 16 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

اولین نکته آموزشی این است که من وقتی حرفی می‌زنم پای حرف خود بایستم و نکته دیگر این‌که کار را به لحظه آخر واگذار نکنم؛ من نیز یک‌ میلیون‌ تومان پرداخت کرده بودم و پنج میلیون تومان مانده بود؛ ولی لحظه‌ای که پول به دستم رسید پرداخت کردم چون در حال شناختن نفس هستم؛ دستور جلسه پهلوان است. ما در جاهای دیگر یاد گرفتیم که پهلوانی به زور بازو است اما در کنگره۶۰ مفاهیم تعریف واقعی به خود گرفتند، پهلوان کسی است که می‌بخشد، قبلا لژیون سردار همسفرها با مسافرها با هم بودند ولی در ادامه بخش همسفرها قوی شدند و برای خودشان لژیون تشکیل دادند.

همسفرهای زیادی هستند که خودشان مستقیم درگیر اعتیاد نیستند اما می‌بخشند در راستای اهداف کنگره۶۰؛ حالا من مسافری که امکانش را دارم چرا نباید ببخشم؟! یک فیلمی بود به نام «پهلوانان هرگز نمی‌میرند»؛ من الان معنی این جمله را می‌فهمم، فردی که ۵۰۰ میلیون یا ۱میلیارد یا ۲میلیارد می‌بخشد؛ چون یک دانایی و آگاهی پشت این بخشش است. کنگره۶۰ مثل جاهای دیگر نیست که اول پول بگیرند و خدمات بدهند. وارد می‌شوی سفر اول و سفر دوم را طی می‌کنی و فقط آموزش می‌بینی و استفاده می‌کنی تا به آن نقطه‌ای برسی که خود با دانایی خود ببخشی.

ارسال مطلب: مسافر سهند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .