English Version
English

لژیون تغذیه، روشی ساده برای رسیدن به سلامتی

لژیون تغذیه، روشی ساده برای رسیدن به سلامتی

در خدمت همسفر سپیده یکی از کمک راهنمایان لژیون تغذیه و همچنین مرزبان خبری شعبه تخت جمشید هستیم که در ادامه در مورد اهمیت تغذیه سالم به روش کنگره شصت به گفتگو می‌پردازیم.

با عرض سلام و ادب، لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید؟
سلام دوستان سپیده هستم یک همسفر

چگونه و با چه هدفی با لژیون تغذیه آشنا شدید؟
تقریباً ۲ماه از بدو ورودم به کنگره می‌گذشت که از راهنمای عزیزم و همچنین از صحبت‌های جناب مهندس در سی دی‌ها متوجه شدم روشی وجود دارد برای کاهش وزن و به خاطر نبود کمک راهنما خودم شروع کردم به گوش کردن سی دی‌ها و طبق برنامه‌ای که جناب مهندس دستور داده بودند عمل کردم و سه ماه بعد خانم زهرای عزیزم رهایی جونز گرفتند و در لژیون جونز قرار گرفتم و بقیه راه را زیر نظر راهنمای جونز خانم زهرا بودم و بالا خره بعد از گذشت ۱۱ ماه و چند روز ۲۰ مهر سال ۱۴۰۱ و با کمک و راهنمایی راهنمای عزیزم خانم زهرا و با دستان پر مهر جناب مهندس به رهایی رسیدم.

آیا در این روش ابداعی از آقای مهندس اصول و پارامترهای خاصی برای کاهش وزن وجود دارد؟
روشی که ابداع شده در عین سادگی بسیار هوشمندانه است و اصول آن را فقط سه پارامتر تشکیل می‌دهد و آن پا رامترها زمان، مقدار و چه غذایی خوردن است و به نظر من در عین سادگی روش خاصی است.

تفاوت لژیون تݝذیه سالم را با دیگر روشهای کاهش وزن توضیح دهید؟
قطعاً تفاوت بسیار زیادی دارد. این تفاوت به قدری ساده وبی دردسراست که آن را با سایر روشها متمایز کرده، چون در این روش هیچ غذایی حذف نمی‌شود وحجم غذا طبق معمول همیشه است و بایستی فقط زمان غذاخوردن مرتب شود.

آیا این روش فقط به کاهش وزن شما کمک کرد؟
خیر در این روش من به غیر از کاهش وزن ۱۳ کیلویی، چند نوع بیماری داشتم که خدا را شکر بهبود یافت مثل سر درد، کم‌خوابی، مشکل معده و چند مشکل دیگر.

چگونه می‌توان ذائقه و حس خود را نسبت به موادغذایی بیکیفیت به سمت مواد غذایی باکیفیت تغییر داد؟
با قرار گرفتن در لژیون و شنیدن صحبت‌های راهنما و شنیدن مشارکت دوستان و از همه مهم‌تر گوش دادن سی‌دی‌ها می‌تواند آگاهی فرد را در این زمینه بالا ببرد و فرد متوجه شود که چه ضررهایی به خود و سلامتی‌اش می زند با خوردن غذاهای بی‌کیفیت و فست‌فودها، نوشابه، انواع تنقلات، سوسیس و کالباس و غذاهایی که در آن‌ها مواد نگه دارنده وجود دارد و هر چقدر که ذائقه خود را به طرف سبزیجات، سالاد و غذاهایی که ویتامین و مواد معدنی و پروتئین بدن را تأمین می‌کند سوق دهد البته به روش تدریجی به طول عمرش افزوده می‌شود.

رهجوی موفق در لژیون تغذیه چه خصوصیاتی می‌بایست داشته باشد؟
رهجویی که طبق برنامه و روش کاهش وزنی که جناب مهندس ابداع نمودند و با آموزش سی‌دی‌ها جلو برود و به آرامی در این مسیرحرکت کند و عجول نباشد، حتماً نتیجه بهتری می‌گیرد و به وزن ایده آل می‌رسد.

مهم‌ترین عامل موفقیت و کسب رهائی تان را در چه می دانید؟
اولین عامل بودن در کنگره و گرفتن آموزش‌ها بود اما قطعاً فقط گرفتن آموزش نیست باید آن را در زندگی اجرایی کرد. بودن راهنمای جونز و قرار گرفتن در لژیون خیلی تأثیر داشت.

با تشکر از پاسخ گوئی شما، اگر مطلبی به عنوان سخن پایانی هست بفرمایید؟
ممنون از شما خانم فائزه عزیز بابت مصاحبه، مطلبی که در این روش مهم است و باید توجه کرد این است که فرد باید از بدن خود شناخت کامل داشته باشد تا بتواند از این روش آسان و کم هزینه به نحو مطلوب استفاده کند و داشتن خواسته نیز از موارد مهم می‌باشد، سپاس از جناب مهندس که برای تمام مشکلات مسافران و همسفران چاره‌ای اندیشیدند و سپاس از زحمات راهنمای خوبم خانم زهرا، گروه مرزبانی و ایجنت محترم که در طی مدت سفر من زحمات زیادی کشیدند، امیدوارم در مراحل زندگی‌شان موفق باشند و انعکاس خدمت صادقانه در زندگی این عزیزان جاری باشد.


تهیه و تنظیم: همسفر فائزه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم)
ویراستاری: همسفر سهیلا رهجوی کمک راهنما همسفر میترا (لژیون اول)

ثبت و ارسال: همسفر راضیه کمک راهنمای لژیون هفتم 

همسفران نمایندگی تخت جمشید 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .