English Version
English

دومین مراسم اهدای شال کمک راهنمایان قبولی 1401

دومین مراسم اهدای شال کمک راهنمایان قبولی 1401

دومین جلسه اجرای پیمان و اهدای شال کمک راهنمایی قبول شدگان آزمون شهریور ماه ۱۴۰۱ شنبه 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ساختمان سیمرغ برگزار شد.
در این مراسم که با حضور بنیان کنگره مهندس دژاکام، آقای ترابخانی دیده‌بان کمک راهنمایان مسافر و خانم آنی کماندار دیده‌بان کمک راهنمایان همسفر ساعت هشت و ده دقیقه صبح برگزار شد، آقای ترابخانی گفت: در آزمون شهریورماه ۱۴۰۱ تعداد ۸۵۷۰ نفر از مسافران و همسفران کنگره ۶۰ از ۱۰۷ نمایندگی در ۷۵ مرکز شرکت کردند. در این آزمون ۱۸۳۰ نفر قبول شدند که ۹۳۸ نفر در قسمت راهنمایان و ۸۹۲ نفر در قسمت تازه واردین موفق به قبولی شده‌اند که شامل ۵۶۵ نفر از آقایان مسافر و ۳۴ نفر در قسمت آقایان همسفر هستند.
لازم به ذکر است در قسمت آقایان مسافر و همسفر تا کنون 396 نفر تشکیل پرونده داده‌اند و در جلسه قبلی ۱۰۴ نفر آقا از ۴۸ نمایندگی در ۱۹ استان شامل: تهران، مازندران، مرکزی، قزوین، زنجان، اردبیل، همدان، کرمانشاه، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، خراسان رضوی و جنوبی،یزد، کرمان، بوشهر، هرمزگان، پیمان بسته و شال خود را دریافت کرده و اکنون در دومین جلسه 101 نفر مسافر و همسفر آقا از 39 نمایندگی در 19 استان شامل تهران، البرز، قزوین، اذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، مازندران، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، سمنان، خراسان رضوی، یزد، بوشهر، هرمزگان شال خود را دریافت خواهند کرد.
خانم آنی کماندار هم گفت: تعداد همسفران قبول شده در شهریور ماه ۱۴۰۱ شامل 423 نفر بود و جلسه قبل 100 نفر موفق به بستن پیمان و دریافت شال شده‌اند و امروز در دومین مراسم اهدای شال 103 همسفر خانم از ۳۷ نمایندگی شال گرفته و پیمان می‌بندند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .