English Version
English

باید ایمان را قوی کنیم تا بتوانیم ببخشیم

باید ایمان را قوی کنیم تا بتوانیم ببخشیم

هشتمین جلسه از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی عرب زاده، با استادی کمک راهنمای تازه واردین مسافر مجتبی، نگهبانی مسافر فرشاد و دبیری مسافر محمد، با دستور جلسه وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من در روز پنجشنبه 25 اسفند ماه  ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

 

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر:صحبت هایم را با پیام وادی چهاردهم شروع می کنم، آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. من که میگویم کلام خود نیست بلکه فردی است درجمع بیکران هستی که باورش کار هرکس نیست مگر معنای آن بداند که آن چیست، ارابه ها را در بیکران به حرکت درآورید که نگهبانان ماوراء به آنچه در زمین میگذرد نیازمندند. بشکافید آنچه شکافتنی نیست در دل سنگ بروید و ترکیب ها را جدا بنمایید.
خیلی وادی قشنگ و زیبایی است و خدا را شکر که ما در کنگره آمدیم و توانستیم حس خوب را که در این وادی است ،پیدا کنیم. عشق و محبت اول باید به خداوند باشد یعنی خداوند را با تمام وجودمان دوست داشته باشیم. وقتی عشق و محبت داشته باشیم می توانیم به دیگران خدمت کنیم و دیگران را دوست داشته باشیم. تا زمانی که عشق واقعی به خداوند نداشته باشیم و برای ریا وخودبینی کاری را انجام دهیم، آن عشق و محبت نیست. ما باید با تمام وجودمان خداوند را دوست داشته باشیم که بتوانیم هر کاری را برای دیگران انجام دهیم. درپیام وادی میگوید: در دل سنگ بروید و ترکیب ها را جدا بنمایید.وقتی یک سنگ را میشکافیم، میتوانیم طلا و آهن آن را جدا کنیم و آنچه در سنگ است پالایش خواهد شد. کنگره به ما آموزش داد که چگونه محبت کنیم و چگونه خودمان را ببخشیم تا بتوانیم دیگران را ببخشیم. تا زمانی که نبخشیم مثل باری است که روی شانه های شخص سنگینی می کند و با خودش حمل می کند، شاید ما متوجه نشویم. تا زمانی که به خداوند علاقه ی شدیدی نداشته باشیم و قلب مان را به خداوند نسپاریم، نمیتوانیم دیگران را ببخشیم.

 

هرچیزی که ما در ذهنمان ثبت کنیم برای ما اتفاق  می افتد .قدر خودمان راداشته باشیم. بخشیدن خیلی راحت است ولی باید ایمان را قوی کنیم تا بتوانیم ببخشیم . در بعضی مواقع  اتفاقاتی درزندگی انسان رخ می دهد که گذشتن از آن مستلزم آموزش دیدن است که ما این آموزش ها را به خوبی در کنگره فرا می گیریم. ما به کنگره آمدیم که معنای عشق ومحبت را بفهمیم که یکی از راه های درک کردن آن خدمت کردن است چه مادی چه معنوی. باید به خودمان افتخارکنیم که در این جایگاه در حال درمان شدن و خدمت کردن هستیم وباید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.

تایپ : مسافر میلاد

عکس : مسافر جواد

تنظیم و ارسال: مسافر محمدجواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .