English Version
English

سفر اولی‌ها و تازه‌واردین همان شکوفه‌ها بوده

سفر اولی‌ها و تازه‌واردین همان شکوفه‌ها بوده

آقای مهندس در سی‌دی طناب چنین فرمودند: در ساختار کنگره شاخه‌ فرعی راهنما بوده به‌علت اینکه شکوفه روی شاخه‌ فرعی روییده و تبدیل به میوه شده و شاخه‌های اصلی تولید ندارند. سفر اولی‌ها و تازه‌واردین همان شکوفه‌ها بوده که روی شاخه های فرعی قرار گرفته و تبدیل به میوه شده‌اند. طناب شرایط‌ و امکانات زندگی بوده که در اختیار انسان‌ها قرار گرفته و بستگی دارد که چگونه از آن استفاده شود؛ آیا به وسیله این طناب صعود کرده و با آرامش در بهشت قرار گرفته یا با درگیر شدن با مشکلات سقوط و در دوزخ قرار گرفته‌اند. ما باید بدانیم از این زندگی در راه سازندگی استفاده کنیم نه نابودی؛ بنابراین باید به زمان توجه کرده زیرا بدون توقف ادامه دار و به سرعت در حال گذر بوده و جایگاه بعدی است. در هستی‌ همه چیز در حال حرکت بوده و هیچ چیز را نمی‌توان ثابت کرد. مانند کنگره که همه چیز در حال چرخش است. درون انسان نیز در حرکت بوده و آرام نیست، یک روز غمگین و روز دیگر خوشحال است و این بستگی به هورمون‌های بدن داشته و همه‌ حالات روحی روانی، تولید هورمون‌ها و نوروترانسمیترها در حال تغییر بوده و این حالات در فصل‌ها نیز فرق می کند. 

تابستان: فصل بهم ریختگی شهر وجودی، بهار: فصل زایش طبیعت، زمستان: همه چیز در خواب بوده، درون انسان‌ها هم همین طور است. شادی و خوشحالی گذرا، اما غم و اندوه ماندگار و عمرش زیاد‌ است. مثلث‌ها در زندگی زیاد بوده و ما مثلث‌ها را می‌سازیم مانند: مثلث جهالت، ترس، ناامیدی، منیت، مثلث دانایی، تفکر، تجربه، آموزش، در باب این مثلث‌ها، رابطه‌ انسان‌ها یا خوب است یا بد، این همان صور آشکار بوده که خوب و بد قابل رویت است. خوب و بد بودن انسان به ظاهر و نمایان بوده و این صور آشکار است نه صور پنهان، فرق انسان با حیوان چیست! می‌گویند: حیوان ناطق است؛ ناطق بودن او را از کجا می‌دانید! حیوانات که حرف نمی زنند در صورتی که حیوانات و پرندگان با هم حرف می‌زنند اما ما متوجه نمی‌شویم.  

انسان به‌خاطر داشتن صور پنهان با حیوانات اختلافات زیادی دارد زیرا حیوانات صور پنهان نداشته و فریبنده نیستند ظاهر و باطن آن‌ها یکی است اما انسان‌ها به طور کامل فرق دارند (انسان ها زیر آب همدیگر را زده و به همدیگر خیانت می کنند). صور پنهان انسان از خلقت نیز می‌گذرد. نکته‌ اصلی این است که جسم یک سیستم هوشمند بوده و ما باید در درمان بیماری‌ها کاری کنیم که بدن خودش را بازسازی و ترمیم کند زیرا ما نمی‌توانیم به زور جسم را مجبور کنیم به انجام کاری، به‌عنوان مثال: برای کم کردن وزن، استفاده از شلاق، کتک و گرسنگی جایز نبوده زیرا ما با یک جمعیت ۴۰ هزار میلیاردی طرف بوده و راه را نشان می‌دهیم. فردی که بتواند از اعتیاد عبور کند مانند این‌ است‌ که از دریا و یخبندان ۶۰ درجه زیر صفر به بالا عبور کرده؛ بنابراین با مشکلات دیگر می‌تواند به آسانی برخورد کرده و آن‌ها را حل کند.

 افرادی که در کنگره آموزش دریافت کرده و درمان می‌شوند اتفاقاتی درون آن‌ها می‌افتد و ذره ذره تغییر کرده، تبدیل شده و ترخیص می‌شوند. آقای مهندس فرمودند: ما مسیر را در کنگره نمایان کرده و طی کردن این مسیر با مسافر بوده که همراه صبر، سکوت کرده و آرام باشد زیرا همه چیز ذره ذره انجام گرفته و رفتار، منش و کردار انسان به او می‌گوید که چه هست! بنابراین زمانی که رشد کرد مانند درخت سرش از باغ بیرون می‌آید. فرصت دهید که بی‌خردان در قالب خود مانده زیرا شما به زور نمی‌توانید کسی را درمان کنید: زمان را صرف این افراد نکرده مگر اینکه خود خواسته داشته باشند زیرا همه در یک جهت نبوده و حرف صحیح را قبول نداشته؛ در ضمن افراد کامل کم هستند زیرا راه، پر پیچ و خم بوده و باطن خوب داشته، این یک قانون است.

 افرادی که با تفکر حرکت کرده در بعد حیات خود متضرر نشده، نباید بترسند زیرا ترس تفکر را خورده و باعث ایجاد مشکل و سقوط می‌شود.

تصویرگر: همسفر فاطمه رهجو کمک‌راهنما همسفر مهری (لژیون اول)

تنظیم و ارسال: همسفر زهرا رهجو کمک‌راهنما همسفر مریم (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .