English Version
English

راهنما چراغ‌‌ راه و سنگ‌صبور

راهنما چراغ‌‌ راه و سنگ‌صبور

 
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است، و به شکر اندرش مزید نعمت، هر نفس که فرو می‌رود ممّد حیات است و چون برآید مفرّح ذات، پس در هر نفسی دو نعمت موجود است، و بر هر نعمتی شکری واجب، از دست و زبان که برآید، کز عهده شکرش به درآید.
اول هر چیزی خداوند را شاکرم که من را در مسیر کنگره قرار داد، که با این بهشت زمینی آشنا شوم، من هر روز و هر ثانیه خدا را شکر می‌کنم، که میان شما عزیزان هستم و کنار شما در کنگره احساس آرامش و آسایش دارم و حال دلم خوب هست خدا را شکر، شاید باورتان نشود احساسی خوبی که در کنگره تجربه می‌کنم، هیچ کجا تا به حال تجربه نکردم.
از آقای مهندس خیلی خیلی سپاس‌گذارم که این بستر را برای من و همه‌ اعضای کنگره فراهم کردند، دستان پر از مهرشان را می‌بوسم و از خداوندِ مهربانم آرزوی سلامتی و طول عمر  برای ایشان و خانواده‌ محترمشان دارم.
خداوند را هزاران بار سپاس می‌گویم، که من را عزیز دانست و استاد و راهنمای عزیزم، که چراغ راه و سنگ صبورم است وارد زندگیم شد، با تمام وجودم دستانش را می‌بوسم و برای همه‌ زحمت‌های بی‌‌شماری که از دل و جان برای من می‌کشد و من با تک‌تک سلول‌های بدنم حس می‌کنم قدردان زحماتش هستم و امیدوارم که یک روزی برسد خیلی زود که با خدمت کردن در کنگره جواب این زحمت‌هایش را بدهم.
از خداوند درخواست می‌کنم، که لحظه‌ و آنی من را به حال خودم رها نکند و تا در این جهان خاکی هستم، خدمت‌گذار خوبی برای کنگره باشم و تمام کسانی که خواستار رهایی هستند در کمال آرامش باشند و در کنار خانواده‌هایشان به رهایی و آرامش و آسایش واقعی برسند.

 

نویسنده: همسفر اعظم رهجوی کمک‌راهنما همسفر خانم آذر (لژیون هشتم)
تهیه کننده: همسفر سمیرا رهجوی کمک‌راهنما همسفر  خانم نیره (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر معصومه رهجوی کمک‌راهنما همسفر نیره (لژیون هفتم)
وبلاگ نمایندگی همسفران رودهن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .