English Version
English

وجود درختان در زندگی انسان و کره زمین بسیار ضروری است،

وجود درختان در زندگی انسان و کره زمین بسیار ضروری است،

مشارکت همسفر فاطمه؛
درستور جلسه درختکاری مربوط به وادی دوازدهم می‌شود، بر خلاف دیگر وادی‌ها که یکی از دستور جلسه‌هاست این وادی در جلسه درختکاری قرار دارد. ویرایش رسیدن به هدف اصلی که آموزش است استفاده و کاربرد دارد.
همان‌گونه که اسفند ماه بوی بهار را به ارمغان می آورد، زنده شدن زمین و درختان را به همراه دارد. و چون در کنگره بحث درمان و جهان‌بینی است. که اشاره به زنده شدن طبیعت و هوای پاک دارد.
همانگونه که جسم و روح را باید ساخت، باید به فکر جبران گذشته هم باشیم. که گاهی با بی‌دقتی‌هایمان ممکن است به طبیعت آسیب زده باشیم. حال چه خواسته چه ناخواسته.
هرکس که درمان شده است یا یکسال است که سفر می‌کند باید این دستور جلسه را اجرا کند. درخت بکارد و مراقبش باشد تا جایی که تنومند شود و میوه بدهد، و اگر درخت خشک شد سال بعد باید دو درخت بکارد.
فقط به فکر کاشتن درخت نباید باشیم. در این زمان که انقد برج‌های بلند هستند و برای درخت کاشتن نیاز است از چندین نهاد اجازه کاشت بگیریم باید از همین درختان مراقبت نماییم. و اگر در جایی هستیم که نهال یا گل‌هایی هستند که ما می‌توانیم آنها را آبیاری کنیم حتما این کار را انجام بدهیم. در طبیعت میزان رفتن به طبیعت بیشتر از هر زمان دیگریست اگر هر فرد در حفظ پاکیزگی طبیعت کوشا باشد به خود احترام گذاشته است و طبیعت را برای دیگران پاک نگاه داشته است.

 

مشارکت همسفر لیلا؛
درختکاری یکی از مهم‌ترین، دستور جلسات کنگره می‌باشد، زیرا از نظر مهندس هر شخصی، در تاریکی‌های خود آسیبی به محیط زیست وارد کرده است، که این یک پرونده‌های باز برای هر شخصی که مصرف‌کننده بوده است، وقتی که به رهایی رسید و از ضد ارزش‌ها فاصله گرفت: باید برای جبران زیان که وارد کرده یک نهال بکارد و از آن مراقبت کند.
درختان همیشه تاثیر زیادی در زندگی ما انسان‌ها دارند علاوه بر زیبایی که به طبیعت میدهند، اکسیژن ما‌ را هم تامین می‌کنند. و از میوه درختان هم استفاده می‌کنیم.

 

مشارکت همسفر فاطمه؛
درختان علاوه بر پاکیزه کردن هوا و جلوه زیبا بخشیدن به طبیعت، به انسان آموزش‌های بسیاری می‌دهد. هر انسانی در طول زندگی بهتری که دارد، نشانه متولد شدن انسان است و تابستان و فصل میوه دادن درخت نشانه جوانی و کارهایی که من انسان انجام می‌دهم میوه‌هایی است که ثمره زندگی من است و فصل پاییز که نشانه پیری و دورانی که دگر خزان ما انسان‌ها نزدیک است و زمستان نشانه مرگ درخت یا همان مرگ انسان است. اما با آغاز بهار دوباره درختان زنده می‌شوند .
این همان پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است، و چه خوب آقای مهندس به آن اشاره می‌کند.
وجود درختان در زندگی انسان و کره زمین بسیار ضروری است، زیرا از وقوع سیل به میزانی جلوگیری می‌کند.
در تمام کره‌زمین فقط مردمان ایران هستند که یک روز از سال را برای درختکاری اختصاص داده‌اند، و جز آیین زندگی ایرانی‌ها است.
درخت کاشتن فقط کاشتنش مهم نیست نگهداری درخت بسیار حائز اهمیت است. آبیاری درخت بر فردی که درخت را کاشته واجب است. باید گاهی اوقات به درخت خوب نگاه کند زیرا هر چقدر که آن درخت رشد کند میزان عمریست که فرد از دست داده است. و چقدر در حفظ ارزش‌های زندگی خود کوشا بوده است.

 

تایپیست: رابط خبری همسفر نفیسه رهجو کمک راهنما زهرا.س(لژیون۱۵)
تنظیم و ارسال: مرزبان همسفر مهسا
همسفران نمایندگی پروین اعتصامی اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .