English Version
This Site Is Available In English

زمان خروج از تاریکی

زمان خروج از تاریکی

به نام خالقی که راه ناشناخته در جهان را در کنگره۶۰ توسط مهندس دژاکام عزیز به سهولت در اختیار ما قرار داد و آن درمان قطعی مصرف‌کنندگان ما می‌باشد، که بعد از رهایی با اموزش‌های ناب مهندس می‌توانیم، با خودمان و خانواده‌هایمان و طبیعت به صلح و دوستی برسیم، البته بسته به اینکه چقدر در تاریکی فرو رفته باشیم، زمان خروج از تاریکی و بازپس‌گیری، نیروهای‌مان فرق می‌کند. در کنگره۶۰ همیشه از الگو برای آسان شدن درک مفاهیم استفاده می‌کنیم، که خود طبیعت یک الگوی بسیار خوب است.

در زمان مصرف، مسافران ما با ریختن فیلتر سیگار و یا زباله در زمین و با دودی که با مصرف مواد و سیگار ایجاد کرده‌اند، بسیار زیاد به طبیعت آسیب زده‌اند و برای جبران این خسارت‌ها، جناب مهندس در وادی دوازده از کتاب عشق اعلام می‌کنند که باید فردی که درمان می‌شود، هرسال حداقل یک درخت بکارد.

دیگران کاشتند و ما خوردیم و یا استفاده کردیم وحالا ما می‌کاریم تا در آینده دیگران استفاده کنند؛ نکته مهم این است که هر کسی مسئول درخت خودش است و باید بداند کجا درخت کاشته و اگر به هر دلیلی درخت او خشک شد و یا از بین رفت سال بعد باید دو عدد درخت بکارد، که این کار باعث می‌شود فردی که همیشه به او القاء می‌شد که به درد کاری نمی‌خورد و یا برای خودش و خانواده‌اش مضر است حالا احساس خوبی داشته باشد؛ البته ماهمسفران هم می‌توانیم در این کار خوب سهیم باشیم.

باید بدانیم دوستی با طبیعت احساس آرامش را به انسان القاء می‌کند. در پایان از مهندس دژاکام عزیز و خانواده محترمشان بابت تمام آموزش‌های نابی که در اختیار ما می‌گذارند، سپاسگزارم. ان‌شاءالله که فرزند خوبی برای کنگره ۶۰ باشم.

نویسنده: همسفر بهجت ،دبیر بسکتبال پارک طالقانی

ویرایش، تنظیم و ارسال: همسفر فاطمه از نمایندگی سلمان فارسی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .