English Version
English

درختکاری همان جبران خسارت است

درختکاری همان جبران خسارت است

جلسه سیزدهم از دور شانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60  با دستور جلسه: درختکاری با استادی مسافر علیرضا و نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر عمار  روز سه‌شنبه مورخ 1401/12/16 رأس ساعت17:00 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر:
خیلی خوشحال هستم که این جایگاه را تجربه می‌کنم از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم و نیمه شعبان را به همه عزیزان تبریک میگویم و از راهنمای عزیزم آقا محمد تشکر می‌کنم که امروز آرامشم را مدیون ایشان هستم و از علی آقا راهنمای لژیون ویلیامم تشکر می‌کنم و فردا رهایی سیگارمم هست.
دستور جلسه در مورد درختکاری هست و من این هفته راجع به این موضوع داشتم فکر میکردم و 3موضوع به ذهنم رسید اول اینکه مسئله جبران خسارت هست که آقای مهندس می‌فرماید بابت آن خسارتی که ما به طبیعت وارد کرده‌ایم هر شخص یک درخت در طبیعت بکارد و مسئله دومی که برایم جالب بود این است که چرا آقای مهندس گفتن که یک سفر اولی کسی که سفرش به اتمام نرسیده یا 40سی‌دی‌اش کامل نشده نمی‌تواند در هفته درختکاری شرکت کند؟ خیلی راجع به این موضوع فکر کردم و به این نتیجه رسیدم کسی هنوز خودش احیا نشده چطور می‌تواند یک درخت را احیا کند و مسئله سوم اینکه ما با درخت کاشتن می‌توانیم قدردان راهنمای خود باشیم.
من اوایل سفرم سرشار از منیت بودم ولی راهنمایم کم‌کم خیلی چیزها را در من هرس کرد و مثل یک درخت از من مراقبت کرد خیلی وقت‌ها بی‌نظم بودم و سی‌دی نمی‌نوشتم و راهنما با برجک زدن آن ضعف مرا درست می‌کرد و مرا به‌نوعی هرس می‌کرد و رفته‌رفته حالم بهترو بهتر می‌شد و این هرس کردن باعث شد من به این آرامشی که الان دارم برسم و این حال خوب را مدیون راهنمایم هستم و خیلی خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید خیلی متشکر و سپاسگزارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .