English Version
English

ارزشمندترین ثروت کنگره است

ارزشمندترین ثروت کنگره است

یازدهمین جلسه از دوره اول لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی اسلامشهر به استادی دنور مسافر جبرئیل، نگهبانی کمک راهنما مسافر حسین و دبیری مسافر حبیب بادستور جلسه «ثروت»دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت ۱۵:۴۵ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

از نگهبان لژیون سردار کمک راهنمای محترم حسین آقا تشکر می کنند که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه درباره ثروت است اولین چیزی که در مورد ثروت به ذهن آدم میرسد این است که ثروت ما پول ،خانه ، ماشین ویاغیره است در حالیکه این به عنوان یک ثروت مادی محسوب می شود اگر کمی عمیقتر فکر کنیم میبینیم که اطراف ما ثروت های دیگری هم هست که به آنها توجه نمی‌کنیم مثل ثروت سلامتی، داشتن خانواده خوب، اولاد خوب و ثروت داشتن زندگی و یا بودن در کنگره، هیچ چیزی در دنیا نمی تواند شیرین تر از زندگی باشد.

خیلی ها هستند شاید از نظر مادی در رنج  و عذاب هستند ولی زندگی برایشان شیرین است یکی از وظایفی که ما در قبال این ثروت ها داریم این است که در خانواده یک پدر خوب، یک همسر خوب و حتی یک فرزند خوب باشیم.
بایستی به زندگی با دید خوب نگاه کنیم اگر کسی میمیرد نگوییم که چگونه مرد بگوییم چگونه زندگی کرد. اگر بخواهم در مورد کنگره صحبت کنم باید بگویم یکی از ارزشمندترین ثروت های من کنگره است چون این حال خوب و حال خوش را کنگره به بنده عطا کرد. کسانی میتوانند از ثروتشان بگذرند که ثروت را از راه درست به دست آورده باشند، کسی که نانی برای خوردن، سقفی برای خوابیدن، آبی برای نوشیدن داشته باشد و شب با خیال راحت و با وجدان راحت بخوابد این آدم ثروتمند است.

بنده حداقل کاری که در کنگره می توانم انجام بدهم این است که عضو لژیون سردار باشم، جناب آقای مهندس با تفکرشان لژیون سردار را پایه گذاری کردند به خاطر محکم کردن پایه های مالی کنگره ۶۰ القاب دنور و پهلوان را نامگذاری کردند. یکی از آرزوهای بنده این است که بتوانم در آینده ای نزدیک با کمک همدیگر صاحب زمین شویم و خودمان بتوانیم یک شعبه برای خودمان داشته باشیم دیگران زحمت کشیدن و ما استفاده کردیم امیدوارم ما هم بتوانیم یک شعبه برای خودمان به نام شعبه اسلامشهر داشته باشیم، ممنون از اینکه به صحبتهای بنده توجه کردید.

متن : مسافر سجاد لژیون دوم

تنظیم : مسافر رضا لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .