English Version
English

اخبار لژیون‌ ویلیام وایت نمایندگی رز.

اخبار لژیون‌ ویلیام وایت نمایندگی رز.

دستور جلسه: «نظم، انضباط و احترام»

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مرجان هستم یک مسافر.

دستور جلسه این هفته «نظم، انضباط و احترام» است. یکی از مواردی که سبب موفقیت ما می‌شود، همین سه پارامتر است. هرقدر که خواسته‌ام قوی باشد، ولی نظم و انضباط در زندگی نداشته باشم، بخش بزرگی از مسائلم با مشکل مواجه می‌گردد.اگر خواسته داشته باشم که به درمان برسم، وقتی در لژیون‌ها به‌طور منظم شرکت نکنم، چگونه می‌توانم درمان شوم؟ وقتی سی‌دی و تکالیف خود را ننویسم، چگونه می‌توانم به جهان‌بینی صحیح برسم؟ اگر من در کارهایم انضباط نداشته باشم، به‌موقع از خواب بیدار نشوم، به‌موقع سرکار وزندگی خودم حاضر نشوم، چگونه می‌توانم به خواسته خود برسم؟ پس یکی از مسائل مهمی که در کنگره وجود دارد، موضوع نظم و انضباط است.

از مسائل مهمی که آقای مهندس دژاکام بر آن تأکیددارند، موضوع ساعت در کنگره است. افرادی این دیدگاه را دارند که اگر دیرتر بر سر شغل خود و یا سر قرار حاضر شوند، خیلی با شخصیت‌تر خواهند بود و این نشانه کلاس برای آن‌هاست؛ اما در کنگره، ما سر ساعت کارگاه‌ها را برگزار می‌کنیم و سر ساعت همه افراد درجایگاه خود حاضر می‌شوند. همین مسئله سبب شده است که ما به موفقیت برسیم و این میزان از نظم و انضباط در کنگره برقرار باشد.

اگر‌ من در حال سفر باشم، چه در سفر اول و چه در سفر دوم، می‌بایست تکالیف خود را بنویسم و به‌موقع در لژیون و کارگاه‌ها حضورداشته باشم تا به حال خوش برسم. اگر قرار بود فقط آدامس یا OT مصرف کنیم و خودمان آگاه بودیم که چگونه درمان شویم، دیگر نیازی به سفر کردن و شرکت در لژیون‌ها نبود.آقای مهندس دژاکام پروتکل‌ها و سی‌دی‌ها را به ما تحویل می‌دادند و می‌گفتند که خودتان در منزل درمان شوید. ولی همان‌طور که می‌دانید این‌همه افراد مشغول سفر کردن هستند و از جان‌ودل خواستار انجام خدمت در بخش‌های مختلف هستند.

بنابراین ما در کنار هم قرار می‌گیریم و از کمک راهنمایان راهکار می‌گیریم تا درراه و مسیر درمانمان به نظم و انضباط برسیم. اگر ما نظم نداشته باشیم و به‌خوبی سفر نکنیم، همیشه در ناآرامی و نگرانی هستیم. آیا چنین فردی می‌تواند به حال خوش برسد؟ آیا سیستم شبه افیونی او به‌درستی مواد شبه افیونی را تولید می‌کند؟ فردی که منظم نیست و به‌خوبی سفر نمی‌کند، سی‌دی نمی‌نویسد و در کارگاه‌ها به‌درستی شرکت نمی‌کند، مسلماً به حال خوش نخواهد رسید؛ زیرا بی‌نظمی و جمع شدن کارها روی هم باعث خستگی و پریشانی ما می‌شود و درنهایت به ناامیدی می‌رسیم و از حرکت در جهت خواسته‌هایمان بازمی‌مانیم.

اگر فرد منظم باشد یعنی به اصول، مقررات و قوانین کنگره 60 احترام بگذارد، حرمت‌ها را رعایت کند و هر رفتاری را انجام ندهد، تنها این‌گونه است که آرامش در او برقرار می‌شود.
یکی از نشانه‌های آرامش در زندگی من این است که شب‌ها به‌راحتی به خواب می‌روم و استرس و نگرانی ندارم. در کنگره به ما گفته می‌شود که نباید با هم‌لژیونی خود ارتباط برقرار کنیم، نباید به یکدیگر تلفن بزنیم و نباید بیرون از کنگره با هم قرار بگذاریم.

من اگر فردی بی‌نظم باشم، به انجام این کارها مشغول می‌شوم و در زندگی دیگران دخالت می‌کنم و همین امر باعث می‌شود که از قافله عقب‌مانده و دیگر در مسیر درست حرکت نکنم. این‌گونه می‌شود که دیگر ذهن و فکرم متعلق به خودم نخواهد بود و در اختیار نیروهای منفی قرار می‌گیرد. هرکسی که حرمت‌شکنی کند و قوانین را به‌درستی رعایت نکند، آرامش و حال خوش را از دست می‌دهد و ممکن است که جسم او در کنگره وجود داشته باشد ولی ذهن و فکرش در کنگره حضور نداشته باشد.

ما در کنگره می‌آموزیم به یکدیگر احترام بگذاریم و حرمت افراد را نگه‌داریم. حرمت راهنما، ایجنت، مرزبان و حتی خودمان و به همین دلیل است که افراد زیادی از ما که قبلاً مصرف‌کننده بودیم، به‌راحتی می‌توانیم در کمال آرامش در کنار هم قرار بگیریم و به عشق، محبت و آرامش برسیم.در آخر اینکه کسی که نظم و انضباط داشته باشد و به دیگران احترام بگذارد، از آرامش و انرژی خوبی برخوردار خواهد بود.

گردآوری و تایپ: مسافر‌ نازک_ نمایندگی رز.
ویرایش: همسفر مرجان_ نمایندگی رز.
بازبینی: همسفر مریم_ نمایندگی رز.
ارسال:همسفر فاطمه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .