English Version
English

مرگ پایان زندگی نیست

مرگ پایان زندگی نیست

 سلام دوستان محمدعلی هستم یک مسافر از لژیون دوم
 نیروهای مکمل باعث پیشرفت انسان‌ها می‌شوند. و در هستی و خلقت به‌عنوان یک نیروی مکمل استفاده می‌شوند و بیهوده نیستند. بااینکه مخرب و منفی هستند ولی به‌عنوان نیروی مکمل هستند. مثلاً در حیات‌وحش شیرها، پلنگ‌ها و گرگ‌ها نیروی مکمل آهوها، گوزن‌ها و گاومیش‌ها هستند. و باعث می‌شوند که چرخه حیات روند طبیعی خود را طی کند. انسان نمیتونه عوض بشه مگر اینکه تغییر کنه و با مراسم و ورد خوانی انسان عوض نمی‌شود. در کنگره هم با صحبت کردن و با حرف زدن تنها عوض نمی‌شویم (دوصد گفته چون نیم کردار نیست) باید حتماً کردار باشد تا تغییر ایجاد بشه. یه سری از اطلاعات ما بر مبنای پوچی هست تو زندگی‌مان. مثلاً روز دوشنبه ناخن‌هایمان را کوتاه نکنیم اگر گربه سیاه دیدی این بدشانسی میاره اگر فلان خواب را ببینی فلان جور میشه و.... عقاید پوچ خنثی است ولی بعضی از عقاید ما به ضرر ما است که این‌ها بد است. خرافات در همه کشورها وجود دارند.

اگر عقاید ما پوچ و غلط باشد و قبول نکنیم که راهمان غلط هست آن را اصلاح نکنیم حالمان به تعادل نمی‌رسد و روزگارمان سیاه می‌شود مثلاً چاق هستیم برای لاغر شدن برویم روده‌هایمان را کوچک کنیم این راه غلط می‌باشد. ما انسان‌ها بعضی موقع ها حلال خداوند را بر خودمان حرام می‌کنیم یا برعکس. گوشت که حلال است نخوریم یا شب که موقع خواب است نخوابیم و سرکار برویم یا خیلی کارهای دیگه که برا ما جایز دانسته شده ولی برای خودمان حرام می‌کنیم یا برعکس. ما چه موقع می‌فهمیم که افکارمان خرافی است و به ضرر ما می‌باشد. موقعی که به دانایی برسیم و جهان‌بینی خود را ارتقاء بدهیم باید بدانیم از کجا آمده‌ایم به کجا می‌رویم هدف خود را بدانیم. ما می‌دانیم که در صور آشکار یک سیستم داریم به‌عنوان سیستم ایکس که شامل ناقل‌های عصبی هورمون‌ها مواد مخدر طبیعی بدن می‌باشد و همچنین صور پنهان مثل عقل نفس و غیره اینا جهان‌بینی ما را تشکیل می‌دهد.

الآن مصرف‌کنندگان ما جزو روان باختگان هم شده‌اند قدیم مردم تریاک می‌کشیدند ولی روانشان رو نباخته بودند ولی الآن این‌طور نیست وقتی شیشه و قرص مصرف می‌کنند می‌شوند روان بافته. مرگ پایان زندگی نیست و جهل و نادانی و بعد از مرگ هم با ما و در تمام جهان‌ها ادامه دارد. در کنگره ۶۰ افرادی که درمان اعتیاد انجام می‌دهند به روش دی اس تی همراه اون خیلی از بیماری‌ها هم درمان می‌شود. در حال حاضر ۱۴۰۰۰ نفر رو پروژه اوتی هستند. همه با یک پروتکل با یک روش و با یک استاد و همه آن‌ها خودشان هم خواستار درمان هستند تغییر می‌کنند به سمت مثبت حرکت می نمایند.

کار شما مرا و تمامی انسان‌ها و آنانی که بخواهند از خواب فراموشی بیدار می‌گرداند و برای آنانی که نخواهند مانند همان چیزی که استفاده می‌کردند تا همیشه خواب باشند این گفتگو بسیار ساده است اما عمل آن به پهنای دشت‌های نادیده است. ما خوشحال هستیم و خرسند که شما توجه به آن مطالب می‌کنید و به قول لیدی جونز اضافات ندارد و بیل خود را به جهت شخم و آماده نمودن زمین باکار می‌بریم. هرقدر بگذرد تمام مهره‌ها در جای خود دوباره قرار بگیرند خواهید دید که این کار چقدر بزرگ برای انسان‌هاست و خوشحالی اعضای مثلث بر پیروزی انسان بر آرزوهایش ارزش دارد.

 

 سلام دوستان هاشم هستم یک مسافر از لژیون سوم
دنیاوهستی برمبنای اضداد بناشده است و نیروهای مکمل برای آموزش ساختن ماست؛ آموزش‌وپرورش انسان‌ها کاری سخت و سهل است این پیام هم آمده می‌گوید: تغییر امکان پذیرشمی باشد مگر افکارواندیشه‌ی راستین جایگزین افکار و اندیشه‌های پوچ و خرافی و غلط شود افکار خرافی در تمام کشورها وجود دارد انسان بایستی در آموزش قرار بگیرد تامحک بخورد؛ آموزش در صراط مستقیم این میسر نمی‌شود مگر انسان با افکار و اندیشه‌ی خودش آشنا شود و ارزش وجود خودش را بشناسد. امروز کاری که کنگره ۶۰ انجام می‌دهد این است که فقط آدرس انسان‌ها را به خودشان می‌دهد تا از روی خرد با خودشان آشنا شوند تا خود راه را پیدا کنند...

مبحث این است که نیروهای مکمل باعث پیشرفت انسان‌ها می‌شوند در هستی و خلقت به‌عنوان مکمل استفاده می‌شوند. نیروی مکمل دشمن قسم‌خورده‌ی انسان بوده و هست تا انسان را به خاک سیاه ننشاند و نابود نکند دست‌بردار نیست...

مگر اینکه انسان بتواندبرنیروهای مکمل فائق شود یعنی مثل یک گذرگاه از آن عبور کند مانند اعتیاد (فلا اقتتحه العقبه وماادراک ماالعقبه فک رقبه) وقتی از عقبه گذر کرد فلک رتبه می‌شود آن موقع است که انسان از بندگی نیروهای اهریمنی جدا می‌شود و فلک رقبه می‌کند و دیگر بنده ی نیروهای شیطانی نیست و می‌تواند از اعتیاد و ضد ارزش ها عبورکند. وقتی با آن هانیرو روبه رو شود پیروز می‌شود آن موقع مسئله فرق می‌کند نیروهای مکمل در همه‌جا وجود دارند و نیروهای شیطانی انسان را به خواب می‌برند طوری که انسان خودش هم متوجه نمی‌شود که به خواب‌رفته است.

وقتی می‌تواند به بیداری برسد که به آن نیرو فائق شود. نمی‌شود با دعا و سماع گرفتن برسرمزار بزرگان بانیروهای مکمل وارد جنگ شد در طبیعت همه‌چیز حساب‌وکتاب دارد و با حرف ودعا و و ورد وجادو نمیشود با نیروهای مکمل جنگید. باید تغییر بکنی تا یکسری اتفاق‌ها برای تو رخ دهد. اطلاعات و آگاهی ما برم بنای صداقت و درستی است مانند روش  DST که در همه‌چیز کاربرد دارد و ما را به صلح و آرامش می‌رساند. اطلاعات و آگاهی ما بر ۳ بخش است: ۱-حقیقت ۲-پوچی ۳-نادرستی.

بعضی انسان‌ها سال‌ها تلاش میکنند و تلاش آن‌ها پوچ است مانند آن شخصی که بعد از ۳۰ سال سوزن را از ته جوالدوز رد کرد.شخصی بعد از ترک مصرف مواد مخدر 10 سال زندگی کرده و کلی شاگرد هم داشته وقتی متوجه شده که مسیر نادرست است وارد کنگره ۶۰ شده و شروع به سفرکرده است و آمده راه صحیح را دیده و به حقیقت رسیده از او می‌پرسند که این چند سال خمار بودی یا نه پاسخ می‌دهد: آری به و الله وراِ راه غلط بوده است. چرا سخت چرا سهل میگویم سخت؛ سخت است چون راه درست نیست و شخص کارهایش را درست انجام نمیدهد. سهل است برای کسانی که کارهایشان را درست و دقیق در ۱۰ الی ۱۱ ماه انجام می‌دهند تا به رهایی برسند اگر مسیر درست باشد مسیر سهل و اگر مسیر غلط باشد مسیر سخت است...


 یادداشت: مسافر هاشم و مسافر محمدعلی
 تنظیم و ارسال خبر: مسافر امیر لژیون ششم
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .