English Version
English

احیای خانواده‌های به‌ظاهر زنده

احیای خانواده‌های به‌ظاهر زنده

سلام دوستان آذر هستم همسفر
بنیان یعنی ریشه‌ و آقای مهندس دژاکام ریشه کنگره‌ی شصت هستند. این ریشه نیاز به آب و خاک دارد و آب و خاک همان دانش و تفکر جناب مهندس بود و این دانش را در اختیار دیگران قراردادند تا امروز ما بتوانیم به آن حال خوش برسیم. ما هرسال این روز را جشن می‌گیریم؛ برای آیندگان تا بدانند که در کنگره چه اتفاق‌هایی افتاده تا به امروز رسیده است و این یک آموزش است. زمانی‌که انسان بداند یک مرکز علمی به چه شکلی به‌دست‌آمده و چه مقدار زحمت، فکر و کار در آن به انجام رسیده  است، نقطه تأمل دارد. خدا را شاکرم که من را با کنگره‌ی شصت آشنا کرد. از عوامل کنگره‌ی شصت قدردانی و تشکر می‌کنم.

سلام دوستان اکرم هستم یک همسفر
بنیان به معنای رفتن در عمق یک اتفاق و یافتن بهترین راه است. دلیل این نام‌گذاری تحمل و صبر بر مسائل و مشکلات ناشی از اعتیاد است تا رسیدن به نور درمان. مهندس حسین دژاکام به‌عنوان بنیان جمعیت احیای انسانی، عظیم‌ترین معجزه را به زندگی مصرف‌کنندگان، بی‌منت هدیه داده‌اند؛ یعنی همان احیا کردن سامان و حیات در خانواده‌های به‌ظاهر زنده. آقای مهندس با آموزش‌هایشان ما را از تاریکی به‌سوی روشنایی سوق دادند و چه دل‌نشین است که عضوی در این آسمان پهناور هستیم. این هفته قشنگ را به تمام اعضای کنگره تبریک می‌گویم.

سلام دوستان کبری هستم یک همسفر
هفته بنیان را به همه و آقای مهندس و خانواده محترمشان و شعبه پاکدشت تبریک می‌گویم. آقای مهندس، دانش و نیروهای انسانی را پرورش دادند و دانش خود را در اختیار همه‌ی انسان‌ها گذاشتد. من که به‌عنوان یک تازه‌وارد وقتی وارد کنگره می‌شوم باید این موضوع را بدانم و برای نگهداری از آن بسیار تلاش و کوشش کنم. آقای مهندس کارهایشان را در طی زمان انجام داده‌اند؛ چون ایشان می‌دانند که کارها باید در طی زمان انجام بگیرد و زمان، آرام‌آرم کنگره و اعضای کنگره را به‌سوی پیشرفت و حال خوب می‌برد. طی ۲۴سال چه انسان‌هایی مثل من و همسرم به صلح و آرامش و حال خوب رسیده‌ایم.

سلام دوستان زیبا هستم همسفر
اهداف کنگره ۶۰ کاملاً مشخص است. استاد فرمودند، انشالله بتوانیم شعبه در خارج از کشور افتتاح کنیم و همچنین تأکید در یادگیری زبان انگلیسی داشتند که لازم است. 300میلیون نفر در دنیا از بیماری اعتیاد رنج می‌برند. نظم و پیشرفت مسافران خانم، بسیار شگفت‌انگیز است. چون جناب مهندس به این قسمت توجه ویژه‌ای دارند. مناسبت‌های کنگره از اهمیت بالایی برخوردار هستند. امکان ندارد حتی یک مناسبت را برگزار نکرد. چون انسان مناسبت‌ها را فراموش نمی‌کند. آقای مهندس قادر هستند که استعدادهای افراد را در بالاترین حد توانایی از قوه به فعل تبدیل کنند. یکی از نشانه‌های شخصی که به جهان‌بینی رسیده باشد این است که اگر موفقیت شخصی را ببیند، از صمیم قلب خوشحال می‌شود که نکته بسیار مهمی است.
خدا قوت

سلام دوستان نازی هستم همسفر
به‌یقین آقای مهندس فرشته‌ای بودند از جانب پروردگار برای کسانی‌که خواست قلبی‌شان رهایی از اعتیاد است، نه‌تنها مسافران بلکه تک‌تک اعضای خانواده‌ها. آن‌ها ازلحاظ روحی و جسمی در کنگره درمان می‌شوند. این همان بذری بود که توسط آقای مهندس کاشته شد و بعد از گذشت ۲۴سال مانند درختی تنومند به ثمر رسید و قدرتمندتر شد. آری این عملی بس عظیم است و به‌پاس این شکرانه سر تعظیم فرود می‌آورم.

سلام دوستان کبری هستم همسفر
کسی که اولین بار شالوده کنگره را پی‌ریزی نمود، شخصی نبود به‌جز مهندس حسین دژاکام که با به درمان رساندن خودشان، خود را وقف کنگره کردند و شروع به گسترش این بنا نمودند تا سیل دنبال‌کنندگان و رهجوها به او بپیوندند و امروز این جمعیت عاشقانه پا جای او بگذارند. در این دستور جلسه جای دارد در مرحله اول مراتب سپاس خودم را از ایشان ابراز کنم که رهجویانی را پرورش دادند به نام راهنما که دلیل بودن من در این جایگاه فعلی‌ام را نصیب من کردند. دوم آقای دژاکام نماد استقامت، ایمان و عشق به خدمت است. هرکدام از صفاتی که بر ایشان نهادم، بازگوی درس زندگی است که چگونه کاربردی‌شان کردند و در کتاب ۶۰ درجه که به دست پرتوانشان به نگارش درآمده است، صادقانه به آن پرداخته است و باز نشان از شهامت وصف‌نشدنی‌شان است.

سلام دوستان منصوره هستم یک همسفر
در ابتدا هفته بنیان کنگره ۶۰ را به جناب آقای مهندس و خانواده‌ ایشان و همچنین شعبه پاکدشت تبریک عرض می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که راه برای من باز شد تا از تاریکی‌ها به‌طرف نور حرکت کنم. دستور جلسه در مورد بنیان کنگره ۶۰: چرا می‌گوییم بنیان؟ چون آقای مهندس خودشان را به خاطر تخریبی که داشتند، به یک درخت کاملاً پوسیده تشبیه کردند. بنابرین از اول بذر جدیدی را در وجود خودشان کاشتند. جوانه زدند و بعد ریشه پیدا کردند و تبدیل به یک درخت تنومند شدند. در کنگره هم همین کار را انجام دادند؛ بذر را کاشتند، آرام‌آرام ریشه دواند و رشد کرد و قوی شد. آن بذر درواقع خود آقای مهندس بودند که به درمان رسیده بودند و به‌وسیله آن کنگره به وجود آمد. پس می‌شود نتیجه گرفت که پشت هر گنجی هزاران رنج نهفته است. باید مسیر زندگی طی شود و انسان‌ها خیلی چیزها را یاد بگیرند. آقای مهندس چیزهای زیادی یاد گرفتند تا توانستند کنگره را به وجود بیاورند. این شانسی نیست که بگوییم خدا او را خیلی دوست داشته است. خداوند چه کسی را دوست دارد؟ کسی که بیشتر از همه تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد و بیشتر از همه خودش را پالایش می‌کند. بنابراین عمق کنگره به دانشی که آقای مهندس در طول زمان‌های زیادی کسب کردند، مربوط می‌شود.

تایپ: همسفران لژیون دوم
ویراستار و تنظیم سایت:همسفر سمیه لژیون پنجم
همسفران نمایندگی پاکدشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .