English Version
English

برای هر کاری باید هزینه پرداخت کنیم

برای هر کاری باید هزینه پرداخت کنیم
دوازدهمین جلسه از دور اول جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰ گروه همسفران نمایندگی خمین با دستور جلسه «هزینه های ایجاد دانشگاه» به استادی همسفر بهیه و نگهبانی همسفر مهتاب و دبیری همسفر الهام  راس ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه روز یکشنبه (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰)  برگزار شد.
 
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر که یک‌بار دیگر این فرصت را به من داد که بتوانم خدمت کنم و از صحبت‌های تک‌تک شما استفاده کنم و آموزش بگیرم. یک‌بار دیگر به عزیزان کمک راهنما تبریک می‌گویم که تشکیل لژیون داده‌اند، ان‌شاءالله که در مسیری که قرارگرفته‌اند موفق باشند.
 
و اما در مورد دستور جلسه که هزینه‌های ایجاد دانشگاه است که شامل دو قسمت می‌شود. ما برای هر کاری و هر چیزی که می‌خواهیم انجام بدهیم باید هزینه پرداخت کنیم و به نظر من هزینه به دو قسمت تقسیم می‌شود مادی و معنوی. هزینه مادی شامل همین پول می‌شود و معنوی هم شامل وقت و انرژی که گذاشته می‌شود و کارهایی که انجام می‌دهیم. هر ان جی او و ساختاری که بخواهد قوی عمل کند به سه مؤلفه نیاز دارد یعنی باید ازنظر علمی و نیروهای متخصص و ازنظر مالی خیلی قوی باشد که بتواند کار خود را به‌خوبی انجام بدهد. خدا را شکر که کنگره ۶۰ ازنظر علمی بسیار عالی است و ازنظر مالی هم بسیار خوب است ولی با توجه به این‌که قرار است یک دانشگاه ساخته شود هزینه‌های زیادی نیاز دارد و خداوند می‌گوید ما می‌سازیم و می‌آیند آن‌هایی که باید بیایند تا آن رسالت مهم را انجام دهند. حالا هدف از ایجاد دانشگاه در کنگره ۶۰ چیست؟ جناب مهندس از همان ابتدا یعنی حدود بیست سال پیش با یک تفکر و تصمیم درست، هدف مهمی را برای کنگره تعریف کردند که همان تأسیس دانشگاه بود. تأسیس دانشگاه به خاطر این است که مهندس قلبی بزرگ دارند و می‌خواهند این کار عظیم را انجام دهند تا به مردم جهان و جهانیان کمک کند چون ما برای آن‌که علم را بتوانیم به دیگران انتقال بدهیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید دانشگاه داشته باشیم تا با آن بتوانیم صدای خود را به جهانیان برسانیم و به دیگران کمک کنیم.
 آقای مهندس برای ساختن دانشگاه اول خودشان پیش‌قدم شدند و حرکت کردند، از همان عضویت در لژیون سردار که شش میلیون است تا دنوری که پنجاه میلیون است و پهلوانی که پانصد میلیون است که پهلوانان عزیز واقعاً کار بسیار مهم و نقش اساسی را در این قسمت برای ایجاد دانشگاه انجام دادند. ما علاوه بر اینکه جمع خودمان را حفظ می‌کنیم باید بتوانیم شعاع اضافه کنیم و با پیام‌ها، حس‌ها و اتفاقاتی که برای خودمان افتاده و هدف‌هایی که در زندگی پیداکرده‌ایم و با آمدن به کنگره و آموزش‌های کنگره آشنا شدیم و مسیر خود را پیدا کردیم و حرکت کردیم، دیگران را هم به کنگره و لژیون سردار دعوت کنیم و این شکرانه رهایی ما در کنگره است.
 
 
 
تایپ: همسفر الهام
عکاس: همسفر زهرا
ویرایش: همسفر مهتاب و همسفر عاطفه 
تنظیم و ارائه: همسفر زهرا
همسفران نمایندگی خمین 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .