English Version
English

درد و رنج بشر به دلیل دانش های کشف نشده است

درد و رنج بشر به دلیل دانش های کشف نشده است

1400/2/28

امیدوارم خوب باشید، من کاملاً خوب هستم.

دریافت نامه‌های شما همیشه باعث خوشحالی من است، زیرا که در این چندین سال همیشه در یادداشت‌های شما سخن از امید و امیدواری بوده، البته با نگاهی مثبت به زندگی و اجتماع و این موضوع در انسان تولید انرژی مثبت می‌کند و موتور انسان را راه‌اندازی می‌کند، درست به خاطر دارم و همین‌که وادی اول را برایتان ارسال کردم و آن را مطالعه کردید، از من خواستید، این کار را یعنی ارسال وادی‌ها را ادامه بدهم، جالب است که به خاطر شما بیاورم، در آن روز من عنوان‌های چهارده وادی را مشخص کرده بودم، ولی متن وادی‌ها و یا توضیحات آن‌ها را فقط تا وادی ششم نوشته بودم و ارتباط با شما و نگاه مثبت شما باعث گردید من به‌سرعت متن هشت وادی باقی مانده را کامل کنم و بنویسم. و خاطرم هست که برای نوشتن وادی‌ها پس از ارتباط با شما، از تهران شهری که سکونت داشتم خارج می‌شدم و به یکی از شهرهای ساحلی کنار دریا و جنگل می‌رفتم و در یک هتل خیلی خوب ساکن می‌شدم و در طول یک هفته موفق می‌شدم یک وادی را بنویسم، در حقیقت برای هشت وادی آخر هشت بار تهران را ترک کردم و در خلوت و سکوت کامل اقدام به نوشتن وادی می‌کردم. گاهی اوقات در هنگام نوشتن وادی‌ها خصوصاً وادی چهاردهم وادی عشق، اشک به من فرصت نوشتن نمی‌داد و همچنان که می‌نوشتم قطرات اشک روی صفحه کاغذ و نوشتارهای من، مثل بارانی ملایم شروع به باریدن می‌کرد، اکنون هم وقتی‌که می‌خواهم وادی چهاردهم را مطالعه می‌کنم، خصوصاً اواخر وادی، بازهم بغض گلویم را می‌گیرد و همان حالت برایم اتفاق می‌افتد.

دوست عزیزم؛ این مطالب را گفتم تا به یاد شما بیاورم که چقدر دوستی من با شما روی کار من تأثیر مثبت و عالی داشت، و از شما سپاسگزارم برای این لطف الهی.

بسیار خوشحالم که شاهد کاهش پیشرفت کوئید 19 در آمریکا هستیم و افراد توسط استفاده از واکسن از مرگ نجات پیدا می‌کنند و این حرکت، تدبیری عقلانی بود که انجام گرفت.

به اعتقاد من درد و رنج بشر مربوط به جهل و نادانی او نیست، بلکه مربوط به دانش‌هایی کشف نشده است، چون هر قفلی کلیدی دارد و اگر ما نتوانیم کلید آن قفل را بازکنیم، باید برای باز کردن قفل گاوصندوق یا از چکش و یا از مواد منفجره استفاده کنیم، مثل شیمی‌درمانی برای انواع سرطان‌ها یا پرتودرمانی.

من به سهولت به کمک خداوند توانستیم کلید قفل کوئید 19 را بازکنیم و حداقل از مرگ هزاران نفر در کنگره و اعضای خانواده‌های آن‌ها و حتی فامیل‌های آن‌ها جلوگیری کنیم و بسیار متأسف هستم که هفت نفر از دوستان نازنین شما در اثر کوئید 19 فوت کردند، شاید اگر من در کنار شما بودم، می‌توانستیم به سهولت از مرگ آن‌ها جلوگیری کنیم. خوشبختانه آزمایش‌های کوئید 19 را روی نمونه جانوری انجام داریم و خلاصه گزارش آن را برای دو کنگره پزشکی ارسال کردیم. که اگر پذیرفته شدند، نام آن‌ها و زمان برگزاری آن‌ها را خواهم داد.

در راه مهار این بیماری اعتیاد ویرانگر، امیدوارم فرصت سخنرانی در جلسه صورت‌ها و صداهای ریکاوری را به دست آورید. چون به سخنان و تجربه و دانش و بینش شما در این زمینه نسل‌های حال و آینده و گذشته نیازمند هستند.

کارهای ساختمانی دانشگاه در حال انجام است و دیروز توانستیم یک ساختمان دوطبقه (با زیرزمین سه‌طبقه) را به مساحت 180 متر در مرکز شهر و نزدیک به دیگر ساختمان‌های کنگره 60 که برای گروه همسفران به قیمت حدود شش صد هزار دلار خریداری کرده بودیم تحویل بگیریم. این ساختمان مربوط به کارهای اداری گروه خانواده یعنی خانم‌های همسفر برای سراسر کشور خواهد بود، برنامه‌ریزی شده است، چون کلیه کارهای گروه همسفران خانواده بر عهده خودشان می‌باشد و بایستی تمامی کارها و مسئولیت‌هایشان بر عهده خودشان باشد و کاملاً خودکفا و مستقل باشند. مثل گروه خانم‌های مسافر.

و همین‌طور خلاصه گزارش سرطان خون را نیز برای دو کنگره دیگر ارسال کردیم که پس از پذیرش اعلام خواهیم کرد، البته تصمیم ما این است که هر موضوع را برای دو کنگره یا کنفرانس در دو کشور ارسال کنیم و پس‌ازآن یک مقاله به بهترین مجلات علمی آمریکا ارسال نماییم. یعنی ارسال هر موضوع به دو کنگره و یک مجله علمی.

خبر دیگر اینکه امسال توانستم D.sap انگور را هم نیز تولید کنم و مواد تشکیل‌دهنده آن را در آزمایشگاه‌های بسیار دقیق ارزیابی کردند و نتایج آن بسیار تا بسیار عالی بود و شگفت‌انگیز که آن را نیز در حال ارزیابی و ارسال مقاله هستیم و همین‌طور بررسی باکتری‌های آن‌ها، به‌طورکلی خواص طبی که در D.sap قرار دارد چندین برابر بهترین شراب‌های چندین ساله است، با ویژگی فاقد الکل.

از اینکه مربیان ریکاوری همتا در اتاق‌های اورژانسی بیمارستان ایالتی قرارگرفته‌اند خبر بسیار خوبی بود، و این گام بزرگی در خدمت به این قشر آسیب‌دیده خواهد بود، امیدواریم به کمک خداوند و یکدیگر دروازه‌های جدیدی را برای گسترش علم طب بازکنیم.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

 

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

Hearing from you is always a delight. Your words have been always full of hope. Your point of view toward life and society is always positive and it generates energy within.

I can remember when I wrote the first valley and shared it with you. You told me to continue writing.

That day only the titles of 14 valleys were ready and the content of valleys were written up to sixth valley.

Our communication and your positive response made me to write the rest of the 14 valleys very fast.

After your response I can recall that I left Tehran and went to a nice hotel close to sea and jungle and each valley took about a week to complete.

So in order to fulfill valleys I left Tehran 8 times to write it in absolute silence.

When I was writing, especially when I was completing the 14th valley tears would fall on the paper. Even now when I read the 14th valley, my eyes are full of tears.

Dear friend, I mentioned this memory to tell how important our friendship is and what an impact it had on me. Thank you for this bliss.

I am happy to hear that people in America are receiving their shots and Covid-19 cases are dropping. This was a rational move to do vaccinations.

I believe the suffering of our kind is not due to ignorance but it is caused by undiscovered knowledge. Each lock has a key, without the key one must use hammer or explosives to open the lock!

Just like chemotherapy for cancer treatment and radiotherapy!

I was able to open the lock of Covid-19 quite easily thanks to God. This has prevented the death of thousand members and their families and relatives.

This is unfortunate that you lost seven dear colleagues to Covid-19. Perhaps if I was there, their death could have been prevented.

Our animal testing regarding Covid-19 is completed and the results are shared with two physician congress. I will share the name and date of these seminars upon the acceptance of our proposal.

I hope that you will get the chance to speech at the conference. They are desperately in need of your experience and knowledge.

The process of university building is ongoing.

Yesterday we were able to purchase another building (3 floors building) for the companion of travelers.

About 600,000 $ were paid to buy this building in mid-town near our other buildings.

Our companions of travelers needed to have an independent place to plan their activities.

Also a brief of results on blood cancer treatment research is shared with two congress that I will share with you upon acceptance.

We are planning to write an article to be published in a well-known foreign magazine after this.

Another news is that we were able to produce D. Sap of grape.

The components were examined by two highly facilitated laboratories and it was amazing.

We are analyzing and making the papers ready for grape D. Sap as well.

The health benefits of it are equal to old wines, but without alcohol of course.

Placing peer guides of recovery in emergency rooms of hospitals is a very good news and a huge step.

Hopefully we will open new gates for medicine science together.

 Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر مهدی 

تنظیم: مسافر ابراهیم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .