English Version
English

دلنوشته مسافر سعید در باب قدردانی از راهنما

دلنوشته مسافر سعید در باب قدردانی از راهنما
سلام دوستان سعید هستم یک مسافر، با بیش از ۱۲ سال تخریب وارد کنگره شدم با مصرف انواع انتی ایکس ها، مدت سفر اول ۱۴ماه و ۸روز به روش DST، داروی درمان شربت OT، به راهنمایی آقای وحید ریخته گر، مدت رهایی ۵ماه و ۱۰روز. 
چه زیبا و دلنشین در گوشه ی قلبم نشستی، چه زیبا حرف هایت بر دلم نشست، تمام وجودم سرشار از مهربانیت شده و صدای باران محبتت را می شنوم که بر کویر دلم می بارد. دیگر در دلم سرابی وجود ندارد که مدام برای یافتن آب به این سو و آن سو بروم. من در زمان مصرف حتی فکر نمی کردم چند روز بدون مواد حالم خوب باشد و تصور می کردم تا وقتی زنده ام باید مصرف کننده باشم، زیرا ترک های متعددی داشتم و به حال خوب  نرسیده بودم.
امروز این حال خوش، تعادل و انرژی بالایی که دارم را مدیون کنگره و راهنمای عزیزم وحیدآقا می دانم. واقعا راهنما بودن قلبی رئوف و ظرفی پر از عشق و محبت می طلبد و من خودم را در محبت و عشقی که راهنما به من داد پیدا کردم. در زندگی خودم حتی به اندازه دقیقه ای کار رایگانی برای کسی  انجام نمی دادم و من وقتی دیدم این مرد بزرگ بدون هیچ توقع و هیچ حقوقی فقط بر مبنای عشق و محبت به من و همنوعان من خدمت می کند شیفته او و کنگره شدم.
من ایمان را در راهنمای خودم پیدا کردم و دیدم  مانند پدری دلسوز که به فرزند خودش محبت می کند به من نیز خدمت می کند. همین دلیل بزرگی برای من بود، که بیایم و تا روزی که زنده هستم خدمت کنم. از خداوند می خواهم این لیاقت را به من بدهد تا همیشه در خدمت کردنم آموزش قرار بدهد. آمین!
هفته راهنما را به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می نمایم.
 
ویرایش و ارسال مسافر مصطفی لژیون هجدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .