تاریخ
يکشنبه 2 آذر 1399

دی سپ (D.sap) در کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی و کشاورزی و امنیت غذایی دانشگاه کرج + نحوه خرید مقاله

موضوع : اخبار داخلی
با مشاهده نتايج مي توان ديد كه از D.sap مي توان در درمان بسياري از بيماري ها از جمله بيماري Covid-19 استفاده كرد. همچنين اين ماده تفاوت بسياري با انواع سركه دارد.
دی سپ (D.sap) در کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی و کشاورزی و امنیت غذایی دانشگاه کرج + نحوه خرید مقاله
 
 
چکیده مقاله:
 
         ماده مورد بررسي در اين مقاله كه به عنوان D.sap معرفي مي شود، مادهاي شبيه به سركه مي باشد اما فرايند توليد متفاوت مي باشد. اسيدها و مواد معدني تركيبات حياتي سركه هستند زيرا در كيفيت طعم و فعاليت عملكردي، بسيار مؤثر هستند. در سركه ها، محتواي اسيدها و مواد معدني متغير است و به چندين عامل، به طور عمده مواد اوليه و روش هاي توليد بستگي دارد. در D.sap با تغيير در روش توليد سركه سعي شده است تا كيفيت ماده توليدي بهبود يابد. براي بررسي D.sap از آزمايش هاي كروماتوگرافي مايع با كارائي بالا (HPLC) و اسپكترومتري نشري پلاسماي جفت شده القايي (ICP-OES) استفاده شده است تا نتايج مورد تحليل قرار بگيرد. با مشاهده نتايج مي توان ديد كه از D.sap مي توان در درمان بسياري از بيماري ها از جمله بيماري Covid-19 استفاده كرد. همچنين اين ماده تفاوت بسياري با انواع سركه دارد.
 
 
مشخصات نویسندگان مقاله مطالعه خصوصیات اسیدها و مواد معدنی ماده خوراكی تهیه شده از سیب
حسین دژاکام - كارشناسي مهندسي الكتروتكنيك، موسسه ي جمعيت احياي انسان گنگره 60 ، تهران، ايران
امین دژاکام - كارشناسي ارشد فيزيك هسته اي، موسسه ي جمعيت احياي انسان گنگره 60 ، تهران، ايران
شاهین شهریاری - كارشناسي مهندسي مكانيك، كارشناس ارشد مهندسي شيمي موسسه ي جمعيت احياي انسان گنگره 60 ، تهران، ايران
 
 
مراحل خرید مقاله:

 

1-وارد لینک روبرو شوید  لینک خرید مقاله (مبلغ 7000 تومان)

2-در پنجره باز شده ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه خرید با پرداخت اینترنتی کلیک نمایید

3- در مرحله بعد یک درگاه بانکی انتخاب نمایید و بر روی گزینه پرداخت اینترنتی در درگاه بانک کلیک نمایید

 

4-اطلاعات کارت بانکی خود به همراه رمز خرید اینترنتی را وارد نمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید

5- بعد از مراحل پرداخت در این صفحه شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه دریافت فایل ، مقاله مورد نظر را دانلود نمایید ، ضمنا در نظر داشته باشید، یک نسخه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب : 4646
ادامه مطالب در آرشیو اخبار داخلی
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
29 نظر  
  • نعمت از شیراز3436
زمان ارسال
1399/10/10 22:19:22
سلام و عرض ادب و احترام به بنیانگذار کنگره ۶۰ که در حقیقت بزرگترین هدیه الهی در قرن ما علم نو کنگره۶۰ میباشد که نه بلکه در درمان اعتیاد بلکه در درمان تمام بیماریهای لاعلاج نقش موثر و اصلی را ایفا مینماید. خداوند را شاکریم که این فرصت را به ما داد تا فرزند کوچکی از این مجموعه بزرگ باشیم .سپاسگزار آقای مهندس و شاکریم به خاطر دستاوردهای نو واین ارمغان الهی.
  • احسان صداقت ازشعبه پاکدشت
زمان ارسال
1399/09/28 1:20:40
خداوند را بینهایت شاکرم که با کنگره آشنا شدم واز آقای مهندس که همچون پدری دلسوز برای ماست تشکر میکنم.خداوند سایه ایشان را از سر ما کم نکند.
  • جلال.بنیان
زمان ارسال
1399/09/27 1:54:26
سلام خدمت مهندس عزیز و آقا امین و آقا شاهین. خیلی خوشحالم ازاینکه با خواص و کاربرد های Dsapدر درمان بیماریها آشنا شدم و میتوانم به دیگران هم این دارو برای درمان بی خطر بیماریها یشان معرفی کنم
  • همسفر الهه شعبه حسنانی
زمان ارسال
1399/09/23 16:16:3
با عرض سلام خوشحالم ک کنگره ایی هستم و مدت ۲ سال بیشتر مرتب از دی سپ استفاده میکنم مشکل معده و گوارش داشتم ک خدارو شکر حل شد و در حال حاضر ک بیماری کرونا هست و من باردار هستم در شعبه کمک راهنما هستم و خدارو شکر نه من و نه همسرم مبتلا نشده اییم ممنون از جناب مهندس و خانواده محترمشان
  • مهدی مسافر لژیون 4
زمان ارسال
1399/09/16 23:38:49
سلام. مهدی هستم مسافر خداوند به نظر بنده یه سری کمک هاش توسط مهندش به انسانها میرساند... ان شاءالله صد وبیست ساله بشه..
  • قائم مسافر
زمان ارسال
1399/09/11 5:7:23
باسلام و خداقوت میشه روی سایت قرار ندهید به آقای مهندس بگید که اگر میشه اثرات کرونا را روی سیستم شبه افیونی(که کرونا میاد میشینه روی سیستم شبه افیونی وجلوش را سد میکنه) ومیشه رابطه رو یه نگاه کنن و رابطه قند و کافئین رو با کرونا یه بررسی اجمالی کنند خواهشا
  • محمد سپیدکار
زمان ارسال
1399/09/09 14:11:33
تشکر از جناب مهندس
  • علی
زمان ارسال
1399/09/07 17:20:28
باسلام برای مقاله هم باید پول بدیم خداقوت
  • همسفرسعیده لژیون ششم شعبه صالحی
زمان ارسال
1399/09/07 2:38:30
خدا قوت خدمت استاد بزرگ و همراهان ارجمندشان
  • مسافر پیام
زمان ارسال
1399/09/06 8:37:41
‌شکر شکر شکر برای اتفاقهای خوب هر چند هر انجام دادن هر کاری پشکار قوی هم نیاز دارد. خدا قوت مهندس حسین دژاکام و استاد امین و همه کسانی که به نوعی زحمت میکشند🌷
  • علیرضا از لژیون سوم بویین میاندشت
زمان ارسال
1399/09/05 14:5:32
درود و خداقوت عرض میکنم خدمت اقای مهندس بزرگوار و اقاامین عزیز و اقاشاهین عزیز . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید .
  • مسافر وحید - لژیون سوم-نمایندگی باباطاهر همدان
زمان ارسال
1399/09/05 1:35:19
با سلام و خدا قوت خدمت به باور من درمان اعیاد کوچکترین و حداقل چیزی ست که در کنگره نسیب فرد معتاد میگردد. امروز شاهد این هستیم که دنیا داره باور میکنه که کنگره فقط کارش درمان اعتیاد نیست....عمیق ترین و مهم ترین سوالات پیرامون جهان هستی و کاینات و فلسفه انسان در کنگره به تدریج و به درستی پاسخ داده میشوند.
  • علی
زمان ارسال
1399/09/04 22:38:32
با سلام و تشکر از آقای مهندس، آقای امین و آقای شهریاری و آرزوی موفقیت روز افزون
  • مهدی حیدری لژیون هشتم شفاء مشهد
زمان ارسال
1399/09/04 22:20:9
سلام وعرض ادب خدمت جناب مهندس دژاکام واقاامین وآقاشاهین!تبریک میگم به پدرمعنوی ومرشد وچراغ راه خانواده بزرگ کنگره۶۰-خوشحالم که درعصرانفجاراطلاعات «نه انفجار دانایی »باشمااشناشدم که به حق با جهاد علمی وعملی!انقلابی درزمینه نوع تفکرودرمان اعتیاددرجهان بوجود آورده وراه درست درمان اعتیادوپیشگیری ازاعتیادرابه ما آموخت وبااین عمل نیک خودحیاتی دوباره به جان بی رمق انسان غافل وپرادعا،تزریق کردومصداق این کلمات قصار طلایی گردید که«من أحیانفسا کمن احیاالناس جمیعا»براستی چه عملی دراین دنیای وانفساکه بااین همه ادعای علم و دانش ودکتروپرفسورودانشمندودانشگاههای عظیم!هیچ راه درمانی برای بیشتربیماریهای روان تنی وجسمی وبالاخص اعتیاد!این بلای جهان سوز!ندارد!توانست خدمتی بس عظیم به جهان واحیای انسانیت انسان کند!؟آیا هیچ عبادت وعملی بافضیلت ترازاین درمان میتوان یافت!؟درودبرشما،ارخداوندمنان طول عمرباعزت وسلامتی آن وجودشریف رااستدعادارم!ممنون که هستی وخداوند همیشه نگهدارتان.،🙏💞🙏🤗
  • مجید رضایی
زمان ارسال
1399/09/04 22:13:44
سپاس از آقای مهندس و آقا امین عزیز مقاله و جدول درصد اسیدها عالی خدا را شکر شما بزرگواران داریم
  • همسفر مریم شعبه سلمان فارسی
زمان ارسال
1399/09/04 0:26:18
خدا قوت خدمت آقای مهندس و استاد امین و آقای شاهین. انشاالله به زودی کنگره ۶۰ جهانی بشه و همه انسان ها از دام جهل و تاریکی نجات یابند.
  • جواد فروتن ،ل۱۸ شفا
زمان ارسال
1399/09/03 21:57:34
ماشاا..
  • همسفر سمیه لژیون ۱ نمایندگی آزادی
زمان ارسال
1399/09/03 13:41:56
باتشکر فراوان از آقای مهندس عزیز واستاد جهانبینی آقای امین وآقای شهریاری ،خدا قوت 🙏🙏🙏
  • همسفر عاطفه از نمایندگی سمنان
زمان ارسال
1399/09/03 7:35:24
خداقوت آقای مهندس عزیز ، استاد امین و آقای شهریاری تبریک عرض می کنم تا باد چنین بادا
  • قدرت مسافر لژیون بیرجند
زمان ارسال
1399/09/02 22:23:5
سلام و عرض ارادت خدمت بنیان کنگره ۶۰ مهندس دژکام عزیز و استاد امین بزرگوار .خداقوت بخاطر همه تحقیقات علمی که در کنگره به سرانجام رسانده اید خصوصا روش علمی و تجربی دی اس تی
  • مسافر مسعود لژیون دهم صالحی
زمان ارسال
1399/09/02 21:40:15
خدا قوت
  • مریم همسفر لژیون۴شعبه ایمان
زمان ارسال
1399/09/02 19:8:43
خدا قوت جناب مهندس و استاد امین و جناب آقای شهریاری. به امید جهانی شدن کنگره.
  • مسافرامید
زمان ارسال
1399/09/02 17:45:23
باسلام برهمگی سرکه سیب خیلی خاصیت دارند.موفق باشید.
  • حجت ف لژیون دوم گنجعلی‌خان
زمان ارسال
1399/09/02 16:51:50
سلام دوستان حجت هستم یک مسافر تبریک به جناب مهندس واستاد امین وجناب آقای نقدی واقا شاهین انشاالله در تمام مراحل زندگی تان موفق و پیروز باشید
  • سینا لژیون دوم گنجعلی‌خان
زمان ارسال
1399/09/02 14:57:31
سلام خداقوت به بنیان کنگره جناب آقای مهندس و استاد امین وتبریک ویژه به هم لژیونی عزیزم آقا شاهین
  • همسفر فاطمه (سلمان فارسی)
زمان ارسال
1399/09/02 14:31:58
بسیار مقاله کامل و جامعی بود...متشکرم از جناب مهندس واقای امین که چنین محصولی را تهیه کردند ومتشکرم که این مقاله بسیار عالی را ارائه کردند...ان شاءالله که علم کنگره 60 جهانی شود تا همه از این علم ناب بهره ببرند
  • حسن نوری ساوه
زمان ارسال
1399/09/02 14:13:58
درود.... بسیار مقاله جامع و کاملی بود، و میتوان آن را به عنوان یک مقاله علمی در حوزه شیمی و بیوشیمی به همایش های بین‌المللی معتبر ارسال کرد.
  • محمد علی
زمان ارسال
1399/09/02 13:46:14
سلام و خدا قوت به اعضای کنگره60 خوشحالم از اینکه کنگره و جناب مهندس با تلاش محققین کنگره توانستند این ماده ی بسیار غنی را در سطح علمی گسترش دهند خواستم براتون موفقیت های پی در پی در این مسیر الهی است پایدار باشید
  • بهروز۲
زمان ارسال