English Version
English

دانشگاه کنگره 60 جایگاهی برای جهانی شدن

دانشگاه کنگره 60 جایگاهی برای جهانی شدن

دومین جلسه از دور هفتادو ششم کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر در شعبه آکادمی با دستور جلسه «لزوم ساخت دانشگاه» به استادی مسافر ناصر سیدآبادی، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر حسن، شنبه ۲۶ مهرماه 1399 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان ناصر هستم مسافر، خداوند بزرگ را شاکر هستم که دوباره فرصتی پیش آمد که بتوانم در خدمتتان باشم و در این جایگاه آموزش بگیرم.

لازم می‌دانم در این شرایط سخت بیماری کرونا از گروه محترم مرزبانی برای برگزاری جلسات تقدیر کنم. در مورد دستور جلسه، چون دستور جلسه جدیدی است لازم می‌دانم که اول زمینه‌سازی کنم تا به اصل موضوع برسم.

دو ماه پیش با یکی از دوستان در رابطه با کرونا صحبت می‌کردم، گفت فلان پرفسور که در سیستم بهداشت جهانی است کرونا گرفته است. من جایگاه کسی را زیر سؤال نمی‌برم چون در آن سطح نیستم ولی کسانی که ازجمله این پرفسور می‌گویند که این بیماری ناشناخته است چطور می‌آیند و برای درمانش راهکار ارائه می‌دهند، من در پارک لاله به‌جرئت گفتم که DSAP داروی درمان کرونا است، چون در خانواده خودم و در بین رهجوهایم تجربه کردم که با DSAP مشکلشان حل شد. جناب مهندس می‌فرمایند که محل تجمع ویروس در هر نقطه‌ای که باشد کافی است با DSAP به آن نقطه حمله کرده و آن را ایزوله کنیم و ویروس کاملاً از بین می‌رود. تجربه نشان داد که این اتفاق خواهد افتاد و این سندی شد برای ما.

در کنگره بیش از ۳۰۰ هزار نفر عضو داریم، آقای مهندس فرمودند که حتی یک نفر تلفات نداشته‌ایم. در نظر گرفتن میزان این جمعیت و جمعیت کل کشور این رابطه را نشان می‌دهد که این علم درست کاملاً تجربه شده است.

اعتیاد هم همین‌طور است در هیچ کجای دنیا و حتی در کشور خودمان باور ندارند که مسئله اعتیاد حل شود ولی چگونه در کنگره حل شده است.

به اعتقاد من علمی که در کنگره وجود دارد خیلی صحیح و سریع در حال رشد است و جایگاه خود را به دست می‌آورد. در ماهواره تبلیغاتی وجود دارد که می‌گوید با ۱۵ قرص بدون درد و خماری از اعتیاد راحت می‌شوید و می‌گویند که کاملاً علمی است و نحوه توضیح دادنش هم علمی به نظر می‌رسد، ولی سندش کجاست؟

ما که در کنگره هستیم به این مطلب می‌خندیم. حتی تازه واردینی که صورت مسئله اعتیاد را می‌دانند به این تبلیغات به‌اصطلاح علمی می‌خندند. تعریف علم در کنگره این است که: تفسیر قوانین تغییر، تبدیل و ترخیص که به راستی و درستی دلالت کند. جناب مهندس خلاصه می‌گویند به آگاهی رسیدن و دانایی پیدا کردن در مورد یک موضوع علم است.

وقتی صحبت علمی که آقای مهندس پایه‌گذاری کردند می‌شود همگی احساس غرور می‌کنیم. همین روش DST را ما باید درست انجام دهیم تا به سند بی‌نقص تبدیل شویم.

برای اینکه این علم توضیح داده شود جایگاهی لازم دارد که آن را بپذیرند؛ مثلاً به رهجویم گفتم که فلان قرص را نباید بخوری گفت دکتر گفته بخورم ببینید چه سند معتبری رو می‌کند، قطعاً آن دکتر خوب می‌داند اثرات مخرب کلونازپام چیست ولی وقتی پیش دکتر می‌روی به‌محض اینکه می‌گویی خوابم نمی‌برد سریعاً دارو تجویز می‌کند.

برای اینکه بتوانیم صحبت‌هایمان را به‌صورت سندی بی‌نقص ارائه دهیم همین درمان اعتیاد و حتی بیماری‌هایی که در راستای بازسازی سیستم ایکس درمان می‌شوند نه‌فقط برای کسانی که در کنگره هستند برای همه دنیا جایگاهی لازم است و دانشگاه برای همین است. آقای مهندس می‌فرمایند ۱۰ سال دیگر نتیجه چیزی که الآن می‌گویم مشخص می‌شود.

خیلی غرورآفرین است من به خانواده کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم که این جایگاه ایجاد شده است و این دانشگاه استارتش در قشم خورد ولی هنوز آن مطلبی که جناب مهندس ۲۰ سال پیش گفته‌اند نشده است ولی با حرکت راه نمایان می‌شود.

تهیه و تنظیم: مسافر مرتضی لژیون پنج و مسافر محسن لژیون نوزده

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .