English Version
English

مهندس دژاکام: دانش درمان اعتیاد کنگره 60 میتواند مرهمی باشد بر زخم های میلیون ها انسان

مهندس دژاکام: دانش درمان اعتیاد کنگره 60 میتواند مرهمی باشد بر زخم های میلیون ها انسان

 99/6/18

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید من خوب هستم کارها به‌خوبی در حال پیشرفت می‌باشد.

خوشحالم به سخنان من در مورد سن و سال خودمان توجه کردید همان‌طوری که گفتم فعلاً  حداقل برای بیست سال آینده برنامه‌ریزی دارم و هرگز فکر نمی‌کنم که چند سال دارم و اما واقعاً یک خبر بسیار تا بسیار خوب برایتان دارم و آن اینکه بالاخره پس از سال‌ها تلاش و پشت‌کار در نهایت توانستم کلیه سهام یک دانشگاه یا یک مرکز آموزش عالی علوم و فنون را برای کنگره 60 بگیرم البته این دانشگاه یک دانشگاه علمی که اکثراً رشته‌های مهندسی دارد و در شرایط موجود حدود 200 دانشجو داردکه در رشته‌های مهندس برق، صنایع، مکانیک، معماری و شهرسازی ودرمقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند خوشبختانه برای سایر رشته درحال‌توسعه هست همین‌طور مجوزهایی را در مورد دایر کردن رشته دکترا در مورد اعتیاد درحال گرفتن می‌باشد و مقداری مکاتبات در حال  انجام است.

نکته بسیار مهمی در مورد این دانشگاه ارزشمند است و آن اینجاست که در جنوب ایران جزیره وجود دارد که نام آن قشم است و مساحت آن تقریباً دو برابر سنگاپور است و از  هنگ‌کنگ هم بزرگ‌تر است و در آن فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی درحال رشد است و در این جزیره از طرف مسئولین کشوری به‌عنوان جزیره آزاد از نظر اقتصادی اعلام‌شده است و این بدین معنی است که در این جزیره افراد از پرداخت مالیات معاف هستند و نکته بسیار مهم آن این است که برای ورود به این جزیره افراد احتیاج به ویزا دارند و کلیه افراد کشورهای مختلف می‌توانند بدون ویزا وارد این جزیره شوند، بنابراین پذیرش دانشجو از کشورهای مختلف خیلی راحت امکان‌پذیر است و هرگاه کنفرانس و یا کنگره‌های علمی برگزار گردد دانشمندان و اندیشمندان به سهولت می‌توانند  در این کنفرانس‌ها شرکت کنند و همچنین ما قادر خواهیم بود با دانشگاه‌های دیگر که در کشورهای دیگر که در کشورهای دیگر قرار دارند همکاری تحقیقاتی انجام بدهیم و یا تفاهم‌نامه تنظیم کنیم، البته هنوز قوانین آن را به‌درستی نمی‌دانیم، ولی تا اینجایی که میدانم کار ما برای همکاری با دانشگاه‌های خارجی خیلی راحت‌تر از دانشگاه‌ها می‌باشد و ما همان‌طوری که در بیست سال گذشته گفته‌ایم، در نظر داریم که بهترین دانشگاه درمورد اعتیاد را که دارای دانش لازم می‌باشد به وجود آوریم تا دانش درست و حقیقی را به معتاد برای درمان و پیشگیری و مهار اعتیاد منتقل نماید و شاید مرهمی باشد برزخم های نمک پاشیده شده میلیون‌ها انسان.

بیل عزیز، کار ما و شما تازه شروع می‌شود و من شدیداً به همکاری و یاری شما برای ساختن و ادامه این دانشگاه نیازمند هستیم، که روابط بین‌المللی این دانشگاه شما بر عهده  گیرند تا ما بتوانیم در این دانشگاه قدم‌های مفیدی را برای جهانی‌شدن برداریم و قسمتی را به درمان و ریکاوری اعتیاد اختصاص بدهیم تا  شخصیت‌ها و افراد سرشناس به توانند از تمامی کشورها برای درمان به این مرکز مراجعه کنند؛ به هر حال اگر ما بتوانیم ظرف مدت دو سال ا ین دانشگاه را به یک دانشگاه شناخته‌شده و مفید و بین‌المللی تبدیل بنماییم قطعاً کار بزرگی برای درمان و ریکاوری در سطح جهانی برداشته‌ایم و این کار به عقیده من به سهولت امکان‌پذیر است. چون ما در بیابان بی‌آب و علف چاهی را حفر کردیم و به آب‌رسیده و اکنون می‌توانیم مراتع و کشتزارهای فراوانی را به وجود آوریم چون ما توانسته‌ایم روش صحیح درمان اعتیاد را ازنظر فیزیولوژی و روحی و روانی و ریکاوری پیدا کنیم و یا کشف کنیم و اکنون به‌سرعت می‌توانیم از مزایای آن به نفع بهبودی معتادان بهره‌مند شویم.

اما در مورد ریاست جمهوری که دو کاندید در آمریکا با یکدیگر مباحثه داشته‌اند امروزه برای من به‌عنوان یک انسان بسیار شگفت‌انگیز است، ما همیشه پادشاهان و یا ریاست‌جمهورها را مظهر خداوند و مظهر پاکی و درستی و راستی می‌دانستیم و اگر کلک و یا حقه‌ای هم داشتند پشت پرده بود، ولی اکنون وقتی مشاهده می‌کنیم که شخصی در کسوت ریاست جمهوری و یا یک شخصیت دیگر خیلی راحت دروغ می‌گوید و یا عهد و پیمان‌ها را زیر پا می‌گذارد و یا یک نماینده مجلس و یا سناتور برای منافع شخصی تمامی معیارهای انسانی را زیر پا می‌گذارد بسیار متأسف می‌شوم و البته این مسئله مربوط به دانایی و یا جهل این‌گونه جوامع می‌باشد و ما این مسئله را به‌تازگی در خیلی از کشورهای جهان می‌بینیم. به‌هرحال زمانی این مسئله بهتر می‌شود که سطح شعور کلی جامعه بالا برود. بگذریم

امیدوارم در هفته آینده بتوانیم عملیات ساختمانی را برای ساختمان جدید در یک زمینی به مساحت تقریبی چهار هزار متر شروع کنیم.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Sep 8,2020

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well. Everything is going well.

I am delighted that you paid enough attention to my words about aging. As I mentioned before, I am planning for my next 20 years without thinking about age.

I have a very good news for you.

After years of striving, finally, I was able to buy full share of a university for Congress 60.

This university is supporting engineering fields like: electrical engineering, industries, mechanical engineering, architecture, civil engineering and etc., and 200 students are enrolled in classes for now.   

We are now trying to get proper licenses to start addiction treatment field up to PhD.

 This university is located in Qeshm island which is a free zone and no visa is required to enter it. This island is two times bigger than Singapore and even bigger than Hong Kong.

The economics of this island is escalating. Accepting students from other countries for this university will be quite easy.

Since the island is considered as free zone, we can hold international conferences in this island without facing problems of visa and etc.

Also collaborating with international universities can be conducted via this university easily.

I am not fully familiar with laws but I am almost certain that doing joint researches with international universities will be easier now.

As I have been mentioning during past 20 years, we are trying to establish the best university to educate addiction treatment science internationally.

We must convey the true knowledge of treatment, curb and prevention regarding addiction to everyone.

Dear Bill,

Our work (you and I) has just begun! I am desperately in need of your help and support to get this university going. I would like you to be head of international affairs of this university. We will take huge beneficial steps in road of addiction treatment and recovery together.

If we will be able to transfer this university to a well-known university regarding addiction treatment in next 10 years, we have a done a great job in addiction treatment field. People from all over the world can enroll for classes.

I believe we can pull this off, because we have dug a well in middle of desert and underground water stream is what we have found.  

Now we can use this water to start huge valleys around that well. What I mean is, we have found the best physiological and psychological treatment for addiction. Now others may take benefit from it.

Dear friend,

About the debates between presidential candidates:

It is quite surprising for me as a human being. We used to consider kings or presidents as pure as God and they used to be symbols of righteousness and honesty! They had few tricks up in their sleeves, yes! But it wasn’t so obvious that everyone could see they are crooked!

Now we can see presidents or other authorities are lying in our faces! They are breaking their oath easily! They are ready to cross any line for their own benefit and profit.

All in all, it shows how ignorant they are. We need to elevate the awareness and knowledge of people world widely in order to pass this stage.

Next week we are going to initiate building in a 4000 meters’ land hopefully.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .