English Version
English

تعادل در سیستم ایکس

تعادل در سیستم ایکس

سیستم ایکس، همان‌طور که از نام آن پیداست یک سیستم مجهولی است؛ وقتی در دبیرستان درس می‌خواندیم "ایکس" را به‌عنوان یک مجهول می‌شناختیم که با استفاده از داده‌ها و معلوماتی که در اختیار داشتیم آن را پیدا می‌کردیم و مجهول خود را به دست می‌آوریم؛ اما آن موقع نمی‌دانستم که در بدن انسان هم سیستمی به نام سیستم ایکس وجود دارد که شامل ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها، هورمون‌های درون‌ریز و برون‌ریز و ... است که می‌توانند بر تمام اعضا و جوارح انسان تأثیرگذار باشند.

در مقابل آن بانام آنتی‌ایکس هم آشنا شدم؛ "آنتی" یعنی "ضد" که شامل انواع و اقسام مواد مخدر، محرک و توهم‌زا می‌شود که هرکدام به‌نوعی بر روی سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کنند. در مقابل این‌ها افکار منفی، اضطراب، استرس و بسیاری از مشکلاتی که افراد در زندگی روزمره با آن مواجه هستند نیز جزء آن محسوب می‌شوند و باعث می‌شوند که بر روی سیستم بیوشیمی جسم انسان تأثیر بسزایی بگذارند

در ابتدای ورود به کنگره در مشاوره اولیه گفته می‌شود که قرار است انسان و مواد مخدر را بشناسیم؛ چراکه از ازدواج این دو بایکدیگر، اعتیاد به وجود می‌آید و حالا برای این‌که از اعتیاد این افیون جامعه راحت شویم باید سیستم انسان و سیستم ایکس او را بشناسیم. باید متوجه شویم که چه چیزهایی باعث شده است که درجسم خود تخریب وارد کنیم و برای این‌که این تخریب‌ها جبران شود باید شروع به بازسازی آن کنیم

به خاطر این‌که جسمی که خداوند به‌صورت امانت در اختیار بندگان خود قرار داده است به‌طور خودکار سیستمی دارد که مواد شبه افیونی به‌صورت خودکار در آن ترشح می‌شوند و اگر این سیستم به‌درستی کار نکند باعث می‌شود که یک سری اختلالاتی در بدن او رخ بدهد و با مشکل مواجه شود. 

یاد گرفتم که اگر به‌موقع به خواب می‌روم، یا وقتی احساس درد دارم و آن را متوجه می‌شوم، یا این‌که بعضی مواقع خوشحال یا ناراحت هستم، همه این‌ها به خاطر ترشح موادی است که به‌صورت خودکار در بدن ما وجود دارد و منِ انسان با استفاده از مواد مخدر، خمر، افکار منفی و ... باعث شده‌ام که تخریب در آن به وجود آید و باعث شده‌ام که عملیات جایگزینی صورت بگیرد و مواد شبه افیونی بیرونی جایگزین مواد شبه افیونی داخلی جسم من شود و برای درمان حتماً ابتدا باید این سیستم بیرونی به ‌مرور زمان از کار بیفتد تا سیستم درونی، خود شروع به بازسازی و ترمیم خود بکند. 

در گروه مسافران با استفاده از مصرف انواع و اقسام آنتی ایکس‌ها این تخریب را به سیستم ایکس خود وارد کرده‌اند که با استفاده از متد DST  و داروی OT در طول مدت‌زمان حداقل 10 الی 11 می‌توانند آن را بازسازی کنند و جسم، روان و جهان‌بینی خود را در کنار هم به تعادل برسانند. روی جهان‌بینی خود کار کنند، آن را به تعادل برسانند و این سیستم را بازسازی کنند. 

اما در گروه همسفران که مصرف‌کننده مواد مخدر نبوده‌اند؛ ولی از قرار گرفتن در کنار یک مصرف‌کننده و تخریب‌هایی که در کنار او داشته‌اند (البته این تخریب با افکار و انرژی‌های منفی، استرس، اضطراب و نگرانی‌های بی‌مورد) باعث شده‌اند که در سیستم ایکس آن‌ها اختلال به وجود بیاید. آن‌ها نیز با استفاده از سی دی‌ها و پکیج‌های آموزشی می‌توانند روی جسم، روان و جهان‌بینی خود کار کنند و آن را به تعادل برسانند و این سیستم را بازسازی کنند. 

خودِ من ازجمله کسانی بودم که با استفاده از افکار منفی،  استرس، اضطراب و نگرانی‌های همیشگی که داشتم و مشکلاتی که با آن درگیر بودم باعث شده بودم که سیستم بدن من تخریب شود و به انواع و اقسام بیماری‌ها دچار شوم و هر روز برای درمان نزد این پزشک و آن پزشک بروم و راه درمانی برای دردهایم پیدا نکنم، همیشه ناامید و بیمار بودم و هر روز حال من خراب‌تر از قبل می‌شد.  البته بعضی از همسفران قبل از ورود به کنگره با رو آوردن به انواع و اقسام قرص‌های اعصاب و خواب باعث تخریب به این سیستم شده‌اند که آن‌ها هم می‌توانند با آموزش‌ها جان دوباره‌ای به سیستم ایکس خود بدهد. 

ناگفته نماند که بعد از ورود به کنگره و گرفتن آموزش‌ها و شرکت در لژیون جونز باعث شد که کم‌کم و به‌ مرورزمان سیستم ایکس من بازسازی شود و از بیماری‌هایی که سال‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردم رها شوم. خدا را شکر سیستم خمر من به‌خوبی کار می‌کند؛ اما این را بگویم که در هرلحظه و در هرزمانی اگر ما افکار منفی، تصورات و تفکرات منفی داشته باشیم هرلحظه ممکن است که باعث تخریب این سیستم شویم. پس چه خوب است که مواظب افکارمان باشیم و بدانیم که چه چیزی را به بدن خود تزریق می‌کنیم.

نویسنده: کمک راهنما خانم فاطمه لژیون چهارم

نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .