English Version
English

کنگره 60 مسئله اعتیاد را حل کرد

کنگره 60 مسئله اعتیاد را حل کرد

دوازدهمین جلسه از دور بیست‌ونهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی وحید ویژه مسافران با استادی ایجنت شعبه مسافر محسن، نگهبانی موقت مسافر محمد و دبیری مسافر مصطفی با دستور جلسه «صورت‌مسئله اعتیاد» پنجشنبه سوم مهرماه سال 1399 ساعت 17 آغاز به کارکرد. همچنین در ادامه جشن اولین سال رهایی مرزبان محترم مسافر مازیار برگزار شد.

سخنان استاد:

در ابتدا خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. در آغاز لازم می‌دانم در مورد دستور جلسه صورت‌مسئله اعتیاد سخن بگویم، در دنیا گفته می‌شود کسی که مصرف‌کننده است امکان برگشت ندارد و معتاد باقی می‌ماند اما در کنگره صورت‌مسئله اعتیاد توسط مهندس دژاکام پاسخ داده شد که یک جایگزینی اتفاق افتاده است یعنی مواد بیرونی جایگزین سیستم شبه افیونی جسم شده و منجر به خشک شدن چشمه‌های آن و ایجاد اعتیاد در فرد و آسیب‌های جسمی و روحی مانند افسردگی و خودکشی شده است.

 

 
کنگره 60 مسئله را حل کرد در سه مقوله که همان مثلث جسم، روان و جهان‌بینی است، با معرفی کردن مخدر تریاک که همان شربت اپیوم است و آموزش‌های جهان‌بینی موفق شدند جسم و روان را درمان کنند. باید بسیار سپاس گذار باشیم به خاطر این روش ابداعی که تعداد بسیاری توانستند با این پروتکل درمان شوند، درمانی که هیچ‌گونه وسوسه نداشته و حتی در مواجه‌شدن با مواد مخدر نیز وسوسه‌ای ندارد. همه خدمتگزاران کنگره از کمک راهنما و غیره انگشت اشاره هستند و خود مسافر است که توانسته با رعایت پروتکل‌ها و سفر خوب به درمان برسد.
 

در بخش دوم جلسه، جشن تولد مرزبان محترم آقا مازیار هست. از جمله قوانین کنگره است که راهنمای مسافری که در جایگاه مرزبانی قرار می‌گیرد ایجنت است و به همین دلیل اکنون بنده در این جایگاه قرارگرفته‌ام. مازیار با مصرف تریاک وارد کنگره شد و بسیار خوب سفر کرد و به او پیشنهاد دادم که خدمت در نشریات و مبصری کلینیک را تجربه کند، بسیار با اشتیاق خدمت را می‌پذیرفت و اکنون نیز در مرزبانی خدمت می‌کند امیدوارم که همچنان بتواند مدارج ترقی را در کنگره طی کند و به آنچه هدف در زندگی و کنگره دارد، برسد. در پایان از اینکه به سخنان من گوش دادید سپاس‌گزارم.

 
اعلام سفر 
 

آنتی ایکس شیره خوراکی، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT، مدت سفر اول 11 ماه و 12 روز، رشته ورزشی: والیبال، راهنما آقای علیرضا، مدت رهایی 1 سال و 2 ماه و 2 روز.

آنتی ایکس دوم سیگار، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین، مدت سفر 11 ماه و 16 روز، راهنما آقای مصیب، مدت رهایی سیگاریک سال و 3 ماه و 5 روز.

 
آرزوی مسافر
 

آرزو می‌کنم افرادی که بیرون از کنگره هستند و راه درمان را پیدا نکرده‌اند، راه کنگره بر آن‌ها نمایان شود.

 

سخنان مسافر:

از خداوند سپاس‌گزارم که به من فرصت داد که این جایگاه را تجربه کردم، کنگره بسیار مقدس است. از دوستان می‌خواهم که قدرشناس آن باشند. از آقا محسن ایجنت محترم، کمک راهنمای خودم آقا علیرضا و همین‌طور آقای مصیب کمک راهنمای درمان سیگار بسیار سپاس‌گزارم. بسیار تلاش می‌کردم که بتوانم اعتیاد خود را ترک کنم اما موفق نمی‌شدم از خدا می‌خواستم که بتوانم اعتیاد خود را بدون درد و خماری و با حفظ آبرو و همچنین بدون بازماندن از شغل خود درمان کنم. سعی می‌کردم هیچ فردی از اعتیادم خبر نداشته باشد تا اینکه یکی از همکارانم که از اعضای کنگره است از اعتیاد من خبردار شد و پیام کنگره را به من داد و من این پیام را از طرف خداوند می‌دانستم که به من کمک کرد. خیلی آسان سفر خود را طی کرده و به درمان برسم.

 
سخنان همسفر:

در ابتدا از مهندس دژاکام بنیان‌گذار کنگره و کمک راهنمای محترم آقای عزیزی که کمک کردند پدرم اعتیاد خود را درمان کند و به آغوش خانواده بازگردد سپاس‌گزارم، همچنین لازم می‌دانم از کمک راهنما سفر سیگار پدرم، آقا مصیب نیز که به درمان سیگار پدرم کمک بسیاری کردند تشکر کنم.


 
 
 
 
 
 
تهیه و تنظیم: مسافر حسن، مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .