English Version
English

در مرحله سوم بخور؛ بوی سرکه را حس کردم

در مرحله سوم بخور؛ بوی سرکه را حس کردم
مسافر محمد مرزبان محترم نمایندگی پروین اعتصامی اراک است که به بیماری حاد covid19 دچار شد و با استفاده از D.sap به درمان رسیدند و اکنون در سلامتی کامل هستند. نظر شما را به مصاحبه با او جلب می‌کنم:
 
 

.1 لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید.
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. آنتی ایکس مصرفی تریاک و قرص، روش درمان DST، داروی درمان OT، مدت 10 ماه  و 20 روز با کمک راهنمایی آقای منصور سفر کردم و مدت رهایی 2 سال و 8 ماه.
آخرین آنتی ایکس سیگار، روش درمان DST، داروی درمان نیکوتین خوراکی، مدت 11 ماه با کمک راهنمایی آقای بهنام سفر کردم و مدت رهایی 2 سال و 6 ماه.

 

.2 آقا محمد چطور و چه زمانی متوجه شدید که مبتلابه بیماری کرونا شده‌اید؟
روز شنبه صبح بود که وقتی به محل کارم رفتم احساس کردم که پاهایم درد می‌کند و من فکر می‌کردم که این درد به خاطر خستگی است و حدود سه الی چهار ساعت گذشت که درد کل بدنم را گرفت و به دنبال این درد تب هم اضافه شد و سریع به منزل برگشتم و خوابیدم و بعد حالم بدتر شده بود و دیگر بعدازظهر نتوانستم به محل کارم بروم و همان شب پیش یک دکتر عمومی رفتم و دکتر هم یکسری دارو برای من نوشت و من به منزل برگشتم و دکتر به من گفت که اگر تا صبح حالت بهتر نشد حتماً تست کرونا بدهید و من آن داروها را مصرف کردم و حالم کلاً بدتر شد و فردای همان روز به بیمارستان امیرالمونین اراک رفتم تا تست کرونا بدهم و در آزمایشگاه بیمارستان از من تست خون گرفتند و با توجه به این تست به من گفتند که شما کرونا ندارید و بیماری شما یک آنفولانزای فصلی است و روی همین حرف من متأسفانه در محیط خانواده و اقوام رفت‌وآمد داشتم و همین موضوع باعث شد که اطرافیان من درگیر کرونا بشوند. داروها را مجدد استفاده کردم که حال من اصلاً بهتر نشد و مدام حالم بدتر می‌شد البته برای یک روز تا حدودی حالم بهتر شد و در همان روز من چند جا رفتم ولی بعد مجدد حالم بد شد تا این‌که من متوجه شدم که بیماری که من با آن درگیر شده‌ام کرونا است و آنفولانزا نیست.

 

.3 لطفاً بفرمایید از شروع بیماری چه علائمی داشتید؟
خستگی، تب، اسهال، سرفه و از بین رفتن حس چشایی و بویایی علائمی بودند که من با آن‌ها درگیر شدم.

 

.4 بیماری زمینه ایی هم داشتید؟
خیر بنده هیچ بیماری زمینه ایی نداشتم.

 

.5 بعدازاین که متوجه شدید که بیماری شما کرونا است و آنفولانزا نیست برای درمان چه‌کارهایی انجام دادید؟
من به‌پیش یک دکتر مختصص عفونی رفتم و دکتر برای من سی‌تی‌اسکن ریه نوشتند که ببینند چه مقدار از ریه من درگیر شده است و تقریباً 20 درصد ریه من درگیر شده بود و داروهایی که به من دادند استامینوفن و ویتامین C  و قرص لینوکین و شربت سینه بود و گفتند که این داروها را استفاده کنم و استراحت کنم و جای نگرانی نیست.

 

6.محمد آقا آیا شما از قبل از DSAP استفاده می‌کردید؟
خیر بنده تنها گاهی اوقات از DSAP به‌صورت نامنظم استفاده می‌کردم.

 

7.بعد از درگیر شدن با کرونا از DSAP استفاده کردید؟
من وقتی‌که بیمار شدم با ایجنت محترم تماس گرفتم و ایشان به من توصیه کردند که حتماً از بخور DSAP استفاده کنم و هر شش ساعت یک‌بار هم یک قاشق از DSAP را در یک لیوان آب ولرم حل کنم و استفاده کنم و من هم شروع به استفاده کردم.

 

8.بعد از استفاده کردن از DSAP حال شما تغییری کرد؟
قبل از این که جواب این سؤال را بدهم واقعاً شاید خیلی از ما درک نکنیم که ما چه نعمت‌های بزرگی داریم و شاید قدر آن را ندانیم چون در زمان بیماری حس چشایی و بویایی من کامل از بین رفته و این موضوع برای من خیلی سخت و دردناک بود و در این هنگام متوجه شدم حس چشایی و بویایی چه نعمت های خوبی هستند و شاید اصلاً خود من خیلی به این مسائل توجهی نداشتم. اما وقتی شروع به استفاده از بخور  DSAP  و شربت آن کردم و بعد از یک روز که گذشت در مرحله سوم بخور من بوی سرکه را حس کردم و این مسئله برای من خیلی لذت‌بخش بود و این موضوع بسیار من را امیدوار کرد که حالم خوب می‌شود.

 

9.چه مدت و چند روز درگیر بیماری بودید؟
من حدود 10 روز به‌صورت جدی با این بیماری درگیر بودم ولی بعد از ده روز به‌مرور حالم بهتر شد.

 

10.در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل و علائمی ندارید؟
خیر در حال حاضر هیچ مشکل و علائمی ندارم.

 

11.چقدر فکر می‌کنید که DSAP در درمان شما مؤثر بوده است؟
درواقع دارویی‌هایی که از طرف پزشک به من داده شد هیچ‌کدام از این داروها کمک تأثیرگذاری به من نکرد ولی به‌محض این‌که من از DSAP استفاده کردم بعد از یک روز استفاده حس چشایی و بویایی من تا حدودی برگشت و من طعم و بوی سرکه را حس کردم و وقتی از بخور استفاده می‌کردم کاملاً حس می‌کردم که حالم در حال بهتر شدن است و همچنین از سرکه سیب هم استفاده می‌کردم که واقعاً عالی بود.

 

12.کسی هم از اعضا خانواده مبتلا شدند؟
بله من همان موقع که تست خون دادم و فکر می‌کردم که کرونا ندارم مثل قبل زندگی عادی خودم را داشتم و متأسفانه حدود 10 نفر از اعضای خانواده من درگیر کرونا شدند. یکی از خواهرهای من بسیار شدید با این بیماری درگیر شد و ایشان حدود دو هفته با این بیماری درگیر بود و من توصیه کردم که حتماً از سرکه سیب استفاده کند و من مقداری هم DSAP به او داده بودم و شاید خواهرم خیلی باوری نسبت به این موضوع نداشت که سرکه سیب به او بتواند کمک کند و دیگر به مرحله ایی رسید که خلط خونی داشت و ریه های او خیلی درگیر شده بود و واقعاً تنگی نفس شدیدی داشت و من به او گفتم که حتماً از بخور DSAP استفاده کند و خواهرم این کار را انجام داده بود و وقتی بعد از دو روز من با خواهرم تماس گرفتم تا جویای احوال او بشوم به‌محض این که صدای او را شنیدم متوجه این شدم که حالش بسیار بهتر شده است و واقعاً وقتی‌که با آن ریه خراب بعد از استفاده از بخور به‌پیش پزشک رفته بود گفته بودند که ریه اش دیگر مشکلی ندارد. پسر خواهر من هم تست کرونایش مثبت شد ولی هیچ علائمی نداشت البته پسر خواهرم هم به توصیه من از DSAP استفاده می‌کرد

 

در پایان اگر حرفی دارید بفرمایید:
خانواده من همه درگیر این بیماری شدند و اگر خدایی نکرده یکی از عزیزان من به خاطر این بیماری از دست می‌رفت برای من بسیار دردآور بود ولی خداراشکر به لطف کنگره 60 و آقای مهندس و داروی DSAP و شیوه درمانی که آقای مهندس برای پیشگیری و درمان این بیماری ارائه کردند ما توانستیم این بیماری را شکست بدهیم چون هیچ پزشکی راه درمانی برای این بیماری نداشت و بنده واقعاً از آقای مهندس تشکر می‌کنم و دست ایشان را می‌بوسم و برای ایشان آروزی سلامتی دارم.

 

 

 

تایپ و تنظیم: مسافر مصطفی امینی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .