سلام دوستان جواد هستم یک مسافر.
خدا را شاکرم که مرا در مسیر کنگره قرار داد تا رسم زندگیکردن و انسان بودن را یاد بگیرم.
ابتدا در رأس از جناب مهندس دژاکام تشکر میکنم و بعد از راهنمای عزیزم مهدی آقا که بهخوبی آموزش دادند تا یاد بگیرم و آموختهها را کاربردی کنم.
حال از وادی چهارم بگویم که خیلی چیزها یاد گرفتم. من یاد گرفتم که مسئولیت کارهایی که درگذشته انجام دادهام و تخریبهایی که وارد کردهام تماماً بر عهده خودم است و هیچکس مقصر نیست!.
در این وادی یاد گرفتم که از هیچکس کینهای نداشته باشم حتی خداوند چون هر کاری که کردهام خودم کردهام؛ زیرا بذرهایی بوده که درگذشته کاشتهام، پس باید بفهمم که مسئولیت هر کاری را بپذیرم. هر آنچه که کردهام؛ چه خوب و چه بد!
با تشکر از تمام خدمتگزاران کنگره ۶۰.
نگارش: مسافر جواد از لژیون پنجم
ویرایش: مسافر حسین
ارسال: مسافر مصطفی
مرزبان خبری: مسافر مرتضی
نمایندگی عصارزاده مشهد
- تعداد بازدید از این مطلب :
32