English Version
This Site Is Available In English

دلنوشته‌ی مسافر غلامرضا رهجوی راهنما مسافر مهدی با عنوان: "وادی چهارم و تآثیر آن روی من"

دلنوشته‌ی مسافر غلامرضا رهجوی راهنما مسافر مهدی با عنوان:

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان غلامرضا هستم یک مسافر.

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنم

که قبل از اینکه قسمت بشود و با کنگره آشنا بشوم در مورد مسئولیت کارهایم و مشکلاتی که برایم پیش می‌آمد همیشه انگشت اشاره‌ام به‌طرف دیگران بود. بخاطر شکست‌هایم بقیه را مقصر می‌دانستم، اما خداوند را شکر که با کنگره ۶۰ آشنا شدم. بعد از چند ماه سفر و آموزش در کنگره و لژیون با کمک‌های راهنمای خوبم و کار بر روی وادی‌ها متوجه شدم که من خودم باید مسئولیت کارهایم را چه اشتباه و چه درست انجام داده و یا می‌دهم بپذیرم و سعی کنم که راه روشن و نورانی را در پیش بگیرم و بهترین حال خوب و روش زندگی‌کردن خوب را بیاموزم.

ان‌شاءالله که خداوند خیر بدهد به مهندس و تمام مسافرانی که در این راه تلاش می‌نمایند.

ممنونم از لطف شما دوستان گرامی و متشکرم از راهنمایی راهنمای خوبم آقای مسافر مهدی عزیز.

نویسنده: مسافر غلامرضا از لژیون پنجم

ویرایش: مسافر حسین

ارسال: مسافر مصطفی

مرزبان خبری: مسافر مرتضی

نمایندگی علی عصارزاده

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .