English Version
English

انرژی چگونه به سرقت می رود؟

انرژی چگونه به سرقت می رود؟

کمک راهنمای محترم؛ مسافر رضا صبایی مقاله‌ای را با موضوع انرژی به رشته تحریر درآورده‌اند که بخش اول آن در ادامه تقدیم حضورتان می‌گردد و در آینده‌ای نه‌چندان دور سایر بخش‌ها هم ارائه خواهد شد.

همان‌طور که میدانید نیروهای تاریکی از خود انرژی ندارند و برای حفظ، بقا، رشد و توسعه خود مجبورند انرژی را سرقت کنند. آن‌ها برای سرقت این انرژی طعمه‌های سهل را انتخاب می‌کنند؛ همان‌گونه که دزدان حرفه‌ای برای سرقت به سراغ گاوصندوق‌های مستحکم و ساختمان‌های با امنیت بالا نمی‌روند. باوجوداینکه می‌دانند در آن مکان‌ها پول و ثروت بیشتری وجود دارد. ولی اصولاً خود را به دردسر نمی‌اندازند.

نیروهای منفی نیز به همین ترتیب عمل می‌کنند و همیشه به دنبال انسان‌هایی می‌گردند که سرقت انرژی از آن‌ها آسان است. انسان‌هایی با آگاهی اندک جزء این دسته‌اند که به‌راحتی فریب نیروهای تاریکی را می‌خورند.

اصولاً انسان با هر فریب یا حقه و با انجام هر کار غلط و عمل ضد ارزشی، یک واحد انرژی به میزان مشخص از دست می‌دهد و یا به عبارتی بهتر، تقدیم نیروهای تاریکی می‌کند. نیروهای تاریکی از صوت، نور و حس به زیبایی برای فریب انسان‌ها استفاده می‌کنند و مدام انسان‌ها را به دام می‌اندازند. انسان‌های جاهل مانند قلک‌های انرژی، همیشه در دسترس نیروهای منفی هستند و انرژی موردنیاز آن‌ها را تأمین می‌نمایند.

آن‌ها نخست از طریق القا، ذرات ناخالص درون انسان را برانگیخته و  با استفاده از صوتی، شبیه صدای خود انسان در درونش، انجام اعمال ضد ارزشی را خواستار می‌شوند.

این اصوات یا القائات از طریق محیط، انسان را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهند. صوت به‌تنهایی انسان را وادار به عمل ضد ارزشی نمی‌کند. صوت به عبارتی آغاز راه است. موضوع حائز اهمیت  این است که اگر انسان بتواند به درجه‌ای از آگاهی برسد که موضوع را در مرحله صوت متوقف نماید، کاملاً قضیه برطرف می‌گردد؛ اما نکته اینجاست که نیروهای تاریکی بلافاصله پس از شکل گرفتن صوت در ذهن انسان سراغ مرحله دوم می‌روند و با ایجاد تصویر، ذهن را کاملاً تحریک می‌نمایند؛ پس‌ازآن که خواسته نامعقول از طریق صوت مطرح شد، تصویری بسیار جذاب و دلربا از آن عمل ناپسند در ذهن انسان به وجود می‌آید. تصویری که اگر شکل بگیرد و جزئیاتش نقش ببندد انرژی بسیار زیادی از انسان به دست تاریکی‌ها می‌سپارد و درون انسان را ضعیف و شکننده‌تر می‌نماید.

اگر خواسته‌ای نامعقول از مرحله صوت به مرحله تصویر یا نور برسد و جزئیات آن تشکیل گردد، به‌احتمال‌زیاد آن خواسته نامعقول به اجرا می‌رسد، چون در مرحله آخر این تصویر در درون انسان حس به وجود می‌آورد.

حس حرکت کردن، حس اجرای خواسته و حس انجام عمل ضد ارزش، بالاترین سودی است که نیروهای تاریکی از انسان می‌برند؛ چون باعث می‌شود که انسان کانالی شود جهت اجرای فرمان‌ نیروهای  تاریکی.

هرقدر اعمال ضد ارزشی انسان بیشتر شود؛ در تاریکی، درجه و ارزش بیشتری پیدا می‌کند و برای نیروهای تاریکی ارزش بالاتری دارد چراکه حالا محل بهتری برای کسب انرژی یافته‌اند.

درنتیجه برگشت او به سمت صراط مستقیم بسیار سخت‌تر و با مقاومت بیشتری از سوی آن‌ها روبه‌رو می‌گردد چون با برگشت او، آن‌ها مهره سود و انرژی را از دست خواهند داد که به‌زودی در مطالب بعدی به چگونگی مدیریت انرژی و حفظ آن خواهیم پرداخت.

 

ادامه دارد ...

با احترام

مسافر رضا صبایی

تایپ: مسافر امیر مسعود

نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .