English Version
English

درکنگره 60 ما در شرایطی قرار می‌گیریم که ناخواسته اتفاقات خوب برای ما رقم می‌خورد

درکنگره 60 ما در شرایطی قرار می‌گیریم که ناخواسته اتفاقات خوب برای ما رقم می‌خورد

این جلسه سومین جلسه از دور بیست و ششم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی ستارخان روزهای شنبه مورخ 98/07/27به استادی دیده بان  محترم مسافر علیرضا،  نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر آیدین با دستور جلسه (D.sap) راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم که در جمع شما دوستان هستم. دستور جلسه امروز در مورد D.sap می‌باشد. D مخفف دژاکام و sap مخفف عصاره سیب می‌باشد. سالهاست که تریاک وجود دارد و سال‌هاست سرکه هم وجود دارد. خیلی‌ها تلاش کردند اعتیاد را با تریاک درمان کنند یا خود اعتیاد را درمان کنند ولی  باوجود بودن تریاک موفق نشدند.
سرکه هم وجود داشته ، اما این کاری که D.sap انجام می‌دهد سرکه قادر به انجام آن نیست. در بسیاری از مواقع ما  سطحی به مسائل نگاه می‌کنیم که در کنگره 60 آموزش می‌گیریم این کارا انجام ندهیم. یاد می‌گیریم طور دیگری فکر کنیم و اگر قرار است گونه ای  دیگر برداشت کنیم قطعاً باید جور دیگری فکر کنیم.

D.sap با سرکه سیب کاملاً متفاوت است. اگر تفاوت این 2 راندانیم قطعاً بهره‌ مند نخواهیم شد. اگر بهای آن را نپردازیم قطعاً بهره‌مند نمی‌شویم. تفاوت بزرگ D.sap با سرکه سیب اول در فرآیند تولید است و دوم اینکه از بهترین سیب استفاده می‌شود. D.sap در فرایند تولید پروسه زمانی 10 الی 11 ماه را می‌گذراند ولی سرکه در زمان 45 روزه عمل می‌آید.از همه مهم‌تر روش مصرف D.sap می‌باشد. اعجازی که در کنگره 60 وجود دارد همین روش مصرف است که در زمان مناسب و مقدار مناسب مصرف می‌شود. زمان مناسب استفاده از D.sap در صبح ناشتا می‌باشد، مقدار مصرف 1 قاشق غذاخوری و ترکیب آن مقداری آب و عسل است.

D.sap از عناصر مختلفی تشکیل‌شده است. مثل پتاسیم. سدیم. منیزیم که این‌ها کمک بزرگی به نسوج بدن می‌کنند که همان بافت نرم انسان می‌باشد و پروتئین‌ها به بافت سخت بدن کمک می‌کنند. مثل پوست انسان و سلول‌های بدن.
D.sap مکمل درمان یک سفر اولی می‌باشد. خیلی از مشکلات یک سفر اولی و یا یک بیمار مصرف‌کننده مواد مخدر را کاملاً مرتفع می‌کند. هرچه سن کنگره 60 بالا می‌رود اتفاقاتی که به واسطه تحقیق و تجربیات صورت می پذیردباعث می شود که مسافران راحت و سالم به مقصد برسند. مهندس دژاکام همیشه در جلسات دیده‌بانان به این مسئله که کلیه اعضای کنگره برای من مهم هستند و همیشه باید خوب و سالم زندگی کنند که این افراد طول عمر زیاد و مفیدی داشته باشند. خیلی از ما انسان‌ها طول عمر زیادی داریم ولی این طول عمر مفید نیست نه برای خود انسان و نه برای دیگران.


کار D.sap همین است که طول عمر را بالا ببرد. عفونت را از بین می‌برد و آنتی بوتیک بسیاری قوی می‌باشد. انسان‌ها اصولاً اهل حساب‌وکتاب می‌باشند و جالب این است که قبل از اینکه حساب جیب خود را داشته باشیم  اول حساب جیب دیگران را می‌کنیم. در کنگره 60 تا امروز ما چیزهای بسیاری بدست آورده ایم از جمله سیستم ایکس ،چه مسافران و چه هم‌سفران . این دو باهم بهای این سفر را می‌پردازند. درکنگره 60 ما در شرایطی قرار می‌گیریم که خواسته و ناخواسته اتفاقات خوب برای ما رقم می‌خورد مثل درمان سیگار و.... 
صاحب سیستم ایکسی می‌شویم که جهش ژنتیکی برای ما به وجود می‌آورد.
کائنات قانونی دارد که می‌گوید اگر من تو را هدایت کردم باید یاد بگیری که خودت از خودت محافظت کنی. اگر من چیز ارزشمندی به شما دادم حفاظت از آن چیز به عهده خودتان است. ما هدایت‌شدگانیم چه بخواهیم چه نخواهیم ولی اگر قرار است از آن چیزی که بهره‌مند شده‌ایم و یا آن را به مرحله دیگری برسانیم باید از آن محافظت بکنیم
قانون حفاظت یک‌چیز بیشتر نیست و آن‌هم انتقال است. این قانون دقیقاً وادی چهاردهم می‌باشد یعنی کسی که لطف خداوند شامل حال او شده است برای اینکه این لطف همیشه شامل حال او باشد باید بتواند این لطف را به دیگران نیز انتقال بدهد. ما زمانی می‌توانیم به کسی عشق را انتقال بدهیم که هم حس با طرف مقابل باشیم و ما کفر اعتیاد را درک نمودیم حال می‌توانیم به یک معتاد خواستار رهایی کمک کنیم.

30 روز دیگر تا گل‌ریزان 98-99 فاصله‌داریم و این‌یک جشن سپاسگزاری از خودمان و خدایمان است . به عبارتی وادی چهاردهم را اجرا می‌نماییم امیدوارم که تمامی اعضای کنگره 60 مشارکت بنمایند که قطعاً مشارکت می‌نمایند
از اینکه به صحبت‌های بنده توجه نمودید متشکرم.

ضمنأ مراسم نذری اربعین با حضور دیدبانان محترم کنگره60 برگزار شد:

تهیه و تنظیم:مسافران فرهاد و یحیی
عکاس:مسافر فرهاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .