English Version
This Site Is Available In English

حرکت در مسیر درست

حرکت در مسیر درست

همسفر ثریا:
ابتدا از خداوند بزرگ شاکر هستم و از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که اول روش Dst با داروی اوتی و دوم ترک سیگار با آدامس نیکولایف و درنهایت Dsap را کشف کردند. Dsap برای مشکلی که مسافران در کنگره داشتند درست شد. Dsap یک معجون معجزه‌گر برای تمامی افرادی که در کنگره هستند بوده و خواهد بود. مسافرانی که مشکل یبوست داشتند با استفاده از Dsap توانستند مشکل خود را حل کنند و بتوانند سفر خود را بدون مشکل طی کنند ای دارو، مانند اوتی فرآیند زمانی دارد که درست شدن آن به یک سال زمان نیاز دارد ولی سرکه سیب طی زمانی ۵۰ تا ۶۰ روز حاصل می‌شود.
جناب مهندس در زمان کرونا به مسافران و همسفران پیشنهاد دادند برای اینکه دچار کرونا و سرماخوردگی نشوند از Dsap استفاده کنند؛ به خاطر همین بود که توانستند در زمان کرونا به‌راحتی سفر کنند. کرم Dsap هم برای از بین بردن لک و جوش صورت واقعاً مفید است و به دلیل دارا بودن پتاسیم بالا برای پوست مفید است. این دارو سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری‌ها مقاوم و قوی می‌کند و با مصرف روزانه آن به‌صورت مرتب و زمان مناسب و اندازه مناسب می‌شود بسیاری از بیماری‌هایی که در جسم خودداریم را به درمان برسانیم. Dsap برای کبد چرب و واریس و عفونت بدن بسیار مفید است. ما باید قدر این معجون را بدانیم و همیشه قدردان این باشیم.

همسفر ربابه:
در وادی نهم به نقطه تحمل اشاره می‌شود، عبارت از این‌که ما انسان‌ها در برابر مشکلات خودمان تحمل را پیشه کنیم و با صبوری و تفکر راه درست و باارزش را در مسیر خودمان قرار بدهیم؛ و با موانعی‌ای که دررسیدن به هدف خودداریم مقابله کنیم تا بتوانیم به روشنایی درونی خود برسیم. من از وادی نهم یاد گرفتم که اگر خدا مشکلاتی در زندگی سر راه من قرار داده، دلیلش فقط این است که بتوانم در برابر مشکلات تحمل خود را زیاد کنم و بافکر و تفکر مشکلات را حل کنم؛ و نقطه تحمل خود را بالا ببرم. صبوری کنم تا بتوانم درراه خیر قدم بردارم. خدا را شکر می‌کنم که در مسیر خیر و خوبی قرارگرفته‌ام. از طرف خدای بزرگ با کنگره ۶۰ آشنا شده و از آموزش‌های کنگره ۶۰ بهره‌مند می‌شوم.

همسفر فاطمه:
ما باید از درس‌ها و تجربه‌هایی که در طول زندگی می‌گیریم، درست استفاده کنیم. چون ما این‌قدر طول عمر نداریم که همه‌چیز را خودمان تجربه کنیم. آموزش‌هایی که در کنگره هست یاد بگیریم؛ و انجام بدهیم. دانایی مؤثر همانند یک امتحان است ما در طول زندگی خیلی چیزها رامی‌بینم و می‌دانیم ولی وقتی به مرحله عمل می‌رسیم آیا می‌توانیم با تعادل و آرامش با مسائل برخورد کنیم؟ این زمان طی دادن امتحان است اگر در هر مقوله‌ای به دانایی مؤثر برسیم، به‌درستی و معقول برخورد خواهیم کرد. ما در کنگره یاد بگیریم که آموزش‌های جهان‌بینی را در تمام سطوح زندگی کاربردی کنیم و همین باعث می‌شود تا بتوانیم باوجود تمام مسائل روزمرگی در کنار هم با آرامش و آسایش زندگی کنیم. ما برای بالا بردن نقطه تحمل نیاز به تجربه، تفکر و آموزش داریم و با حضور در کنگره و آموزش‌های کنگره می‌توانیم نقطه تحمل خود را بالا ببریم.

تایپ: همسفر عذرا رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی الوند قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .