English Version
This Site Is Available In English

خواص دارویی D.SAP

خواص دارویی D.SAP

جلسه اول از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶٠ همسفران نمایندگی الوند با استادی همسفر معصومه، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه «D.SAP» روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ١۴٠٣ ساعت ١۵:٠٠ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خوشحالم و خداوند را شکر می‌کنم.از راهنمای عزیزم همسفر سکینه سپاسگزارم اجازه دادند در این جایگاه خدمتگزار باشم.به کمک خدا جناب مهندس در این سال‌ها کشفیات زیادی داشتند ابداع روش DST با داروی OT برای درمان اعتیاد، روش DST با آدامس نیکولایف که برای درمان سیگار و قلیان به‌کاربرده شد و محلول DSAP که طبق شواهد و تجربیات به‌دست‌آمده برای خیلی از مشکلات جسمی کاربرد دارد.سرکه سیب یا DSAP، (که با سرکه سیب‌هایی موجود در بازار خیلی فرق می‌کند). برای تهیه این اکسیر جادویی از سیب‌های خیلی مرغوب استفاده می‌شود و طی فرایند ۱۱ ماه آماده می‌شود ولی سرکه سیب‌هایی که در بازار است، طی فرایند ۴۰ روز و از سیب‌های لکه‌دار و ریخته شده در پای درخت تهیه می‌شود.

در اوایل کنگره مسافران به علت مصرف OT دچار یبوست می‌شدند. آقای مهندس روش‌های زیادی را برای این مسئله پیشنهاد کردند که در آخر محلول DSAP را تولید و با استفاده از این محلول مسافران مشکلاتشان حل شد.طی گذشت سال‌ها با استفاده از DSAP، مسافران و همسفران متوجه شدند که بسیاری از بیماری هاو مشکلاتشان برطرف شد.
در محلول DSAP مواد مغذی و غنی بسیار زیادی مثل کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، ویتامین‌های گروه B و دارای شش نوع اسید است که خاصیت ضدویروسی دارد و در بدن مثل آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند.

برخی از خواص دارویی DSAP عبارت‌اند از:
سم‌زدایی کل بدن، برطرف‌کنندهٔ خارش پوست و خارش‌هایی که در اثر گزیدگی نیش زنبور و حشرات به وجود می‌آید، پایین آورنده کلسترول‌های مضر در بدن، برای درمان رگ‌های واریسی، (گردش خون را پایین می‌آورد و تورم رگ‌ها را کاهش می‌دهد)، شستشو و از بین بردن باکتری‌های معده و روده، چربی سوزی بسیار قوی، کمک به کاهش وزن و لاغری، (چون اشتها را کم می‌کند و سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد).

کاربرد DSAP در زیبایی شامل:
درمان شورهٔ سر، خوشبوکنندهٔ دهان، برطرف‌کنندهٔ زگیل، از بین برندهٔ جوش‌ها و لک‌های پوست، شفاف کنندهٔ پوست و مو، از بین برندهٔ چربی کبد، مؤثر برای گلودرد و سرفه یا آلرژی‌های فصلی کاربرد دارد.به دلیل پتاسیم زیادی که در DSAP وجود دارد، دردهای آرتروز را تسکین می‌دهد.از تجربهٔ خودم اگر بخواهم بگویم :بیماری ورم روده داشتم و با مصرف DSAP بیماری من برطرف شد.

تبریک و تشکر خدمت نگهبان و دبیر جدید همسفر فاطمه و همسفر فاطمه:

برگزاری آزمون ۱۰ دوره تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در نمایندگی الوند قزوین:

مرزبان کشیک: همسفر سمیه و مسافر مرتضی
تایپ: رابط خبری همسفر نیلوفر رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
عکاس: همسفر سمیه مرزبان خبری
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی الوند قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .