English Version
This Site Is Available In English

D.sap املاح مفیدی برای بدن دارد

D.sap املاح مفیدی برای بدن دارد

جلسه سوم از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی بیستون به استادی همسفر فهیمه، نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر سعیده با دستور جلسه "D.SAP" روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم که باری دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم. از ایجنت، گروه مرزبانی و نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که به من این فرصت را دادند. دستور جلسه امروز در مورد D.sap است که متشکل از مخفف کلمه دژاکام و عصاره است و اکثر ما آن را به‌اشتباه سرکه سیب تلفظ می‌کنیم. به‌ خاطر اهمیت زیادی که این محلول داشته آقای مهندس آن‌ را در دستور جلسات سالیانه قرار داده‌اند و هدفشان هم از این کار این بوده که برای ما روشن کنند که D.sap با سرکه سیب تفاوت زیادی دارد. در کنگره ثابت‌شده که D.sap نوعی دارو است که ابتدا استاد‌ امین پیشنهاد تهیه آن را دادند و آقای مهندس هم به ایشان در فرایند تهیه آن کمک کرده‌اند. سرکه سیب طی ۴۰ روز تا دو ماه تهیه می‌شود؛ ولی فرایند تولید D.sap یک سال طول می‌کشد و طی چهارده مرحله تخمیر می‌شود و از باکیفیت‌ترین و بهترین سیب‌ها تهیه می‌شود.

در کنگره ما مثلث درمان را داریم که شامل سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی است که این‌ محلول به درمان جسم بسیار کمک می‌کند، به‌ویژه مصرف آن در طول سفر مسافران روند درمان آن‌ها با داروی OT را آسان‌تر می‌کند؛ چون یبوست آن‌ها را درمان می‌کند و با استفاده کردن از آن به‌مرورزمان مشاهده شد که بسیاری از بیماری‌های آن‌ها هم درمان شد و مصرف آنچه برای مسافران و چه همسفران بلامانع است. امروزه اکثر انسان‌ها جسمشان را از یاد برده‌اند. من قبل از کنگره اصلاً به جسمم اهمیت نمی‌دادم؛ اما آموزش‌های کنگره باعث شد این امر یکی از مهم‌ترین چیزها در زندگی‌ام شود. وقتی وارد کنگره شدم ابتدا فکر می‌کردم که D.sap همان سرکه سیب است، اما به‌مرور دریافتم که یکی از معجزات کنگره همین محلول است.

اولین چیزی که در لژیون تغذیه سالم یادآور می‌شوند این است که استفاده از محلول D.sap فراموش نشود؛ چون یک چربی سوز بسیار قوی برای کاهش وزن است و اکثر بیماری‌ها را درمان می‌کند. من چند وقت پیش که بیمارستان بستری بودم طی آزمایشاتی که از من گرفتند متوجه شدند که پتاسیم بدنم بسیار پایین است و بعدها متوجه شدم که چند ماهی مصرف D.sap را قطع کرده بودم و وقتی‌که دوباره و منظم شروع به مصرف آن کردم، پتاسیم بدنم به سطح نرمال رسید و کلسترول خون و آهن بدنم نیز در وضعیت مناسبی قرار گرفت.

الآن روی بطری‌های D.sap برچسبی قرار دارد که می‌توان از طریق آن از نحوه تهیه آن و مواد و املاح تشکیل‌دهنده آن مطلع شد. زگیل تناسلی ازجمله بیماری‌هایی است که تا‌کنون درمانی برای آن پیدا نشده است؛ اما در کنگره طی سه دوره ۲۱ روزه استفاده از محلول D.sap زگیل فرد درمان می‌شود و باعث استحکام استخوان‌ها، از بین‌ بردن قارچ و واریس می‌شود و کم‌خونی، کمبود آهن و ... را درمان می‌کند؛ واقعاً در کنگره آقای مهندس از مشاهده به درمان رسیده‌اند و سپس در مورد آن تحقیقاتشان را آغاز کرده‌اند و تمامی درمان شدگان سندهای بدون نقصی برای این امر هستند. در کنگره ما کرم D.sap هم داریم که مصرف مداوم آن باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود و جوش و لک‌های پوستی را از بین می‌برد که باقیمت بسیار پایینی در دسترس اعضاء کنگره است.

طریقه مصرف D.sap هم اگر به‌عنوان دارو بخواهیم استفاده کنیم، باید در سه وعده و هر هشت ساعت یک‌بار خورده شود و اگر به‌عنوان جبران کمبودهای بدن بخواهیم استفاده کنیم؛ باید صبح‌ها به‌صورت ناشتا دو قاشق از محلول را داخل یک لیوان آب ولرم حل کرده و میل شود و شب‌ها هم قبل از خواب این‌ فرایند تکرار شود؛ البته به‌جز کسانی که در لژیون تغذیه سالم هستند، بقیه افراد اگر معده‌ درد یا رفلکس دارند و اسید معده‌شان بالاست می‌توانند آن را همراه عسل یا شیره انگور میل کنند. این محلول دارای خواص درمانی بسیار زیادی است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایت کنگره۶۰ کمک بگیرید.

مرزبان کشیک: همسفر لیلا و مسافر پیمان
تایپ و ویرایش: همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر حمیرا (لژیون دوم)
عکاس و ارسال: همسفر ناهید رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .