English Version
This Site Is Available In English

موارد استفاده از D.sap خیلی زیاد است

موارد استفاده از D.sap خیلی زیاد است

دوازدهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی تخت‌جمشید شیراز با استادی راهنمای لژیون تغذیه سالم همسفر سپیده، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر صفیه با دستور جلسه «D.sap» روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت 16:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز D.sap هست. D.sap با این‌که ترش هست؛ ولی بحث بسیار شیرینی است. به نظر من چون کاربرد خیلی بسیاری دارد. D مخفف دژاکام و sap به معنای عصاره است که D.sap را تشکیل می‌دهد و خیلی مطالب زیادی در مورد آن است که خودتان می‌دانید و هرکدام از شما تجربیات گوناگونی دارید و این‌که فرآورده‌ای است از سیب و انگور که توسط آقای مهندس و پسر محترمشان استاد امین کشف و اختراع‌شده‌ است. در ابتدا چون مسافرها از داروی OT استفاده می‌کردند دچار یبوست‌های شدید بودند که هیچ راه درمان نداشته و همه راه‌ها را تجربه کردند و راه درمانی نداشتند و این D.sap به کمک مسافرها آمد و در ادامه دیدند چه قدر بیماری‌های دیگر را هم درمان می‌کند.

طبق تجربه‌هایی که اعضاء کنگره استفاده کرده بودند و رفته‌رفته روی این موضوع تمرکز بیشتری داشتند و آزمایش‌های بیشتری انجام دادند که متوجه شدند این هم مثل روش DST مثل داروی OT از روش‌هایی است که به کمک مسافران و همسفران آمد. این هم یک دستاورد خیلی مهم بود و واقعاً کمک بسیار بزرگی به مسافران و همسفران کرد. جا دارد از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر کنیم. در ابتدا یک‌چیز را بگویم دوستان لطف کنید D.sap را به کسانی که ایمان و اعتقادی در مورد آن ندارند تعارف نکنید و به آن‌ها ارائه ندهید. کسانی که در مورد آن می‌دانند و خوانده‌اند و در مورد آن سی دی نوشته‌اند و در مورد آن گوش‌داده‌اند، فقط آن‌ها می‌توانند درک درستی از استفاده کردن D.sap داشته باشند و این به نظر من یک نوع خیانت به کنگره حساب می‌آید و بی‌حرمتی به D.sap می‌شود.

D.sap برای ما کنگره‌ای‌ها حرمت دارد و ارزش زیادی برای آن قائل هستیم و موارد استفاده از آن خیلی زیاد است. D.sap به چه‌کار می‌آید؟ در زمان کرونا خیلی این محلول مثمر ثمر بود و تقریباً تلفات در کنگره و در بین مسافرها و همسفرها به درصد خیلی پایینی رسیده بود. در دوران کرونا که اطلاع داریم چه قدر قربانی گرفت؛ اما به‌واسطه استفاده از D.sap این اتفاق در بچه‌های کنگره نیفتاد. D.sap یک ضدالتهاب و ضد عفونت خیلی قوی و ضد میکروب است. تجربه این را دارید که ما زمانی که جایی کثیف می‌شود از محلول سفیدکننده و جوهر نمک استفاده می‌کنیم که آن جرم‌ها را از بین ببرد؛ ولی نمی‌شود آن را خورد و اصولاً اگر میکروبی در بدن باشد ما نمی‌توانیم آن را از بین ببریم؛ ولی D.sap یک محلول خوراکی است و به‌راحتی ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

برای خیلی از بیماری‌ها مثمر ثمر است مثل کبد چرب، زگیل‌های تناسلی و سینوزیت که هیچ راه درمانی نداشته است. سیستم ایمنی بدن را به‌شدت بالا می‌برد و موارد خیلی زیاد است و این فقط تعداد کمی است که برایتان ارائه دادم. برای درد معده و دردهای عضلانی مسکن خیلی قوی است. از دیابت پیشگیری می‌کند، فشارخون را کنترل می‌کند و چیزهایی که دارم می‌گویم یا آن‌ها را تجربه کرده‌ام یا تجربه‌ای از اطرافیانم است که به‌واسطه مصرف D.sap مشکلاتشان حل‌شده است. موضوعی که خودم آن را تجربه کردم این است که پایم میخچه داشت و در دوران مرزبانی که باید بیشتر سر پا می‌ایستادم خیلی بدتر شد.

یک میخچه بزرگ زیر پایم زده بود و بسیار اذیت می‌شدم. روی میخچه را یکم زخم کردم و D.sap را با پنبه روی آن گذاشتم و شب تا صبح روی آن را بستم، روز سوم هیچ اثری از میخچه نبود و کامل از بین رفته بود و این تجربه من از D.sap بود. تجربه خیلی مهم‌تری که از آن داشتم تجربه کاهش وزن بود که به‌واسطه خوردن D.sap کاملاً کنترل شد و پایین آمد و برای شوره سر خیلی خوب است و برای قارچ‌های پوستی نیز خیلی مؤثر است. من خودم در شامپو از D.sap استفاده می‌کنم در مورد کرم آن بخواهم بگویم اگر شما از کرم استفاده کنید دیگر هیچ نیازی به کرم دور چشم، آب‌رسان، مرطوب‌کننده، ضد لک و ضد چروک ندارید. به‌تنهایی به خاطر پتاسیم موجودی که دارد همه این‌ها را انجام می‌دهد. برای من که خیلی جالب بود که فهمیدم برای زخم بستر و آبله‌مرغان بسیار مثمر ثمر هست. روی D.sap یک بارکد است شما بارکد را در گوگل سرچ کنید تمام کارخانه، باغ سیب و تمام روند ده الی یازده ماهه که در سیب انجام می‌شود تا این D.sap به وجود بیاید، در قالب یک کلیپ هست که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مرزبانان کشیک: همسفر معصومه و مسافر حسین
عکاس: همسفر معصومه مرزبان خبری
تایپ: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)
ویراستاری: رابط خبری همسفر محدثه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم)
ارسال: رابط خبری همسفر فائزه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی تخت جمشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .