English Version
This Site Is Available In English

D.SAP را با کمی آب، روی صورتم اسپری می‌کنم و به علت داشتن املاح فراوان، هر روز می‌بینم که پوستم جوان‌تر شده است.(نمایندگی یاس اصفهان)

D.SAP  را با کمی آب، روی صورتم اسپری می‌کنم و به علت داشتن املاح فراوان، هر روز می‌بینم که پوستم جوان‌تر شده است.(نمایندگی یاس اصفهان)

پنجمین جلسه از دوره شصت و دوم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی ویژه خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس اصفهان، با استادی مسافر راهنما پونه، نگهبانی مسافر معصومه و دبیری مسافر نگین، با دستور جلسه« D.SAP» در روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۳:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان پونه هستم یک مسافر

از خانم مرجان سپاسگزارم که امروز باعث شدند من در این جایگاه قرار بگیرم.  همچنین از ایجنت محترم و از مرزبانان عزیز  که اجازه خدمت را در این جایگاه به من دادند تشکر می‌کنم. ابتدا در مورد دستور جلسه D.SAP   و در ادامه تولد ۵ سال رهایی خانم آوین عزیز را جشن می‌گیریم.

D.SAP یکی از بهترین و مهمترین کشفیات آقای مهندس است که در اختیار بچه‌های کنگره قرار گرفت که مقاله آن هم به چاپ رسید. بهترین ماده  خوراکی  ضدعفونی‌کننده  D.SAP  است.اگر بخواهیم در مورد واژهٔ خود D.SAP  بگوییم؛ D به معنی دژاکام و SAP به معنی عصاره است که این عصاره معجزه‌آسا به دست آقای مهندس و آقای امین ساخته شد که مورداستفاده قابل‌توجهی قرار گرفت. بهتر این است که ما آن را بهتر بشناسیم.

سه مورد از بهترین‌هایی که آقای مهندس در اختیار ما در کنگره ۶۰ قرار دادند، یکی کتاب ۶۰ درجه زیر صفر، دوم شربت OT و روش DST و سوم D.SAP بود. در مورد تجربه خودم اگر بگویم، پدر من دو بار کرونا گرفتند و هر بار به نفس‌تنگی می‌افتادند؛ و همیشه در خانه و با خوردن D.SAP و بخور آن به طور معجزه‌آسایی شفا پیدا می‌کردند.

موضوع بعد کرم D.SAP است که ما می‌توانیم بهترین استفاده‌ را از آن بکنیم و همان‌طور آقای مهندس در لایو روز چهارشنبه فرمودند؛ کارایی این کرم بسیار بالا است. من از D.SAP استفاده می‌کنم، به این صورت که با کمی آب، روی صورتم اسپری می‌کنم و هر روز می‌بینم که پوستم جوان‌تر شده است.این محلول سرشار از منیزیم، کلسیم، آهن و پتاسیم است. برای یبوست مسافران سفر اول بهترین دارو است و باید نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف شود.

سخنان استاد در مورد تولد پنج سال رهایی مسافر آوین:

ابتدا پیام تولد ایشان را می‌خوانم؛ 《خانم آوین؛ آنان که اقدام به حل مسائل می‌نمایند، مورد حمایت الله قرار می‌گیرند. 》این تولد را در رأس به جناب مهندس، خانم مونای عزیز و تمامی اعضای شعبه یاس تبریک می‌گویم، همین‌طور به خود خانم آوین و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم.

آقای مهندس فرمودند؛ از کلمه مبارک زیاد استفاده کنید که این کلمه خیلی پر بار و برکت است. من اینجا در زیر سقف کنگره، بهترین خواسته‌ها را برای شما، خانم آوین عزیز خواهانم و این تولد را به شما،  دختران و همسفران گلتان، و خانم مرجان عزیز تبریک می‌گویم.

خانم آوین مثل بقیه بچه‌های سفر اولی، باحال خیلی بد، ولی با ایمانی راسخ، به کنگره پا نهادند و این ایمان از کجا سرچشمه گرفته بود را من نمی‌دانم.ایشان  رهجوی خیلی خوبی بودند، سی‌دی‌هایشان را به‌موقع می‌نوشتند و مرتب سر کارگاه و لژیون حضور پیدا می‌کردند و این حال خوب ثمره تلاش آن روز ایشان است که امروز می‌بینید. امیدوارم که همه شما که اینجا هستید، قدر این صندلی که روی آن نشسته‌اید بدانید و بهترین استفاده را از آن ببرید.

اعلام سفر:

آنتی ایکس مصرفی: تریاک و قرص‌های مخدر - روش درمان: DST- داروی درمان: شربت OT- مدت سفر اول: ۱۱ ماه و ۲۰ روز- ورزش در کنگره: شطرنج و ایبروبیک- نام راهنما: خانم پونه.

صحبت‌های مسافر آوین:

سلام دوستان آوین هستم یک مسافر

خدا را شاکرم که این حس و حال خوب را درک می‌کنم و در این جایگاه قرار گرفتم. به آقای مهندس، به خانواده محترمشان، به راهنمای سفر اولم خانم پونه، به ایجنت محترم شعبه، به مرزبان‌های عزیز و به راهنمای سفر دوم خود تبریک می‌گویم. از خانم مرجان بابت تمام لحظاتی که در کنار ایشان بودم و راهنماییم کردند، تشکر می‌کنم.

من قبل از اینکه وارد کنگره بشوم، برای درمان خیلی جاها رفتم؛ ولی جواب نگرفته بودم و حال خوبی نداشتم و اصلاً نمی‌توانستم زندگی‌ام را اداره  و بچه‌هایم را هدایت کنم. شبی در خواب یک آقایی با پوشش سفید، یک کتاب عشق به من هدیه دادند که عکس آقای مهندس روی آن بود و به من گفتند: راهی که می‌خواهی بروی همین است. من همیشه سر سجاده نماز، از خداوند می‌خواستم که راه مستقیم را به من نشان دهد. تا اینکه به واسطه خواهرم راه کنگره برایم باز شد.

سال ۱۳۹۷ باحال خیلی خراب وارد کنگره شدم، از اول تا آخر سفر خود فقط گریه می‌کردم. من قرص‌های مخدر استفاده می‌کردم و همیشه حالم خیلی بد بود، دچار بیماری صرع بودم و با آمدن به کنگره، به درمان و حال خوش رسیدم و بیماری‌ام خوب شد.موقعی که به کنگره آمدم، هیچ‌چیزی نداشتم به جز انبوهی از نیروهای بازدارنده و منفی که سد راهم بودند؛ ولی به سفرم ادامه دادم و به حال خوش رسیدم.

سخنان راهنما همسفر زهرا:

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر

خدا را بابت این جایگاهی که امروز نصیب من شد شکر می‌کنم. این روز را در رأس به جناب آقای مهندس و به خانواده محترمشان، به خانم آنی بزرگ، به ایجنت محترم و مرزبان‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم و به خانم محدثه نیز تبریک می‌گویم.
خانم محدثه در سفر اول در لژیون من بودند، و برای رهایی ایشان با هم به تهران رفتیم. ایشان دختر خیلی خوبی هستند؛ ولی در قبال چشم گفتن، مسئولیت زیادی قبول نمی‌کند. انشالله که تولد ۵ سال رهایی مادرشان، جرقه ای بشود که این مسیر را بهتر طی کند و  سی‌دی‌هایش را به‌موقع بنویسد و به عمل درآورد. باز هم این تولد را به کل شعبه تبریک می‌گویم. مرسی که به صحبت‌های من گوش کردید.

صحبت‌های همسفر محدثه:

سلام دوستان محدثه هستم یک همسفر

در رأس این تولد را به آقای مهندس، خانواده محترمشان، به ایجنت محترم خانم فاطمه و مرزبان‌های عزیز تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که الان حال مادرم خوب است. قبل از آمدن به کنگره که مادرم یک مصرف‌کننده بود، همیشه  بحث می‌کرد و با ما رابطه خوبی نداشت و ما هیچ‌وقت وجود مادر را حس نکردیم. ولی الان مثل دو تا دوست کنار همدیگر هستیم و اینها را مدیون کنگره هستیم. از خانم پونه خیلی‌خیلی تشکر می‌کنم.

خواسته:

خواسته اول: در دل بیان کردند.
خواسته دوم: ان‌شاءالله آقای مهندس با روش DST درمان بیماری‌های لاعلاج را به گوش جهانیان برسانند.

تایپ: مسافر مریم، لژیون پنجم - نمایندگی یاس اصفهان
ویرایش: مسافر نگین، لژیون هجدهم و همسفر بدری لژیون چهاردهم - نمایندگی یاس اصفهان
بازبینی: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .