English Version
This Site Is Available In English

D.sap معجونی مفید برای جسم

D.sap معجونی مفید برای جسم

جلسه چهارم از دوره شصتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پروین‌ اعتصامی اراک با دستور جلسه «D.sap» با استادی همسفر مرضیه، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر معصومه روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ابتدا خدا را شکر می‌کنم. از راهنمایم همسفر لیلا‌ بابت حال خوبی که دارم سپاسگزارم. به‌طورکلی آقای مهندس‌ دژاکام در کنگره۶۰ دو کار مهم را انجام دادند؛ کشف متد‌ DST و تولید D.sap است. D.sap محصول مشترک آقای امین‌ و مهندس حسین‌ دژاکام است. D.sap به معنی عصاره‌ است. D مخفف دژاکام و sap به معنی عصاره است. دارای دو خاصیت مهم ضد‌عفونی‌کننده و ضد‌التهاب است. D.sap سرکه نیست؛ چون فرآیند تولید آن با سرکه کاملاً متفاوت است؛ برای تولید آن به یک سال زمان نیاز داریم و از بهترین میوه‌ها استفاده می‌شود؛ ولی برای تولید سرکه به ۳۰ الی ۴۰ روز زمان نیاز است و نا‌گفته نماند از ته‌مانده‌ میوه‌ها استفاده می‌کنیم.

در D.sap شش نوع اسید وجود دارد که شامل ‌اسید، مالیک ‌اسید، گالیک ‌اسید، سیتریک ‌اسید، تارتاریک ‌اسید‌ و استیک اسید است و یازده نوع عنصر شیمیایی مفید در آن وجود دارد که شامل آهن، مس، روی، فسفر، پتاسیم، سدیم، منیزیم، کروم، منگنز، گوگرد و بور است. D.sap تنها داروی ضدعفونی‌کننده در جهان است که به‌صورت خوراکی قابل‌مصرف است. هدف تولید D.sap برای اولین بار، درمان یبوست‌های شدید مسافران سفر اول بود؛ زیرا مسافران سفر اول در اثر مصرف تریاک یا OT دچار یبوست‌های شدید می‌شدند و آقای مهندس روش‌های مختلفی را ارائه کردند؛ ولی همه‌ آن‌ها موقتی بود تا این‌که D.sap تولید شد.

روش مصرف آن به این شکل است که ابتدا باید دو قاشق غذا‌خوری D.sap را با یک لیوان آب ولرم مخلوط‌کنید و صبح ناشتا نیم ساعت قبل از خوردن OT این مخلوط را میل نمایید. این محلول کاربرد‌های بسیاری دارد؛ اما سه تا از کاربردهای مهم آن‌که آقای مهندس در مورد این موارد مقاله منتشر کردند شامل ۱) درمان کووید‌ ۱۹ با D.sap این آزمایش به این صورت انجام گرفت که ویروس کووید‌ ۱۹ روی یک سطح استیل پخش کردند و بعد D.sap با غلظت ۱۰۰‌ درصد، ۵۰‌ درصد و ۱۲.۵‌درصد روی این ویروس ریخته‌ شد و در سه حالت فوق این ویروس چند لحظه بعد نابود شد.

زمانی که ویروس کرونا برای اولین بار به کشور وارد شد تقریباً همه کشور تعطیل شد؛ اما کنگره‌۶۰ همچنان به فعالیت خود ادامه داد؛ به دلیل این‌که افراد کنگره‌۶۰ D.sap را به‌صورت خوراکی یا به شکل بخور استفاده می‌کردند. مقاله‌ دوم در مورد درمان زگیل تناسلی است. کل دنیا معتقدند که زگیل تناسلی درمان ندارد؛ اما زگیل تناسلی در کنگره۶۰ درمان شده است و درمان آن‌هم به این شکل که یک لیوان D.sap را با ده لیوان آب مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه داخل این محلول نشسته و این کار ۲۱ روز اول به‌صورت TDS انجام داده؛ یعنی سه بار در روز، ۲۱ روز دوم به‌صورت BID انجام داده (دو بار در روز) ۲۱ روز سوم به‌صورت Daily (یک‌بار در روز) انجام داده.

مقاله‌ سوم در مورد سیستم ایمنی است. در این مقاله مشاهده شد سیستم ایمنی افرادی که D.sap مصرف می‌کنند بسیار قوی است، در برابر افرادی که آن را مصرف نمی‌کنند و جسم این افراد در برابر انواع بیماری‌ها مثل سرطان، MS، صرع و ...  بسیار مقاوم است. در کنار D.sap کرم آن‌هم تولید می‌شود که برای درمان جوش، جای جوش، کک‌ومک، زخم بستر، سوختگی و ... قابل‌استفاده است. طریقه‌ مصرف کرم به این صورت که قبل از مصرف صورت را با یک شوینده ملایم می‌شوریم و بعد کرم را به پوست می‌زنیم و کرم به‌سرعت جذب پوست می‌شود و یک تغذیه‌ کامل برای پوست است‌. مسئول تولید کرم خانم شانی دژاکام است‌. برای تولید D.sap افراد زیادی مانند آقای امین دژاکام، دیده‌بان علی خدامی، امیر قدیریان و ... پشت‌صحنه در حال تلاش هستند تا در اختیار ما قرار بگیرد.

عکاس: همسفر نوشین مرزبان خبری
نویسنده: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون دهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی پروین اعتصامی اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .