English Version
This Site Is Available In English

ترکیبات بی‌نظیر موجود در D.SAP

ترکیبات بی‌نظیر موجود در D.SAP

همسفر الهه:
خداوند را بسیار شکر می‌کنم که در کنگره هستم و می‌توانم از آموزش‌های مهندس دژاکام استفاده کنم. در این چند ماهی که کنگره هستم خیلی در مورد دیسپ دقت نکرده‌ام و این ماده شفابخش را جدی نگرفتم. فقط شنیده بودم که در دوران کرونا خیلی کاربردی بوده است. ولی با گرفتن آموزش‌ها متوجه شدم این داروی شفابخش برای درمان بیماری‌های یبوست، کبد چرب، عفونت گوش و چشم و حتی برای آفت دهان هم تأثیرگذار است؛ و حتی برای کسانی که بیماری دیابت دارند خیلی کمک می‌کند. یک ویتامینی در دیسپ وجود دارد به نام پتاسیم که از چین‌وچروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود؛ شربت دیسپ علاوه برای سم زادیی بدن و تخلیه تمام سموم مناسب است. مسکنی برای دردهای عضلانی و چربی سوزی بسیار قوی و کمک‌کننده برای رفع اضافه‌وزن نیز مورداستفاده قرارگرفته است و حتی برای جلوگیری از خارش‌های پوستی نیز می‌توان استفاده کرد. دیسپ با سرکه سیب فرق دارد، فرقش این است که سرکه سیب بین ۴۰ تا ۶۰ روز حاصل می‌شود ولی دیسپ در ۱۴ مرحله به دست می‌آید و تولید آن‌یک سال زمان می‌برد.

همسفر مریم:
در مورد D.SAB باید بگویم که سرکه سیبی است که با سرکه‌های معمولی فرق دارد؛ و تخمین آن حدود ۱۱ ماه طول می‌کشد و بسیار خواص زیادی دارد؛ که می‌توان با سرچ کردن کلمه D.SAB کنگره ۶۰ به آن مطلب دسترسی پیدا کرد؛ اما تجربه خود من از این محلول، من سرماخورده بودم و گلویم به‌شدت سوزش داشت و با شربت دیفن هیدرامین کامپاند و قرص خوب نمی‌شد و کلاً خیلی اذیتم می‌کرد، شب موقع خواب دی سپ را باکمی آب و شیره خرما مخلوط کردم و غرغره کردم و خوردم، در کمال تعجب فوری سوزش گلویم برطرف شد و شب توانستم راحت بخوابم و این برای من معجزه دی سپ بود و شنیده‌ام که برای خیلی چیزهای دیگر مفید است، سرماخوردگی، کرونا، عفونت، استخون درد و حتی زگیل تناسلی، مطمئنم که در آینده توجهات به سمت دی سپ زیاد خواهد شد.

همسفر شقایق:
دی سپ یک نوشیدنی غیرالکلی حاصل از سیب است که فرایند تولید آن با سرکه سیب متفاوت است.
طبق گفته مهندس دژاکام پایه گزاری تهیه Dsap استاد امین بودند و مهندس تصمیم گرفتند که این کار را با سیب‌های سالم انجام دهند؛ برعکس سرکه سیب‌های بازاری که نتیجه این کار هم خیلی عالی بود. Dsap اکنون برای خیلی از مشکلات درمان است ولی اولین مشکلی که مهندس دژاکام را ترغیب به ساختن Dsap نمود مشکلات دستگاه گوارش بود که در ابتدای سفر برای مسافر ایجاد می‌شد. ترکیباتی که در Dsap به‌کاررفته است شش نوع اسید که این اسیدها خودشان آنتی‌ویروس هستند، برای مثال در زمان کرونا افرادی که در کنگره حضور داشتند و از Dsap در آن زمان استفاده کردند خوب می‌دانند که دیسپ توانست از بروز این بیماری در بدنشان جلوگیری کند چون خاصیت پیشگیرانه فراوانی دارد؛ و مصرف روزانه آن توصیه می‌شد و به افرادی که دچار این بیماری بودند هم در مرحله درمان کمک کرد.
ترکیبات دیگر آن ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که این ترکیبات نقش مؤثری برای بهبود سلامت بدن هر فرد دارد. (برای مثال تأمین‌کننده فقر آهن در حد بسیار بالایی است.)
از دیگر خواص Dsap می‌توان کمک به چربی سوزی، کاهش وزن، کمک به درمان دیابت، مسکن بسیار قوی برای دردهای عضلانی، سم‌زدایی بدن و همین‌طور درمان انواع عفونت‌های قارچی و یا باکتری اشاره کرد.

تایپ: همسفر عذرا رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی الوند قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .