English Version
This Site Is Available In English

کائنات به نیت من توجه دارد

کائنات به نیت من توجه دارد

دومین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی صائب تبریزی با استادی مسافر حامد، نگهبانی همسفر حسین و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «D.SAP» روز یکشنبه29 مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ برگزار شد.

سخنان استاد:
خدا را شاکرم که دوباره در جمع بچه‌های شعبه تبریز هستم. از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه حضورداشته باشم. اگر بخواهم درباره D.Spa صحبت کنم، باید بگویم که این محصول، مانند تمام‌کارهای آقای مهندس، پشتوانه‌ای از تفکر، علم و تحقیق دارد. D.Spa برای من بسیار تأثیرگذار بوده است. به نظر من، وقتی‌که شکم غذا را به‌خوبی نمی‌جود و نفخ ایجاد می‌شود، D.Spa به از بین بردن نفخ کمک می‌کند.

مصرف منظم این محلول، به‌خصوص صبح به‌صورت ناشتا، تأثیرات مثبتی دارد. من هرروز صبح یک قاشق از آن را در یک لیوان آب می‌ریزم و می‌نوشم. نه‌تنها سطح انرژی‌ام بالا می‌رود، بلکه اضافه‌وزن هم پیدا نمی‌کنم و خواب شبانه خوبی دارم.

زمانی که سرما می‌خورم، به دکتر نمی‌روم و به‌جای آن، با دو یا سه بار استفاده از D.Spa و کمی استراحت، بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک یا ویتامین، سرماخوردگی‌ام به‌سرعت برطرف می‌شود. این محلول بخش عمده‌ای از درمان من است.

درباره تازه‌واردها نیز باید بگویم که باتجربه‌ای که از پنج یا شش سال رهایی و حضور در بخش‌های مختلف کنگره‌دارم، یک نکته مهم است: نباید راهنما را قضاوت کنیم. مثلاً یک ماشین تصادف کرده را در نظر بگیرید؛ مردم عادی می‌گویند این ماشین دیگر درست نمی‌شود، اما یک صافکار به آن نگاه می‌کند و می‌گوید که می‌توان آن را بهتر از قبل تحویل داد. تازه‌واردها هم با بار مشکلاتشان وارد کنگره می‌شوند و راهنما مثل همان صافکار به آن‌ها نگاه می‌کند و می‌فهمد که چه می‌گویند. باید به راهنما گوش کنیم و او را قضاوت نکنیم.

در مورد لژیون سردار، چند هفته پیش نزد آقای مهندس بودم و درباره شعبه تبریز صحبت کردیم. ایشان همیشه درباره تبریز و مردمش می‌گوید که "انسان‌های هوشمند برای خودشان الگو دارند و الگوهایشان انسان‌های موفق هستند، نه انسان‌های ضعیف."

وقتی من تصمیم می‌گیرم وارد لژیون سردار شوم، نیروهای منفی ممکن است مانع شوند.

اما باید این نیروها را کنار بزنیم و به خودمان کمک کنیم، هزینه درمان را بپردازیم و ارزش کارمان را بدانیم.

شاید مبلغ شش میلیون تومان یا حتی شصت میلیون تومان به نظر بزرگ بیاید، اما برای کسی که واقعا بخواهد در لژیون سردار باشد، این رقم‌ها مانع نخواهد بود.

از بچه‌های سفر اول انتظار نیست که وارد لژیون شوند، اما ما که تجربه بیشتری داریم، باید در این مسیر پیشرفت کنیم. همان‌طور که دیگر شعبات در حال رشد و پیشرفت هستند، ما هم باید در لژیون سردار رشد کنیم.

نفس انسان به او می‌آموزد که با صداقت و پشتکار، ماشین و زندگی خوب داشته باشد، و کائنات هم به این تلاش‌ها پاسخ خواهد داد. به نظر من، خیلی از انتخاب‌های ما موروثی نیستند؛ بلکه با تلاش، پشتکار و حرکت بیشتر، می‌توانیم به موفقیت برسیم.

خداوند هم به ما لطف می‌کند، به‌ویژه وقتی که نیت خوبی داریم.

اگر حس و حال خوبی داشته باشیم، آن را به تازه‌واردها منتقل می‌کنیم و آنها نیز از آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند. ما باید شکرگزار باشیم که در اینجا هستیم و از حال خوشی که در این مکان داریم بهره می‌بریم.

تهیه گزارش و تایپ متن: همسفر حسین
خدمتگزار سایت:همسفر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .