English Version
This Site Is Available In English

دی‌سپ به اندازه شربت اوتی اثر دارویی دارد

دی‌سپ به اندازه شربت اوتی اثر دارویی دارد

سلام دوستان زهره هستم همسفر

دی‌سپ یک داروی معجزه آساست که تا به‌حال توسط هیچکس کشف نشده بود به‌جز جناب مهندس حسین دژاکام؛ اما تجربه من از این داروی شفا بخش این بود که، من با ورم معده و مشکل التهاب روده مواجه بودم که با ادامه آموزش‌های کنگره با این داروی ناب آشنا شدم و شروع کردم به استفاده کردن از آن و همان ابتدا ایمان داشتم که به نتیجه دلخواه می‌رسم. خواسته اولم از دی‌سپ کاهش وزن بود، در ابتدا فکر می‌کردم فقط برای کاهش وزن است من برای کاهش وزن داروهای گیاهی بسیاری مصرف کردم  و مصرف قند و نان را قطع کردم که با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدم؛ اما متوجه شدم که نه تنها برای کاهش وزن خیلی آسان، بدون قطع کردن و کاهش سریع، بلکه برای انواع بیماری‌ها مفید و مؤثر است. افت قند داشتم اما با مصرف دی‌سپ دیگر از لرزش افت قند خبری نیست و با وجود لک سفید روی دست و صورت و بدنم خیلی ناراحت بودم که کرم دی‌سپ به من معرفی شد و شروع کردم به استفاده از این کرم و ظرف یک‌ماه سرعت لکه‌ها کمتر شد و همزمان با خوردن دی‌سپ خیلی اثر بخش بود و برای ضد‌عفونی کردن و از بین بردن انواع باکتری‌ها در زمان مناسب به صورت تدریجی و با نتایج عالی مواجه می‌شویم. چندین سال است که دارو مصرف می‌کنم اما تا به‌حال به هیچ دارویی به اندازه دی‌سپ ایمان نداشته‌ام.

سلام دوستان الهه هستم همسفر

خدا را شاکرم که دوباره می‌توانم در این راه قدمی بردارم و کاری انجام دهم. ابتدا از آقای مهندس حسین دژاکام تشکر می‌‌کنم به خاطر کشف این عصاره معجزه آسا که راه حلی برای بسیاری از بیماری‌‌هاست. اگر آقای مهندس حسین دژاکام نبودند ما هنوز در تاریکی به سر می‌‌بردیم و در حال فرو رفتن به باتلاقی بودیم که باعث نابودی ما و خانواده و زندگی ما شده بود. این دانشمند  بزرگ تنها اعتياد را درمان‌ نکرد، بلکه باعث شد که انسان‌ها با تفکر و امیدواری به زندگی خود ادامه دهند و باعث شد که جهان بینی ما سالم شود و اینکه چگونه برای مشکلات خود راه حلی پیدا کنیم. دی‌سپ محلولی است که دارای ویتامین‌‌ها و املاح بسیار مفیدی است. دیسپ فرایند تولیدش کاملا با سرکه سیب متفاوت است؛ زیرا سرکه را ۴۰ روز یا دو ماهه درست می‌کنند، اما دی‌سپ یک سال زمان می‌برد. این محلول باعث درمان بیماری‌های عفونی و تنظیم چربی خون و فشار خون، همچنین بیماری‌‌های گوارشی و یبوست که خیلی از مردم با آن درگیر هستند می‌شود. به گفته آقای مهندس مصرف این محلول ناشتا تأثیر بیش‌تری خواهد داشت. خدا را شکر می‌کنم که در کنگره حضور دارم و می‌توانم از این آموزش‌ها استفاده کنم.

سلام دوستان مريم هستم همسفر

آقای مهندس شربت دی‌سپ یا سرکه سیب را مانند روش دی‌اس‌تی از طریق الهامات و القائاتی که به ایشان شده بود درست کردند. علاوه‌ بر درمان یبوست باعث از بین رفتن چربی خون، کبد چرب، جوش‌ها و لکه‌های صورت و حتی واریس نیز می‌شود و به توصیه آقای مهندس اگر این شربت را صبح که از خواب بیدار می‌شویم به صورت ناشتا استفاده کنيم، تاثیر‌پذیری بیش‌تری روی بدن ما خواهد داشت و تا زمانی که نتیجه بگیریم باید استفاده کنیم.
یک قاشق سرکه را باید با یک لیوان آب مخلوط کرده و استفاده کنیم. سرکه سیب هم می‌تواند با داروهای دیگر تداخل ایجاد کند و تأثیر آن‌ها را کمتر کند، برای عوامل ضد قارچی و ضد‌میکروبی هم قابل استفاده است و همچنین موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن می‌شود. اسید استیک موجود در سرکه سیب باعث افزایش جذب مواد معدنی مهم در غذا توسط بدن می‌شود این شربت مانند روش دی‌اس‌تی متعلق به اعضای کنگره‌۶۰ چه مسافران و چه همسفران است که به صورت کاملأ ارگانیک توسط شخص آقای مهندس ساخته شده است. تجربه شخصی خودم راجع به دیسپ این بود که مسافرم چشمش درد می‌کرد از هر قطره‌ای استفاده کردیم فایده نداشت با استفاده از دی‌سپ در حد سه بار خوب شد، ماه پیش آرنج پسرم داخل باشگاه زخم شد و هر کاری کردیم خوب نشد مسافرم گفت دیسپ استفاده کنیم، پسرم قبول نکرد و مسافرم اصرار کرد و بعد از دو بار استفاده کردن کاملأ خوب شد این هم معجزه دی‌سپ برای خانواده ما بود.

سلام دوستان افسانه هستم همسفر

اول شاکر خداوند بزرگ و بعد هم از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم. جناب آقای مهندس حسین دژاکام بزرگ‌ترین کاشف درمان‌اعتیاد و درمان سیگار است و یکی دیگر از معجزات آقای مهندس دی‌سپ است که با سیب‌های رسیده و به مدت یک‌سال آماده می‌شود و با سرکه‌های معمولی کاملأ متفاوت است و قابل قیاس نیست و دارای ویتامین‌ها و املاح بسیار مفیدی است. جناب مهندس حسین دژاکام این معجون معجزه آسا را برای مشکل یبوست مسافران در نظر گرفتند؛ اما نه تنها مسافران، بلکه همسفران هم از دی‌سپ استفاده می کنند. من، مسافرم و فرزندانمان که یکی 12 ساله و 7 ساله‌ هستند دی‌سپ را مصرف می‌کنیم، دختر 7 ساله من مشکل تنبلی روده داشت دائم شربت می‌خورد وبا مصرف دی‌سپ  خدا را شکر کاملا مشکل دخترم حل شد و باز در کنار دی‌سپ از کرم دی‌سپ نیز می‌توان نام برد که برای مشکلات پوستی بسیار مفید است و مسافر من به خاطر لکه ماه گرفتگی که در صورتش است استفاده می‌کند و با این حال که خیلی نامرتب مصرف می‌کند این لکه بسیار کم رنگ شده است. اعضای کنگره ۶٠ چون معجزات زیادی از جناب مهندس دیده‌اند و دی‌سپ را هم که یکی دیگر از این معجزات بوده را باور دارند و به آن و اثر‌بخشی زیادی که برای درمان بیماری است ایمان دارند، به همین دلیل تأثیر بیش‌تری در آن ایجاد می‌شود و نتیجه مطلوب‌تری دارد و برای افراد خارج از کنگره‌۶٠ چون ایمانی ندارند نتیجه زیادی نمی‌گیرند.

سلام دوستان فاطمه (س) هستم همسفر

آقای مهندس حسین دژاکام با کشف روش دی‌اس‌تی و داروی oT اعتیاد و سپس سیگار را با آدامس نیکوتین خوراکی درمان کردند. سومین معجزه آقای مهندس حسین دژاکام عصاره بی‌نظیر "D.sap" است. یکی از مشکلاتی که همه‌ انسان‌های روی کره زمین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل یبوست است که این مشکل در مصرف کنندگان هم به وفور دیده می‌شود. دی‌سپ به اندازه شربت oT اثر دارویی دارد چرا که توانسته مشکل یبوست مسافران سفر اول را برطرف کند. در زمان بیماری کرونا تمام انسان‌های‌ جهان، ترس و استرس بیماری کرونا را داشتند؛ اما ما با خیالی آسوده از این داروی معجزه آسا استفاده کردیم. من در زمان کرونا خوشبختانه به علت استفاده از دی‌سپ از ویروس کرونا به دور بودم، چراکه مرتب زمانی‌که از کنگره به منزل می‌رفتم اولین کاری که می‌کردم دی‌سپ می‌خوردم و بخور می‌دادم و به دوستان و خانواده هم پیشنهاد می‌کردم که از د‌‌‌ی‌سپ استفاده کنند.

عصاره"D.sap" کاملأ با سرکه سیب متفاوت است؛ زیرا سرکه سیب در طول ۴۰ تا ۶۰ روز حاصل می‌شود، اما دی‌سپ طی فرایند یک‌سال به‌وجود می‌آید. این محلول سیب دارای ویتامین‌ها و املاح بسیار مفیدی است به همین دلیل باعث درمان بیماری‌های گوارشی(یبوست) می‌شود. کرم دی‌سپ برای پوست هم مفید و اثر‌بخش است. D.sap باعث سلامتی جسم و کاهش وزن می‌شود که چربی‌سوزی بالایی دارد و اشتها را کم می‌کند و سوخت بدن را بالا می‌برد. از آقای مهندس حسین دژاکام برای کشف این عصاره معجزه آسا و بسیار مفید تشکر می‌کنم.

رابطین خبری: همسفر منصوره رهجوی راهنما همسفر شبنم (لژیون اول)، همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر هما (لژیون دوم)
ویرایش: همسفر مریم، راهنمای تازه‌واردین
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .