English Version
This Site Is Available In English

اسید استیک یکی از املاح ضروری دی‌سپ

اسید استیک یکی از املاح ضروری دی‌سپ

کشف متد دی‌اس‌تی که در سال‌‌های پایانی قرن بیستم در درمان‌اعتیاد است و خط بطلانی ‌بر بسیاری از باورها و نظریه‌هایی که تاکنون روش درمان ‌اعتیاد را به بیراهه برده‌اند، توسط دانشمند و محقق برجسته آقای مهندس حسین دژاکام ‌به مصرف‌کنندگان ناامید و گرفتار در دام اعتیاد و جامعه پزشکی و روانپزشکی و در کل به جهان هدیه داده شد. در این متد که شامل مصرف سه وعده در روز و پله‌های  ۲۱ روز و حداقل ۱۰ ماه سفر است با استفاده از شربت تریاک در وعده‌های سه مرحله‌ای در روز تی‌دی‌اس می‌شود و با استفاده از شربت تریاک که در نهایت باعث درمان‌قطعی یک مصرف‌کننده موادمخدر می‌شود.

اما از آن‌جایی که هر دارویی با توجه به اثرات فراوان درمانی ممکن است در برخی از نمونه و کیس‌ها به موازات ثمربخشی و اثرات درمانی، اختلالات و عوارض جانبی و نسبی هم داشته باشد. مصرف داروی اپیوم در برخی از مصرف‌کنندگان و مسافران سفر اول باعث ایجاد یبوست‌های مزمن یا شدید می‌شود، به همین علت آقای مهندس با هوش و درایتی که دارند به فکر چاره افتاده و پس از تحقیقات فراوان به فکر ساخت دی‌سپ افتادند‌. دی‌سپ چیست؟ دی‌سپ محصولی است که پایه اصلی ساخت آن از میوه بهشتی سیب است، لیکن‌ بسیاری دی‌سپ را با سرکه سیب یکی می‌دانند در صورتی‌که، این‌گونه نیست ساخت سرکه سیب بین ۴۰ الی ۷۰ روز زمان می‌برد و از سیب‌های درجه ۲ و ۳ استفاده می‌شود؛ اما برای ساختن دی‌سپ آقای مهندس از سیب‌های درجه یک و مرغوب استفاده کرده و حداقل زمان ۱۱ ماه برای ساختن آن در نظر می‌گیرد علاوه بر آن دی‌سپ دارای املاح‌ و افزودنی‌های دیگری است یکی از املاح موجود در  آن اسید استیک است.

اسید استیک یکی از املاح ضروری و موردنیاز  بدن است که در سوخت و ساز بدن و چربی‌سوزی مؤثر است و باعث‌ نرم‌ کارکردن کارکرد ماهیچه‌های روده‌ کوچک و روده بزرگ می‌شود و در نتیجه سهولت دستگاه گوارش را به دنبال دارد و از بروز اختلالاتی چون یبوست و در پی آن هموروئید یا بواسیر جلوگیری می‌کند‌. مسافران سفر اول پس از دوره سازگاری جهت جلوگیری از این عارضه اقدام به مصرف دی‌سپ می‌کنند که این خود در سفر آن‌ها نقش مهمی دارد. با شیوع بیماری کرونا و اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت در جلوگیری از اجتماعات، آقای مهندس دوباره از این محلول جادویی مدد گرفته و با اعلام این‌که جهت پیشگیری از این بیماری کشنده همه افراد  جامعه و خصوصاً اعضای کنگره‌۶۰ ضرورت دارد که محلول آن را به صورت قرقره خوراکی و یا بخور دادن استفاده کنند؛ زیرا ویروس کرونا دارای پایه‌ای پروتئینی و چرب است و به دستگاه تنفسی می‌چسبد.

اما با استفاده از دی‌سپ که اسید استیک موجود در آن باعث حل شدن اجزای ویروس و از بین رفتن آن و در نتیجه جلوگیری از آلوده شدن فرد می‌شود. این‌گونه بود که با شیوع شدید این بیماری مرگبار درصد ابتلاء به این بیماری در بین اعضای کنگره‌۶۰ بسیار کم بود و در طول دوران این همه‌گیری درصد مرگ‌ و میر در اعضای کنگره‌۶۰ و خانواده‌های آنان که از دی‌سپ استفاده می‌کردند به تعداد انگشتان دست هم نرسید که این در نوع خود بی‌نظیر و باعث حیرت صاحب نظران علم پزشکی شد. در نتیجه دی‌سپ را می‌توان پس از کشف متد دی‌اس‌تی یکی از میراث‌های گران‌بهای آقای مهندس دانست و همان‌طور که خود ایشان می‌فرمایند: من دو یادگار از خود برای شما به جا می‌گذارم، یکی روش دی‌اس‌تی و دیگری داروی دی‌سپ است.

نویسنده: همسفر فخرالسادات رهجوی راهنما همسفر شبنم (لژیون اول)
رابط‌خبری: همسفر منصوره رهجوی راهنما همسفر شبنم (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .