English Version
This Site Is Available In English

D.sap داروی خارق‌العاده و اثربخش

D.sap داروی خارق‌العاده و اثربخش

جلسه پنجم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ملایر با دستور جلسه «D.sap» با استادی همسفر شهناز روز شنبه ۲۸ مهر‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

جرقه‌ای برای اولین بار در ذهن و تفکر مهندس دژاکام و استاد امین برای درمان یبوست مسافران زده شد که منجر به کشفی خارق‌العاده و اثربخش به نام محلول D.sap گردید. این شربت خواص فراوانی ازجمله دارد: جلوگیری از سرماخوردگی و درمان آن، ضد عفونت، دفاع در برابر آنفلوانزا، تقویت دستگاه گوارش، شفافیت پوست خصوصاً صورت، تقویت بنیه دفاعی بدن و سرشار از پتاسیم، منیزیم و صدها ماده مغذی دیگر است.

تولید D.sap توسط مهندس دژاکام انجام می‌گیرد؛ ضمن این‌که تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای با سرکه سیب معمولی نیز دارد. به نظر من D.sap یک نعمت الهی است که آقای مهندس دژاکام درست کردند و در اختیار اعضاء کنگره قرار دادند؛ چون می‌تواند خیلی از بیماری‌ها را برطرف کند. خیلی از بیماری‌ها مثل چربی‌ خون، قند‌ خون، عفونت ‌گوش، واریس و یبوست با کمک D.sap درمان می‌شود. همچنین این محلول برای چربی کبد مفید است، ضد قارچ و لک است و همچنین باعث کاهش وزن می‌شود.

یکی از محصولات D.sap، کرم آن است. در سیب پتاسیم وجود دارد و پتاسیم خاصیت ضد چروک دارد. کسانی که از این کرم استفاده کرده‌اند خیلی راضی هستند؛ چون باعث از بین رفتن چروک، جوش و لک‌های پوست می‌شود. از افتادگی پوست و چروک شدن صورت و افتادگی پلک‌ها جلوگیری می‌کند؛ زیرا عاملی که پوست را به عضله می‌چسباند پتاسیم است. در اثر کمبود پتاسیم پوست صورت، غبغب یا گردن شل و آویزان می‌شود و پلک‌ها می‌افتد و بهتر است که به‌جای کرم‌ها و پودرهای گران‌قیمت از محلول D.sap استفاده شود؛ برای این کار D.sap را با آب رقیق‌ کرده و صورت خود را با محلول شست‌وشو دهید و برای انجام این کار نسبت یک‌به‌ده D.sap را با آب رقیق کرده و صورت خود را با محلول بشویید. این کار باعث لایه‌برداری و تمیز کردن پوست می‌شود و جوش‌ها و کرک‌ها را از بین می‌برد.

اسید‌ استیک که ماده اصلی سرکه است. D.sap و سرکه بالزامیک تقریباً به یک اندازه اسید استیک دارند که کمتر از سرکه‌های صنعتی است و این دلیل طعم مطبوع D.sap و سرکه بالزامیک است و با بررسی بیشتر تفاوت بین D.sap و سرکه بالزامیک در این بود که D.sap بیست برابر از سرکه بالزامیک بیشتر اسید‌لاکتیک دارد. با توجه به تجربیات اعضاء کنگره۶۰ در درمان بیماری کویید ۱۹ می‌توان مکانیزم عملکرد اسید‌لاکتیک موجود در D.sap را در مقابل ویروس کویید ۱۹ مانند عملکرد اسیدلاکتیک در برابر آنفولانزای نوع A دانست. تفاوت مهم بین مواد معدنی سرکه بالزامیک و D.sap را می‌توان استفاده از مواد اولیه مرغوب در D.sap دانست. تفاوت مهم در مقدار پتاسیم است. پتاسیم در بدن کاربرد‌های مختلف دارد و در افراد سیگاری یا مصرف‌کننده مواد مخدر معمولاً کمبود پتاسیم مشاهده می‌شود که باعث نامنظمی ضربان قلب و خستگی و یبوست می‌شود و D.sap این مشکل را برطرف نموده است.

مسئله‌ای که در کنگره اهمیت دارد این است که در تمام مسائل استمرار داشته باشیم؛ زیرا در کوتاه‌مدت به نتیجه نمی‌رسیم و نمی‌توانیم با یک‌بار مصرف‌کننده و نتیجه نگرفتن بگوییم به درد نمی‌خورد و خوب نیست؛ پس حتماً زمان لازم و میزان صحیح مصرف را باید در نظر بگیریم. D.sap باید در داخل برنامه غذایی همه ما قرار بگیرد؛ چون ارزش غذایی بالایی دارد.

نویسنده: همسفر شهناز
رابط‌ خبری: همسفر نرگس رهجوی راهنما همسفر فائزه (لژیون اول)
ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .