English Version
This Site Is Available In English

داروی شفا بخش و اکسیر معجزه‌گر D.sap

داروی شفا بخش و اکسیر معجزه‌گر D.sap

جلسه پنجم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی یحیی زارع به استادی راهنمای تازه واردین همسفر اعظم با دستور جلسه «D.Sap» روز شنبه 28 مهرماه ١۴٠٣ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

D.sap یکی از دستور جلسات جدید سالیانه است که آقای مهندس با درایت، تفکر و تدبیر آن را چند سالی است که جزء دستور جلسات قرار داده‌اند. D مخفف دژاکام، sap به معنای عصاره هست این دستور جلسه خیلی حائز اهمیت است. D.sap دارویی بی‌نظیر برگرفته از دانش بی‌پایان کنگره60 است که به دستان پرتوان آقای مهندس و استاد امین خلق و کشف شد و در اختیار اعضاء کنگره 60 قرار گرفته است. در ادامه با مطالعات بیشتر راهگشای درمان خیلی از بیماری‌ها شده است. داروی شفابخش و اکسیر معجزه‌گر D.sap از مرغوب‌ترین سیب‌ها به‌صورت ارگانیک و طی فرایند زمانی یک‌ساله تهیه می‌شود و دارای فسفر، پتاسیم، منیزیم، اسیداستیک و اسیدلاکتیک است که خاصیت ضدالتهاب و ضدعفونی‌کننده دارد.

D.sap تنها ضدعفونی‌کننده بدن است که خوراکی هم است، درصورتی‌که وایتکس هم ضدعفونی‌کننده است؛ ولی جنبه خوراکی ندارد و در صورت استفاده خیلی خطرناک است و برای استفاده از سطوح هم، باز برای ما ضرر دارد. D.sap برای بیماری‌هایی؛ مثل چاقی و یبوست که معروف به ام المرائض؛ یعنی مادر بیماری‌ها و جنبه شفا و درمان‌بخش است. وقتی فردی سفرش را درکنگره60 شروع می‌کند و داروی اوتی مصرف می‌کند؛ چون OT دارای ده درصد تریاک خالص است، می‌تواند یبوست به همراه داشته باشد؛ ولی اگر نیم ساعت قبل از مصرف شربت اوتی D.sap کند؛ دیگر دچار یبوست نخواهد شد. از خواص D.sap هرچه بگوییم کم گفته‌ایم والان این محلول خوراکی شفابخش باکیفیت و کارایی بالا باقیمت مناسب و ارزان در دسترس ما قرار دارد؛ ولی ما آن طوری که بایدوشاید قدرش را نمی‌دانیم و به قول آقای مهندس؛ حتماً باید گران باشد تا به دنبالش بگردیم.

اگر ما ارزش دارویی D.sap را بدانیم؛ دیگر نیازی نداریم که در داروخانه‌ها دنبال داروها باشیم و مطمئن باشید تأکید آقای مهندس بی‌دلیل نیست. D.sap برای زگیل تناسلی که امروزه جامعه را با آن درگیر کرده و درمان قطعی ندارد، کارساز و درمانگر است. مسئله D.sap و صحبت کردن راجع به آن‌یک موضوع کاملاً علمی است. مقالات D.sap به کنگره‌های پزشکی که مربوط به آنفولانزا، کووید 19 و بیماری ریوی در ایالات‌متحده آمریکا است ارائه شد و هر دو مورد وثوق قرار گرفت. در مورد D.sap متخصصین تراز اول جهانی داوری کرده‌اند و بلافاصله بعد از انتشار مقاله D.sap، توسط خبرگزاری پزشکی تایلند ترجمه و منتشر شد و خیلی دیگر از کشورها آن را منتشر کردند؛ ولی متأسفانه در کشور خودمان ایران در هیچ‌کدام از مجلات علمی منتشر نشد.

D.sap برگ زرین دیگری از افتخارات و دستاوردهای آقای مهندس است. تجربه خود من از این معجزه قرن در زمان کرونا این بود که مسافرم کمی بدن‌درد داشت و چون برای کار به کارخانه می‌رفت؛ باید آزمایش می‌داد تا اگر تست مثبت بود؛ چند روز را کارخانه نرود و وقتی آزمایش داد جوابش مثبت بود و گفته بودند که خانواده هم باید تست بدهند و من و پسرم هم تست دادیم و جواب تست کرونا مثبت بود؛ اما به خاطر وجود D.sap و مصرف و بخور آن اصلاً بدن‌درد نداشتیم و علائم خیلی کم‌رنگ بود، این خیلی حرف است که درکنگره60؛ هیچ آمار تلفات از کووید 19 نداشتیم و همه به خاطر وجود D.sap بود. در ادامه کرم D.sap است که کک‌ومک را از بین می‌برد و تغذیه پوست است.

چروک را از بین می‌برد، سوختگی را درمان می‌کند، زخم بستر که هیچ راهی ندارد را درمان می‌کند، برای آبله‌مرغان و هزاران مورد دیگر را درمان می‌کند. پس قدر این محلول جادویی را داشته باشیم و با مصرف درست، به‌جا و به‌اندازه برای سلامتی خودمان استفاده کنیم. از آقای مهندس و استاد امین بابت این کشف بزرگ، شفابخش و جاودانه ممنون و سپاسگزاریم و همچنین از خانم شانی و خانم آنی عزیز بابت محصول کرم D.sap قدردان و سپاسگزاریم. خداوند حافظ و نگهدار همه این عزیزان و همه شما باشد.

نویسنده: راهنمای تازه واردین همسفر اعظم
ویرایش: همسفر مریم خدمتگزار سایت (لژیون اول)
ارسال: همسفر اعظم مرزبان خبری
همسفران نمایندگی یحیی زارع میبد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .