English Version
This Site Is Available In English

عصاره شفابخش

عصاره شفابخش

سیزدهمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی دکتر مسعود با استادی راهنمای تغذیه سالم همسفر فهیمه با دستور جلسه «D.sap» روز شنبه 28 مهرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

D.sap برای افراد در کنگره۶۰ یک مسئله بسیار مهم و خاص است. همان‌طور که آقای مهندس فرمودند شروع این کار با آقای امین بود و مسئله D.sap یک مسئله کاملاً علمی است و در این زمینه مقالاتی ازجمله آنفولانزا، کووید ۱۹ و ... را ارائه دادند که در کنگره پزشکی ایالات متحده آمریکا موردقبول واقع شد. در کنگره۶۰ ما نوع D.sap داریم یکی سیب و دیگری انگور که یک ماده ضد عفونت و ضدالتهاب است و D.sap به خاطر ماده‌ای به نام اسیدسیتریک که در درون خودش دارد مثل یک آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند که روی درمان افراد مؤثر است.

یکی از عمده مشکلاتی که افراد جامعه با آن مواجه هستند مشکل گوارش و یبوست است که با استفاده درست از D.sap و طی زمان معین کاملاً برطرف می‌شود. آقای مهندس می‌فرمایند D.sap کاملاً با سرکه سیب متفاوت است؛ زیرا زمان به عمل آمدن آن نیز متفاوت است. من قبل از سفر تغذیه سالم دچار یبوست شدید و مشکلات گوارش بودم که باراهنمایی همسفر کبرا در تغذیه و استفاده مداوم از این محلول توانستم طی چهار ماه اول سفر، مشکلات گوارش و یبوستی که داشتم به‌طور کامل برطرف کنم؛ زیرا D.sap بسیاری از مواد اولیه‌ای که بدن من به آن نیاز داشت نظیر پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم و ... را تأمین می‌کرد و همین امر سبب بهبود من در مشکلاتم شد.

استفاده مداوم از D.sap در درمان بسیاری از بیماری‌ها نظیر کاهش قند خون، کنترل دیابت و نیز بیماری‌های قلبی مؤثر است، از غلظت خون جلوگیری می‌کند؛ همچنین به دلیل وجود پتاسیم در آن دردهای ناشی از آرتروز را تسکین می‌دهد. تجربیاتی که با استفاده از D.sap به دست آوردم این بود که در زمان بیماری کووید ۱۹ به مدت چهار هفته با مسافرم درگیر این بیماری بودیم و باراهنمایی‌هایی که از سمت راهنما علیرضا و همسفر شیما داشتیم از طریق استفاده کردن و بخور دادن D.sap طی چهار هفته به درمان رسیدیم و کاملاً ایمان داشتیم که با این روش زودتر به نتیجه خواهیم رسید و یکی دیگر از بهترین محصولاتی که از باقی‌مانده موادی که از D.sap تهیه می‌شود کرم D.sap است که برای جوش صورت، لک و جوان‌سازی و ... مورداستفاده قرار می‌گیرد و من هم برای جوش و لک صورت از آن استفاده کردم و بی‌شک بهترین انتخاب بود؛ زیرا نتیجه مطلوبی را به دست آوردم.

یکی از مشکلاتی که مسافرم در دو سالی که با آن درگیر بود میخچه کف پا بود که به او پیشنهاد دادم از محلول D.sap برای برطرف کردن آن استفاده کند و او نیز استقبال کرد بعد از یک هفته استفاده آثار بهبود را مشاهده کردند و این کار را دو ماه تکرار کردند و میخچه‌های متعدد و بزرگی که داشتند برطرف شد و در کنار آن مشکل بواسیر را هم به همین طریق درمان کردند. در آخر از آقای مهندس سپاسگزارم که روش سالم زندگی کردن را به من آموختند به‌واسطه آموزش‌های این بزرگوار توانستم از اعتیاد به نیکوتین و اضافه‌وزن که برای من مشکلات متعددی را به وجود آورده بود رها شوم و به آرامشی که همیشه به دنبال آن بودم در مسیر کنگره۶۰ به آن برسم.

نویسنده: راهنمای تغذیه سالم همسفر فهیمه
ویرایش: همسفر رها راهنما همسفر شیما (لژیون سوم)
ارسال: همسفر رها خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی دکتر مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .