English Version
This Site Is Available In English

D.sap اکسیر جادویی

D.sap اکسیر جادویی

جلسه سیزدهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی الوند قزوین به استادی راهنما همسفر مریم با دستور جلسه «D.sap» روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

D.sap از عصاره سیب است و نه‌تنها هیچ ضرری برای بدن ندارد؛ بلکه سرشار از املاح بسیار مفیدی است. امروزه به دلیل نوع تغذیه‌ بسیاری از افراد از فقر املاح در بدن خود رنج می‌برند، بنابراین استفاده از D.sap نیاز بدن و بسیاری از بیماری‌ها را درمان می‌کند؛ زیرا حاوی املاح گوناگونی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم، اسیدهای مختلف‌ و اسیدسیتریک است که خاصیت ضدعفونی دارد و با بیماری‌های عفونی مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد‌.

آقای مهندس D.sap را مانند روش DST از طریق الهاماتی که به ایشان شده بود درست کردند که علاوه بر درمان یبوست باعث درمان کبد چرب، چربی خون، جوش‌ها، لک‌های صورت و حتی واریس نیز مورداستفاده ‌می‌شود که بهترین زمان مصرف دارویی D.sap، صبح به‌صورت ناشتا است؛ زیرا تأثیرپذیری بیشتری بر روی بدن خواهد داشت. ما نباید با مصرف کردن یک بطری از این محلول توقع برطرف شدن مشکلات و درمان داشته باشیم تا زمانی که نتیجه آن را مشاهده نکرده‌ایم باید استفاده کنیم.

نحوه مصرف آن به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از D.sap را با یک لیوان آب مخلوط کرده و بخوریم، زیرا مصرف شربت به‌صورت خالص برای معده خوب نیست. این اکسیر جادویی قرن‌هاست که به‌عنوان یک ماده‌ پرفایده برای بدن استفاده می‌شود و دارای عوامل ضد میکروبی و ضد قارچی است که موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن است‌ مطالعات و اطلاعات قبل نشان داده‌اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر و چربی موجود در خون مرتبط است اسید استیک موجود در سرکه سیب موجب افزایش جذب مواد معدنی مهم در غذا، کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و کاهش آب در بدن می‌شود.

نویسنده: راهنما همسفر مریم
ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی الوند قزوین 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .