English Version
This Site Is Available In English

Dsap، اکسیرمعجزه‌گر برای سلامتی

Dsap، اکسیرمعجزه‌گر برای سلامتی

جلسه سیزدهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی عطار نیشابوری به استادی راهنمای تازه‌واردین همسفر آمنه دستور جلسه «D.sap» روز شنبه ۲۸ مهرماه 1403 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

این دستور جلسه یکی از دستور جلسات جدید سالانه است که مهندس حسین دژاکام با تفکر و تدبیر آن را جزو دستور جلسات قرار داده‌اند. داروی D.sap مسئله مهمی است و برای این که تفاوت آن را با سرکه سیب بدانیم بهتر است بدانیم که D.sap مخفف چیست؟ D: مخفف کلمه مهندس حسین دژاکام و sap: به معنای عصاره است.

مهندس حسین دژاکام می‌فرمایند: در طول بیست سالی که در کنگره و کنار شما بودم سه کار مهم را انجام داده‌ام یکی روش DST با داروی OT برای درمان اعتیاد که بسیار مفید بوده است. دوم روش DST را برای درمان نیکوتین، به کاربردم و عصاره سیب بود که نام آن را  D.sapگذاشتم. فرآیند تولید آن کاملاً با سرکه سیب متفاوت است، چون سرکه را چهل‌ روزه یا دو ماهه درست می‌کنند؛ ولی فرآیند تولید D.sap یک‌ساله است. بهترین سیب‌ها از درخت چیده شده و وارد بشکه‌هایی می‌شود و یک سال طول می‌کشد تا به مرحله تولید برسد.

اگر می‌پرسید این ماده خوراکی برای چه چیزی مفید است؟ بدانید که می‌تواند به مبارزه با ویروس‌ها کمک کند. ممکن است از مصرف مکمل D.sap برای عفونت‌های باکتریایی سود ببرید. به این دلیل که این نوشیدنی دارای خواص ضد میکروبی است و می‌تواند باکتری‌های مضر را از بین ببرد. مصرف آن در میان کسانی که به دنبال راه‌هایی برای بهبود سلامتی و تندرستی هستند محبوب شده است؛ اما چه کمکی به بدن شما می‌کند؟

فواید این ماده خوراکی باعث شده که به‌عنوان نوشیدنی خوبی برای انتخاب تبدیل شود. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد برای کاهش وزن مفید است. یکی دیگر از مزایای آن این است که می‌تواند به تنظیم سطح قند خون کمک کند. فواید سلامتی D.sap متفاوت است. مایع حاوی اسید استیک نیز می‌تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند. آقای مهندس حسین دژاکام، نوشیدن آن را برای تقویت سلامتی را توصیه می‌کنند.

خوب است دریابید که فواید D.sap چیست؟ باید گفت که به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. مدیریت وزن، موضوعی حیاتی برای بسیاری از افرادی است که می‌خواهند زندگی سالمی داشته باشند. ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای خلاص شدن از شر چربی‌های بدن و بهبود شاخص توده بدنی هستیم. حقیقتاً در تحقیقاتی که توسط مهندس حسین دژاکام انجام‌شده است این ماده به کاهش وزن افراد کمک می‌کند و نوشیدن آن به کاهش اشتهای شما کمک می‌کند. به‌این‌ترتیب به‌طور مکرر احساس گرسنگی نخواهید کرد و می‌توانید میزان غذای مصرفی خود را کاهش دهید.

افزایش وزن زمانی اتفاق می‌افتد که کالری بیشتری نسبت به کالری مصرفی از طریق ورزش یا فعالیت‌های دیگر صرف کنید. به همین دلیل است که سرکوب اشتها راه خوبی برای حفظ وزن سالم یا کاهش وزن است. درعین‌حال مصرف D.sap و ورزش معقول می‌تواند به کاهش چربی بدن کمک کند و درعین‌حال توده عضلانی بدن را حفظ کند. بنابراین می‌توانید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید و غذای سالم بخورید و مطمئن شوید که فقط D.sap را به صورت رقیق شده مصرف کنید.

فواید دیگر D.sap را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 1- کمک به کاهش سطح قند خون و درمان دیابت ۲- کمک به کاهش وزن ۳-درمان زگیل تناسلی ۴-درمان سرماخوردگی ۵-بالا بردن سیستم دفاعی بدن ۶-رفع یبوست ۷-درمان عفونت دهان و دندان ۸-درمان کم‌خونی بدن ۹-بهبود سطح کلسترول کل۱۰-رهایی از رفلکس اسید معده، رفلکس زمانی اتفاق می‌افتد که مقداری از اسید موجود در معده به مری برگشته و باعث ایجاد علائمی مانند سوزش سر دل، نارسایی یا مشکل در بلع شود. برای رفلکس اسید، نوشیدن D.sap رقیق‌شده مفید است.مصرف D.sap برای پاک‌سازی بدن و رفع مشکلات سلامتی بسیار مهم است. استفاده از سرکه برای تمیز کردن زخم‌ها و درمان عفونت‌ها بیش از دو قرن قدمت دارد. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که رشد استافیلوکوک‌ (نوعی باکتری) را که خبر خوبی برای سلامت روده است، مهار می‌کند.

طریقه استفاده از D.sap به این شکل است که صبح بعد از بیدار شدن یک لیوان آب ولرم، یک قاشق D.sap می‌خورید و تا نیم ساعت بعد چیزی نخورید و بعداز آن دارو OT یا صبحانه میل کنید. خدا را شاکریم که مهندس حسین دژاکام و خانواده بزرگوارشان کرم D.sap را به اعضا‌ء کنگره 60 عرضه داشتند تا راهی بیابند برای از بین بردن مشکلات پوستی که درمان رایج‌ترین مشکلات پوستی که شامل کک‌ومک، رفع افتادگی و چین‌وچروک پوست، خشکی پوست و اگزمای پوستی و ... است.

طریقه‌ مصرف کرم D.sap بعد از کار روزانه پوست صورت خود را با آب و شوینده‌ مناسب پوست بشویید و کرم را به‌صورت و پوست خود به‌صورت موضعی ماساژ دهید و صبح با آب و شوینده‌ مناسب بشوید و کرم آب‌رسان یا مرطوب‌کننده بزنید و برای بیرون رفتن از منزل حتماً ضد آفتاب بزنید. کرم علاوه بر خواصی که روی پوست صورت دارد، بر روی زخم‌ها و لکه‌هایی که براثر اگزمای پوستی به وجود آمده بسیار عالی است و تأثیر چشمگیری دارد به‌طوری‌که بعد از چند بار استفاده کردن تأثیر آن را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که می‌دانید لکه‌های پوستی به‌ویژه در صورت یک‌باره به وجود نیامده‌‌اند و این که کرم به‌آرامی تأثیر می‌گذارد اول برون‌ریزی مشکلات پوستی را دارد و بعد به‌آرامی لکه‌‌ها را درمان کرده، پس صبوری لازم است تا درمان کامل شود، حتی چند دوره مصرف لازم است، چون پوست خاصیت روتین دارد و همیشه مراقبت‌های لازم پوستی در اولویت قرار دارند.

تجربه‌ من در استفاده از D.sap و کرم بنده اوایل ورود به کنگره هیچ اطلاعی در مورد این ماده‌ معجزه‌گر نداشتم وقتی در لژیون قرار گرفتم از مشکلات گوارشی و سیستم دفاعی بدن صحبت شد که اسم D.sap را شنیدم که برای خرید و استفاده از آن اقدام کردم. وقتی مزایای D.SAP را لمس کردم زمانی بود که کرونا به اوج رسیده بود و همه دغدغه‌ی فرار از ویروس را داشتند درحالی‌که من و خانواده‌ام هیچ نگرانی نداشتیم و طبق دستور مهندس حسین دژاکام استفاده از D.SAP را جدی گرفتیم و ادامه دادیم و کم‌کم با کرم D.SAP آشنا شدم که اگزمای پوستی اذیتم می‌کرد و خارش پوستی به‌شدت زیاد شده بود و آزارم می‌داد. من اول کرم D.SAP را برای سفت شدن پوست صورت و از بین بردن لکه‌های دوران بارداری و آفتاب‌سوختگی استفاده می‌کردم وهم اکنون استفاده می‌کنم که خدا را شکر تأثیر آن را می‌بینم.

در حین استفاده از کرم روی پوست دستم می‌زدم تا خارش آن کمتر و پوستم نرم شود که واقعاً قابل‌توجه بود و به‌طور عجیبی طی یک هفته مصرف، به همین طریق حساسیت پوستی‌ام و خارش و اثراتی که روی پوست دستم به وجود آمده بود کاملاً از بین رفته و خوب شد خداوند را شاکرم که انسان‌های شریفی چون آقای مهندس حسین دژاکام و خانواده محترمشان برای انسان و انسانیت ارزش قائل هستند و این‌همه خدمت صادقانه را به خلق خدا هدیه می‌دهند.

نویسنده: راهنما‌ی تازه‌واردین همسفر آمنه
ویرایش: همسفر راضیه رهجو‌ی راهنما همسفر انسیه (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر راضیه رهجو‌ی راهنما همسفر انسیه (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی عطار نیشابوری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .