English Version
This Site Is Available In English

متد DST دقیقا مانند یک نقشه راه است که می‌توانیم در همه موارد از آن استفاده کنیم (نمایندگی آکادمی)

متد DST دقیقا مانند یک نقشه راه است که می‌توانیم در همه موارد از آن استفاده کنیم (نمایندگی آکادمی)

پنجمین جلسه از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی آکادمی، با استادی راهنما مسافر سپیده، نگهبانی موقت مسافر انیسه و دبیری مسافر غزاله، روز سه‌شنبه 24 مهرماه 1403 راس ساعت 11:30 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان سپیده هستم یک مسافر
خوشحالم که دوباره توانستیم همراه با لژیون پنجم خدمتگزار شما عزیزان باشیم. دستور جلسه امروز  DST و تجربه‌ی من از سایر روش‌ها است، متد DST متدی است که آقای مهندس کشف کردند. طبق گفته خودشان، این متد را از طبیعت الهام گرفتند. ایشان یک برنامه‌ریزی برای مصرف منظم موادمخدر خود انجام دادند که فقط به آن نظم بدهند، ولی در نهایت توانستند به این متد برسند.
در این روش؛ D به معنای دژاکام و ضریب 0/8، S  به معنای استپ یا پله‌های 21 روزه و  T همان تایم یا زمان درمان است که ۱۰ الی ۱۱ماه می‌باشد.
متد DST اصلا با سایر روش‌های موجود قابل قیاس نیست، زیرا دقیقا مانند یک نقشه راه است که می‌توانیم در همه موارد از آن استفاده کنیم. امروزه مشاهده می‌کنیم که در کنگره برای درمان سیگار، چاقی و یا لاغری‌های شدید و به‌طورکلی برای تناسب‌اندام از این متد استفاده می‌شود. این‌ها نمونه‌های درون کنگره هستند.
خارج از کنگره نیز در تحقیقاتی که آقای مهندس انجام می‌دهند برای درمان انواع و اقسام بیماری‌ها و سرطان‌ها، از این متد استفاده می‌کنند. به نظر بنده کوچک‌ترین کاری که متد DST انجام می‌دهد درمان اعتیاد می‌باشد، در حال حاضر خیلی کارهای بزرگتری با این روش انجام می‌دهند و ما از این بابت باید شاکر خداوند باشیم که توانستیم پیرو راهی باشیم که جوابدهی دارد.
ما در کنگره میگوییم درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان. در اینجا مشاهده می‌کنیم کسانی که درست حرکت کرده‌اند و سفر اول خوبی داشته‌اند، در سفر دوم واقعا به تعادل رسیده‌اند، هم تعادل از لحاظ جسمی و هم روحی. وقتی که شما از یک روش درست اقدام نمایید، قطعا به نتیجه مطلوب خواهید رسید.
من بارها برای اعضای لژیونم توضیح می‌دهم که وقتی می‌خواهیم از یک پیج در اینستاگرام خرید نماییم، نگاه می‌کنیم میزان رضایت آن پیج چقدر است، کامنت ها بسته است یا خیر، نظر سایر افراد راجع به آن پیج چیست، دریک مسئله جزئی اینقدر تحقیق می‌کنیم، برای مثال اگر ۵۰٪ پیج خوبی باشد خرید انجام می‌دهیم.
هنگام ورود به کنگره، با تعداد زیادی راهنما و سفر دومی مواجه می‌شویم، این نشان می‌دهد که متد، متدی است که به درمان می‌رسد و نتیجه مطلوب می‌دهد. من به‌شخصه ندیده‌ام کسی از روش‌های دیگر به نقطه پایان رسیده باشد. یعنی همیشه ادامه دارد، مثلا در گروه‌های دیگری که کار گروه‌درمانی انجام می‌دهند، شخص باید سال‌ها برود، و اگر یک جلسه نرود حالش دگرگون می‌شود، دائم باید با راهنمایش صحبت کند و این واقعا نقطه پایان نیست.
اما در کنگره مسافرین رها می‌شوند، می‌روند و ممکن است دیگر نیایند، زیرا آن حال خوب را دارند. ولی کسی که می‌ماند و خدمت می‌کند، قطعا حال بهتری را تجربه خواهد کرد. مثلا شخصی ماه‌ها در کمپ بوده، وقتی وارد شده با یک نوع مصرف بوده، ولی وقتی خارج شده با انواع بیماری‌های روانی بازگشته، و این بار هم مصرف مواد دارد و هم قرص‌های روان‌گردان!
هر متدی را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم که به نتیجه نمی‌رسد، پس آن راهی که به نتیجه رسیده و تعداد زیادی نمونه زنده دارد، عقل سلیم می‌گوید که باید به آن اعتماد کرد.
من خودم تجربه‌ای از سایر روش‌ها نداشته‌ام، ولی تجربه‌ای که از این متد داشتم این است که به راحتی سفر کردم و رسیدم به نقطه پایان سفر اول و شروع سفر دوم. بعد از سفر اول، مشکلات جسمی بسیاری که داشتم درمان شد. چون من با مجموعه‌ای از بیماری‌ها به کنگره آمده بودم، ولی در طی دوره درمان اعتیادم، تمام مشکلات جسمی بنده برطرف شد و بیماری‌هایم از بین رفتند.
این متد راهگشا است برای تمام کارهایی که ما در زندگی قصد انجامشان را داریم؛ مثلا اگر می‌خواهیم یک عادت زشت یا یک ضدارزش را ترک کنیم به یکباره نمی‌شود، چیزی که یکباره اتفاق بیفتد ماندنی نیست، می‌توانیم از این روش الهام بگیریم و ذره‌ذره آن کار ضدارزش را کم و حذف نماییم.
امیدوارم همه ما قدر این روش را بدانیم و از آن استفاده کنیم. اگر گاهی اوقات می‌بینیم شخصی در کنگره به درمان و رهایی نمی‌رسد و به‌اصطلاح گریز زده، رفته و دوباره می‌خواهد برگردد، نگوییم کنگره هم مشکل دارد یا کنگره هم نتوانست درمان کند، در حقیقت خواست درمان در آن شخص وجود نداشته است.
چون وقتی خواست وجود داشته باشد، افراد با سخت‌ترین مشکلات هم به درمان می‌رسند.
همیشه میگویم حتی شده سینه‌خیز خودتان را به کنگره برسانید، چون تنها جایی که می‌شود به نتیجه رسید همین‌جاست.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .