English Version
This Site Is Available In English

با حس می‌توان امواج را به حرکت درآورد

با حس می‌توان امواج را به حرکت درآورد

آقای مهندس حسین دژاکام می‌فرمایند: ایرادی ندارد هر کس اعتقادی دارد و در اندیشه کردن مختار است، جهان‌های آفرینش متعدد هستند انسان‌ها همان شکل که در زمین هستند به همان شکل هم به مکانی دیگر می‌روند و به همان صورت در آن‌جا حضور پیدا می‌کنند.  اگر گناهکار باشند به جهنم می‌روند، اگر انسان‌های خوبی باشند به فردوس خواهند رفت، انسان‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند گروه اول: گروهی که با چشم سر می‌بینند، یعنی آنچه را که می‌بینند قبول دارند و آنچه را که نمی‌بینند قبول نمی‌کنند. گروه دوم: آنچه را که با چشم می‌بینیم نیست و خیلی چیز‌های دیگر وجود دارد که ما اصلآ نمی‌بینیم؛ اما می‌پذیرند و به زندگی پس از مرگ هم اعتقاد دارند.

با حس می‌توان امواج را به حرکت درآورد و به آن‌ها فرمان داد که خواسته‌های آن‌ها را برآورده نمایند و بین نیروهای نور، حس و صوت وجه اشتراک منسجمی برقرار است. ما امواج را احساس نمی‌کنیم؛ اما وجود دارند و ما با حس‌مان می‌توانیم به امواج فرمان دهیم تا خواسته‌های ما را برآورده کند. اگر خواسته ما امید باشد به امیدواری و اگر ناامیدی باشد به ناامیدی مطلق می‌رسیم. ما پنج حس ظاهری داریم بینایی، چشایی، شنوایی، بویایی و لامسه. این نقش‌ها در باطن هم نقش مهمی دارند حس پنهان می‌باشد هر کاری که در درون ایجاد می‌شود به عمل می‌رسد ما آن چیزی هستیم که فکر می‌کنیم و سلامت جسمی بسیار مهم است.

همچنین نگه‌داشتن عضلات ما اگر تحرک نداشته باشیم کم‌کم تحلیل می‌روند و در رأس سیستم قوی خداوند وجود دارد، یعنی اگر فرمانده کل یک دستور بدهد به فرمانده درجه اول خود، باید اجرا کند و فرمانده درجه اول به درجه پایین‌تر دستور می‌دهد و باید اجرا گردد، به مراتب پایین‌تر هم همین‌طور است. در ذهن قدرت شو شود وجود دارد همه چیز در ذهن ما به وجود می‌آید خلق می‌شود، به همین خاطر انسان در بعضی موارد می‌تواند خالق باشد و آخرین مراحل آرایش جسم فرمان فکر و عقل است. ما همه در هر بعدی که هستیم و باشیم به یک نوع حیات نیاز داریم و به همین خاطر به صوت و نور نیاز داریم از نور و صوت انرژی می‌گیریم بعضی صوت‌ها مخرب و بعضی دیگر سازنده هستند. از نور هم انرژی می‌گیریم و در نهایت ما چیزی هستیم که تصور می‌کنیم نه آن چیزی که هستیم و این اصلی مهم است. چیزی که ما را از هم متمایز می‌کند تفکر ما، حس ما و آن چیزی است که ما می‌اندیشیم، هر کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم را باید ابتدا در ذهن خود انجام دهیم و این حس‌ها هستند که امواج را می‌سازند تا خواسته‌های ما را برآورده سازند.

اگر ما از انسان‌هایی باشیم که فرامین را اجرا کرده باشیم و خوب آموزش دیده باشیم چیزی که امروز فقط در ذهن خود می‌توانیم خلق کنیم در ابعاد دیگر به طور کاملاً واقعی خلق خواهیم کرد در نهایت باید بگویم چیزی که مهم است حس ماست و مهم این است که چگونه فکر می‌کنیم.

منبع: سی‌دی «مراتب فرمان» از استاد حسین دژاکام
نویسنده: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر هما ( لژیون دوم)
ویرایش و رابط‌خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر هما ( لژیون دوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .