English Version
This Site Is Available In English

خدمت در سفر اول شروع می‌شود

خدمت در سفر اول شروع می‌شود

با سلام و احترام .جناب آقای حکیمی حضور شما را خیر مقدم عرض می کنم،در ابتدا از شما خواهش می کنم به رسم کنگره خودتان را معرفی بفرمایید.

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک، مدت سفر اول حدودا ۱۰ ماه، روش درمان DST با اپیوم، راهنما آقای مهندس دژاکام، رشته ورزشی تیراندازی با کمان، آزادی هم نزدیک به ۲۲ سال.

با توجه به اینکه در شعبه ما دیدگاه و تفکر  برخی از مسافرین نسبت به جذب همسفرانشان بیدار نشده است، در این رابطه لطفا بفرمائید برای نتیجه بهتر چه پیشنهاد و راهکاری را می‌توانیم در پیش بگیریم؟
ابتدا بسیار خوشحالم که امروز درنمایندگی بیستون درحضور شما هستم.

در این ارتباط هر فردی نسبت به جهان بینی خودش به افرادی که در کنارش ادامه حیات می‌دهند نگاه می‌کند، قطعاً و یقیناً جهان‌بینی درست این را می‌طلبد که انسان باید بپذیرد که از بدو تولد در حال آموزش دیدن است و در هر مراتب سنی که قرار می‌گیرد مانند کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و حتی کهنسالی نیاز به آموزش دارد، بنابراین اگر ما بخواهیم فرزندان خوبی را داشته باشیم، اگر بخواهیم مشکلات نداشته باشیم و اگر بخواهیم تصمیمات درست بگیریم نیاز به آموزش داریم، ،برای دریافت این آموزش ما باید انسان را بشناسیم، زندگی را بشناسیم و بتوانیم تصمیمات درست را بگیریم. افرادی که وارد کنگره می‌شوند این بستر برایشان فراهم است که آموزش را دریافت کنند وقتی که از آوردن همسفر ابا دارند و این کار را انجام نمی‌دهند در موفقیتشان قطعاً خلل وارد می‌شود و آن  کاری که برای خانواده، زندگی، آینده‌شان انجام بدهند قطعاً تاثیر منفی خواهد گذاشت.

همانطور که می‌دانیم یکی از پایه‌های مهم در کنگره بخش مالی می‌باشد و به زودی نیز جشن گلریزان را در پیش داریم، به نظر شما برای پیشبرد این امر مهم در یک شعبه که در این زمینه ضعیف عمل می‌کند، چه حرکتی می‌تواند کارساز باشد؟

تمام کارهایی که در کنگره انجام می‌شود بر پایه آموزش‌های راهنما است، وقتی که راهنما این آموزش را مطرح می‌کند و رهجو این را می‌شنود خود رهجو اختیار دارد که چه قدم‌هایی را در این زمینه بردارد ،همه ما می‌دانیم که ساختار کنگره به شکلی می‌باشد که هر شخصی که وارد آن می‌شود تا روزی که اینجا باشد همه کارها و خدمات را برایش رایگان انجام می‌دهند و شخص در طول سفر می‌بیند که این مجموعه نیاز به هزینه‌های مختلفی دارد که این هزینه‌ها را خود افراد پرداخت می‌کنند و وقتی که یک شخصی این‌ها را می‌بیند دیگر به حس  و جهان‌بینی خودش و آموزش های راهنمایش بستگی دارد که در این امر مهم مشارکت بکند یا نه فقط یک مصرف کننده باشد.

به نظرتان چگونه می‌توان در یک شعبه، افرادی که به رهایی رسیده‌اند و وارد سفر دوم شده‌اند را به طرف خدمت سوق داد؟

خدمت در سفر اول شروع می‌شود ،وقتی در ماه یکی از لژیون‌ها ،لژیون خدمتگزار می‌شود  همه رهجوها با کمک یکدیگر صندلی‌ها را می‌چینند، نظافت سالن را انجام می‌دهند، نگهبان نظم می‌شوند و پذیرایی سالن را دراختیار می‌گیرند پس این حرکت مهم را باید در سفر اول آغاز کنند که وقتی که وارد سفر دوم شدند این کار را بتوانند ادامه بدهند.

به نظر شما نمایندگی بیستون پتانسیل این را دارد که فعالیت خود را گسترش داده و در آینده، در همین شهر شعبه‌ای دیگر راه‌اندازی کند؟

قطعاً همینطوراست، قطعاً این پتانسیل را دارد، اما نیروهای بازدارنده آرام نمی‌شینند و آنها هم تلاش می‌کنند که این اتفاق نیفتد.

با توجه به دستور جلسه این هفته Dst و تجربه من از سایر روش‌ها، لطفا کمی از تجربه خودتان درباره این دستور جلسه برایمان بیان کنید؟

هر کسی که وارد کنگره می‌شود اگر نتواند تشخیص بدهد که روش دی‌اس‌دی با روش‌هایی که قبلاً انجام داده چه تفاوت‌هایی دارد این مسیر برایش خیلی کارساز نیست، بنابراین تجربه‌هایی که من داشتم و بعد از اینکه روش دی‌اس تی را تجربه کردم، این روش را روشی طلایی و منطقی دیدم و درش قدم گذاشتم و به موفقیت رسیدم ،قطعاً فردی که وارد کنگره می‌شود و یک زمان کوتاهی می‌گذرد حتی در سه جلسه مشاوره باید تشخیص بدهد که این حرکت بسیار عاقلانه است و با روش‌های دیگر بسیار متفاوت می‌باشد و زمانی این تفاوت را کاملاً احساس می‌کند که رها می‌شود

لطفا بفرمائید رمز موفقیت برای قسمت ورزشی و پارک یک نمایندگی در چیست؟

در دریافت آموزش که ما باید بدانیم این جسمی که داریم باید ازش نگهداری کنیم، باید جسم را آماده نگه داریم، باید جسم مرتبی داشته باشیم که بیماری عود نکند چون شخصی که بیمار می‌شود زندگی براش جهنم می‌شود و دیگر لذتی از زندگی کردن نمی‌برد، برای این که به آن روز دچار نشویم باید به سیستم جسم بهاء بدهیم و باید عضله سازی بکنیم باید آمادگی مناسبی داشته باشیم تا کارمان به دوا، دکتر، داروخانه و این مسائل نیفتد.

درآخربسیار ممنون وسپاسگذاریم که وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دادید،اگر حرفی ،توصیه ای دارید بفرمایید؟

امیدوارم اعضای شعبه بیستون کرمانشاه بیشتر بیدار بشوند، بیشتر به مطالب و موضوعات کنگره توجه بکنند، اینکه افراد سی‌دی گوش بدهند و حتی سی‌دی هم بنویسند بسیار خوب است اما اینکه به این آموزش‌ها و مفاهیم داخل این سی‌دی‌ها چقدر باور داریم، چقدر ایمان داریم مهم است و عمل کردن به این آموزش‌ها نتیجه را مشخص می‌کند،  در آخر باید بگم که نقص‌های عمده ای وجود دارد که امیدوارم یکی یکی برطرف بشوند.

تهیه تنظیم وارسال :واحد سایت شعبه بیستون
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .