English Version
This Site Is Available In English

بازسازی سیستم ایکس با روش Dst

بازسازی سیستم ایکس با روش Dst

جلسه چهاردهم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶٠ همسفران نمایندگی الوند با استادی راهنما همسفر زینت، نگهبانی همسفر ثریا و دبیری همسفر نسرین با دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» روز دوشنبه ٢٣ مهرماه ١۴٠٣ ساعت ١۵:٠٠ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم که در جمع پر عشق و محبت نمایندگی الوند هستم. از خانم فیروزه‌ عزیز تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم خوشحالم که در مسیر کنگره در حال آموزش هستم.دستور جلسه دارای دو بخش است. بخش DST که مربوط به کنگره‌ی 60 و بخش دیگر هم تجربه‌های هر یک از ما در مسیر درمان و مسیر تاریکی اعتیاد است.
از زمانی که بشر اعتیاد و مواد مخدر را شناخت، دنبال راه‌حلی برای درمان اعتیاد بود. از قدیم تا زمانی که روش DST کشف شد، هیچ درمانی برای اعتیاد وجود نداشت.روش‌های مختلفی مانند کمپ، شلاق درمانی، سقوط آزاد، طب سوزنی، ابوالفضل درمانی که هیچ‌کدام به نتیجه نمی‌رسیدند و مصرف‌کننده بعد از مدتی دوباره به همان پله اول برگشت داده می‌شد.همین امر باعث شد تمام متخصصینی که در حوزهٔ اعتیاد کار می‌کردند، گفتند که اعتیاد درمان ندارد. اعتیاد یک بیماری مرموز، لاعلاج و پیش‌رونده است. زمانی روی همه‌ی این‌ها خط بطلان کشیده شد که آقای مهندس روش DST را کشف کردند.در کلمه DST:
حرف D: مخفف دژاکام، ضریب کاهش یا افزایش برابر ۰/۸
حرف S: پله‌های ۲۱ روزه
حرف T: حداقل زمان درمان در کنگره ۱۰ ماه است.
صورت‌مسئله‌ی اعتیاد و روش DST مصرف‌کنندگان را نجات داد درواقع مهندس باکاری که کرد، نه‌تنها صورت‌مسئله‌ی اعتیاد بلکه صورت‌مسئله‌ی زندگی ما را حل نمودند.
مشکل مصرف‌کننده از تعادل خارج شدن سیستم ایکس و به هم ریختن بیوشیمی بدنش است و مواد مخدر بیرونی به‌جای مواد درونی بدن جایگزین شده‌اند. موادی مثل اندورفین، انکفالین، دینور فین و.‌.‌... در بدن هر فرد وجود دارد و ترشح می‌شود. مصرف‌کننده با مصرف آنتی ایکس ترشح این مواد را از کار انداخته و حالا که تصمیم به درمان دارد، نیاز به یک دوره، دارو، زمان و پروتکل خاص دارد تا به نتیجه برسد.در کنگره داروی اوتی در طی زمان و دوز مشخص به مصرف‌کننده توسط راهنماها داده می‌شود و آرام‌آرام آن را کاهش می‌دهند بدن با این کار شروع به بازسازی خودش می‌کند و شبه افیونی‌اش فعال می‌شود ‌. پروندهٔ اعتیاد در کنگره‌ی 60 بسته‌شده است؛ یعنی هر کس با هر روش با هر نوع مصرف وارد کنگره شود با همین دارو و روش DST سفر می‌کند و به نتیجه می‌رسد.در حال حاضر مهندس پروتکل DST را در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند درمان سیگار، درمان لاغری ... استفاده می‌کنند. روش، روش اصولی و درستی است بابت حضور در این مکان امن خدا را شکر می‌کنم.

نوشتن چهل سی دی توسط همسفر شهربانو رهجوی راهنما همسفر اعظم و ورود ایشان به سفر دوم جهان‌بینی:

در پایان خدا قوت خدمت همسفر ثریا بابت چهارده جلسه خدمت صادقانه و تبریک جایگاه نگهبانی خدمت همسفر فاطمه

مرزبان کشیک: همسفر سمیه و مسافر مرتضی
تایپ: رابط خبری همسفر نیلوفر رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
عکاس: همسفر سمیه مرزبان خبری
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی الوند قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .